הודעה בסיום התפריט
-
@יהודה-ח-ג אמר בהודעה בסיום התפריט:
@חדר-1
שתי שאלות:
א) האם ברגע שהגדרתי את זה בקובץ AVR אני יכול למחוק את ההגדרה מהשלוחה הראשית?
ב) איך אני מגדיר שבכל השלוחות ישמעו את אותו הקובץ?ivr
**
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! -
@יהודה-ח-ג
שים את הקובץ המבוקש תחת השםM1990
בתיקייה מסנג'רלגבי השאלה השניה כן
-
פוסט זה נמחק! -
לא הבנתי כלום.
מה אני אמור לעשות עכשיו? (אגב תיקנתי את הפוסט מ-AVR ל-IVR) -
@יהודה-ח-ג
לגבי מה ? -
@יוסף-ח
שמתי בתיקיית Messages את הקובץ ושיניתי את השם ל-M1990.
ועכשיו מה אני אמור לעשות כדי ש:
א) יהיה בכל תפריט הודעת מערכת M1990 פעילה?
ב) הודעה שנמצאת ב-Messages תושמע בכל המערכת? -
אני כותב בדיוק מה עשיתי. אם חסר משהו תגידו לי. (פשוט אין לי אפשרות להתקשר עכשיו למערכת)
שמתי בתיקיית Messages (שנמצאת בתפריט הראשי) את הקובץ ושיניתי את השם ל-M1990.
נכנסתי להגדרות מתקדמות. ובחרתי ב-IVR. ושמתי שם את ההגדרה הזאת.say_tfr_end=yesהאם עכשיו אמור לעבוד בכל התפריטים ההודעה ששמתי ב- Messages או שצריך לעשות עוד משהו?
-
@יהודה-ח-ג אמור לעבוד
-
@יהודה-ח-ג ובשלוחה שאתה רוצה שלא יושמע תכתוב פשוט מאוד
say_tfr_end=no -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות