בעיות בניהול רשימת תפוצה
-
אני הגדרתי שלוחה מסויימת לניהול רשימת תפוצה מס 999 וזה תמיד עבד לי היום כשאני לוחץ על שלוחת הניהול הוא אומר: "שגיאה בהגדרת התבנית"
מישהו יכול לעזור בבקשה? -
@mhl נשמח אם תעלה את ההגדרות שהגדרת בשלוחה.
-
הנה ההגדרות:
type=yemot_dialer_campaign_list
yemot_dialer_campaign_list_template=999
yemot_dialer_campaign_list_end_goto=///
yemot_dialer_campaign_list_type=info -
יש לך כל קח הרבה רשימות 999?
-
יש אפשרות למחוק רשימה?
-
תעשה תמונה של הרשימות תפוצה שלך
-
אני לא יודע איך אבל מהר איך אני מוחק יש לי כמה רשימות אחד מהם אני רוצה למחוק יש כזאת אפשרות?
-
-

יש לך לחצן של פח אחרי ה"הפעל קמפיין סמס"
בהצלחה -
מענין לענין באותו ענין,
אם מוחקים אחד מהקומפינים, כל המספרי סידורי זז לאחורה, ולפעמים זה משבש את כל המערכת
לדוג' אם עשו שרשימת תפוצה 3 זה ברשימה לבנה ספציפית, אם מוחקים רשימה 2 , רשימה 3 ניהיה רשימה 2 וכ"ו
האם יש למישהו פיתרון בענין? או שעדיף לא למחוק, ושלום על ישראל -
@א-גוטן אתה יכול למחוק רק את המספרים שבפנים..
-
האם יש דרך למחוק לצמיתות את כל ה"חסומים" מהרשימת תפוצה?
יש לי מעל 1000 כאלה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות