שלוחת איפוס רשימת תפוצה
-
@איש-ימיני טעיתי במשהו?
-
@שמואל-ש
שים לב שהמספרים יהיו עקביים:api_add_0= api_add_1= api_add_2= api_add_3=גם אם השלוחה למעבר הוא ביחס לשלוחה הראשית, אתה צריך לכתוב את השלוחה עם / בהתחלה.
-
@איש-ימיני תוקן
type=api api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php api_add_0=several=0733***** api_add_1=password=33453345 api_add_2=templateId=4449 api_add_3=transition=/555ועדיין אין מענה משרת API!
-
@איש-ימיני זה בפרייבט, צריך להוסיף משהו (-כי למעלה לא כתוב משהו לגבי פרייבט)?
-
@שמואל-ש
זה עדיין לא מותאם לפרייבט.
אולי מאוחר יותר אם יהיה לי זמן אסדר את זה. -
@איש-ימיני
למה שלא תכניס את זה לקוד שלך ותהפוך אותו גם לפרייבט לתועלת הכלל$url = "call2all.co.il"; if ($private =="yes"){$url = "private.call2all.co.il";}ואם המערכת בפרייבט יכתבו בשלוחה
api_add_0=private=yesתודה מראש
מחכים -
@איש-ימיני שמתי את ההגדרות בשלוחה:
type=api api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php api_add_0=several=******* api_add_1=password=******* api_add_2=templateId=8 api_add_3=Text=הרשימה אופסה בהצלחהוהוא אומר אין מענה משרת API.
ניסיתי להחליף את מספר הקמפיין כמו שכתוב באתר החדש ולא עזר!
נשמח לפיתרון -
@שמואל-ש
נראה לי שזה בעיה ברווחים בטקסט.
נסה להוריד את הטקסט.
אין זמן לטפל בזה כרגע. -
@פיסטוק-חלבי אמר בשלוחת איפוס רשימת תפוצה:
@איש-ימיני
למה שלא תכניס את זה לקוד שלך ותהפוך אותו גם לפרייבט לתועלת הכלל$url = "call2all.co.il"; if ($private =="yes"){$url = "private.call2all.co.il";}ואם המערכת בפרייבט יכתבו בשלוחה
api_add_0=private=yesתודה מראש
מחכים -
@איש-ימיני אמר בשלוחת איפוס רשימת תפוצה:
@שמואל-ש
נראה לי שזה בעיה ברווחים בטקסט.
נסה להוריד את הטקסט.
אין זמן לטפל בזה כרגע.בסדר, עכשיו עובד!
תודה רבה!!! -
@שמואל-ש !!!!
-
@איש-ימיני משום מה זה לוקח כמה וכמה שניות עד שהוא עובר לשלוחה הבאה אפילו שזה כבר אופס מיד, אפשר לקצר?
-
א אליהו המיבין התייחס לנושא זה ב
-
מ מה התייחס לנושא זה ב
-
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
-
@איש-ימיני עדיין עובד??
כי ניסיתי כעת ולא עובד לי!
זה מה שעשיתיאיפוס רשימת תפוצה type=api api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php מספר מערכת api_add_0=several=073313#### סיסמת מערכת api_add_1=password=4##### איידי רשימה כמו באתר החדש api_add_2=templateId=139465 השמעת טקסט api_add_3=Text=הופס בהצלחה מעבר בסיום api_add_4=transition=/1/3/2/1אשמח לעזרה - דחווףף
תודה רבה -
-
@צבי-ד-צ כי אני צריך שהמאזינים יעשו את זה כל הזמן...
-
@שמואל-ש עדיין עובד לך??
מישהו יודע להגיד אם עדיין עובד כאן הדבר הזה??
תודה רבה -
@שיש
תחליף את הקישור:https://vmi588788.contaboserver.net/old/AA/templateId.php -
@איש-ימיני תודה רבה רבה!! עובד!! אינלי מילים!!
זה אמור לעבוד באופן קבוע? -
פוסט זה נמחק! -
@איש-ימיני אני יכול לסמוך על זה ולהכניס למערכת שלי?? זה אמור לעבוד קבוע??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות