בחדר ועידה
-
לא מצאתי הגדרה של ביטול מקש כוכבית בחדר ועידה!
רק למנהל או שידור חי או שידור רגיל אבל אם אני עושה כזה שידור:conf_bridge_type=speechאו כזה:
conf_bridge_type=broadcasterאין אפשרות כלל!!
-
@קו-מהיר
למה שלא תשתמש ב-user -
@eliyahu
כי זה רק לחדר ועידה רגיל!! -
@קו-מהיר מה הכוונה "רגיל"?
-
@eliyahu
זה:conf_bridge_type=listen -
@קו-מהיר אני לא מבין
אם אתה רוצה לחסום את האפשרות להקשה על כוכבית, כלומר שאתה לא רוצה שתהיה אפשרות לביטול השתקה
אם כן תוכל להגדיר conf_bridge_type=user
אם אתה מעוניין האפשרות לביטול השתקה אז חייבים בשביל זה את מקש כוכבית -
@eliyahu
אני רוצה שיכנס בלי השתקה ושלא יוכל לבטל את ההשתקה -
@קו-מהיר אמר בבחדר ועידה:
@eliyahu
אני רוצה שיכנס בלי השתקה ושלא יוכל לבטל את ההשתקהרגע, אז מי בדיוק יהיה אחראי על הועידה, הרי הוא צריך להיות מאושר בימות
-
@יוסף-ח
זה מאושר בימות -
@קו-מהיר
אבל צריך פה מישהו אחראי שמאושר לפתיחת חדרי ועידה -
@יוסף-ח
אני -
@קו-מהיר
אבל הרי המאזין נכנס לפניך -
@יוסף-ח
הוא בהמתנה, רק יוכל לדבר מיד כשהחדר יופעל -
-
@יוסף-ח
אני רוצה לחסום את ההקשות בחדר הועידה ואין שם כזאת אפשרות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות