טיפים וכו' לכתיבת פוסט
-
@תלמיד-רבי-מתוק
אתה עומד על התאריך כמו בדוג' עמדתי על "לפניח פחות מדקה "
ובחרתי בהעתקת כתובת קישור
אגב לא הבנתי את כל הקישקוש שכתוב למעלה אף פעם לא היו לי בעיות כאלו -
-
@33064325 אמר בטיפים וכו' לכתיבת פוסט:
@תלמיד-רבי-מתוק
אתה עומד על התאריך כמו בדוג' עמדתי על "לפניח פחות מדקה "
ובחרתי בהעתקת כתובת קישור
אגב לא הבנתי את כל הקישקוש שכתוב למעלה אף פעם לא היו לי בעיות כאלו**אצלי זה לא נפתח בעברית איך לעשות שזה יפתח בעבריץ
** -
@33064325 ניראה לי הוא מתכוון שבכל פוסט אז יש מספר לכל תגובה אז מישהוא שרוצה לצטט משהוא שישים בקישור את מספר התגובה הנכונה
-
@תלמיד-רבי-מתוק לא הבנתי את מה שאתה שואל
-
@613-0 אמר בטיפים וכו' לכתיבת פוסט:
@תלמיד-רבי-מתוק לא הבנתי את מה שאתה שואל
איך אני מעתיק קטע מהמסך - צילום מסך
-
@תלמיד-רבי-מתוק זה לא קשור לימות
אני לא יודע איך עושים את זה אולי @נץ-החמה יודע כי הוא עשה תמונת מסך למעלה -
@תלמיד-רבי-מתוק יש תוכנת 'כלי החיתוך' ו'חיתוך ושירטוט' שניהם טובות לזה.
-
@נץ-החמה
להסרטת מסך יש תוכנה בשםFormatFactory
וזה הרוס לי.
אולי מישהו יודע איך אפשר להתקין את התוכנה הזאת מחדש. -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@yonatan
אני מנסה לשנות לעברית אבל זה משאיר את זה באנגלית -
פוסט זה נמחק! -
@yonatan
את התוכנה -
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-הוצלר-0 @yonatan זה לא המקום לדון בזה.
@ניהול אשמח שתמחקו (לצמיתות) את כל הפוסטים שלא קשורים לנושא. -
-
@יהודה-הוצלר-0 זה קשור לכתיבת פוסט?

-
@נץ-החמה
זה עוזר להבנת השואל.
שלפעמים הוא יכול לעלות סרטון כדי שיבינו יותר טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות