עבודות שדרוג
-
לקוחות יקרים.
בעקבות עבודות שדרוג מתוכננות - במוצ"ש פרשת קרח - 12/6/2021 לפנות בוקר יתכנו קשיים בחיבור לקווים באתר ymt.
כמו"כ יתכן שחומר שהוקלט או הועלה למערכות מצאת השבת לא יופיע במערכת ביום ראשון. אנא היערכו.
בכל מקרה שירות הלקוחות עומד לשירותכם בנושאים אלה במייל cs@yemot.co.il
בברכה,
צוות טכני ימות המשיח -
@eliyahu אמר בעבודות שדרוג:
לקוחות יקרים.
בעקבות עבודות שדרוג מתוכננות - במוצ"ש פרשת קרח - 12/6/2021 לפנות בוקר יתכנו קשיים בחיבור לקווים באתר ymt.
כמו"כ יתכן שחומר שהוקלט או הועלה למערכות מצאת השבת לא יופיע במערכת ביום ראשון. אנא היערכו.
בכל מקרה שירות הלקוחות עומד לשירותכם בנושאים אלה במייל cs@yemot.co.il
בברכה,
צוות טכני ימות המשיחבאתר או בטלפון?
-
@eliyahu
למה צריך להודיע על אותו הודעה פעמים -
ביום ראשון כבר יוכלו להעלות קבצים באופן בטוח?
-
@קו-המכלול
בעזרת השם -
@יהודה-הוצלר-0 תאמת שגם אני בהתחלה נתתי לו לייק הפוך אבל באמת זה נהיה קצת מוגזם יש לי כמה מערכות וכל פעם שאני נכנס למערכת אני צריך לשמוע דרשה שלמה שכבר אני יודע בע"פ ולא ימלט אני עובר לטלפון שהוא לא מנהל אז פה אני כבר יכול להיכנס לשלוחות אבל בניהול שוב פעם
לכן אני מציע שיוכלו לדלג על ההודעה אחרי 5 שניות מתחילתה ע"י לחצת כל מקש או שיוכלו לדלג ע"י לחיצת * -
@eliyahu ההודעה קופצת כל פעם וזה לא נעים.
אשמח שתבנו סמל X בצד.
תודה רבה!! -
@אנוכי לי בקו שמעתי את זה פעם אחת וזהו.
-
@חמוץ-מתוק-0 אמר בעבודות שדרוג:
@אנוכי לי בקו שמעתי את זה פעם אחת וזהו.
מוזר כי לי זה לא קרה
יכול להיות שהוא זיהה שהטלפון שלי כבר שמע את ההודעה פעם אחת -
מכל מספר על כל קו שתתקשר זה יעשה פעם אחת
אבל אם יש לך כמה מספרי טלפון וכמה קווים זה משגע