• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    בעיה בהעברת יחידות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    21 פוסטים 10 כותבים 1.4k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמואל ש. @mhl
      נערך לאחרונה על ידי

      @mhl אמר בבעיה בהברת יחידות:

      אגב, איך אפשר לבדוק על איזה שרת הוא?

      דרך איזה אתה אתה נכנס לזה ולזה? דרך אותו אתר?

      M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • M מנותק
        mhl @שמואל ש.
        נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל-ש אמר בבעיה בהעברת יחידות:

        @mhl אמר בבעיה בהברת יחידות:

        אגב, איך אפשר לבדוק על איזה שרת הוא?

        דרך איזה אתה אתה נכנס לזה ולזה? דרך אותו אתר?

        גלישה רגילה וגלישה בסתר

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש מנותק
          שמואל ש. @mhl
          נערך לאחרונה על ידי

          @mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:

          גלישה רגילה וגלישה בסתר

          דרך אותו אתר-קישור?

          M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • M מנותק
            mhl @שמואל ש.
            נערך לאחרונה על ידי

            @שמואל-ש אמר בבעיה בהברת יחידות:

            @mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:

            גלישה רגילה וגלישה בסתר

            דרך אותו אתר-קישור?

            כן

            ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש מנותק
              שמואל ש. @mhl
              נערך לאחרונה על ידי

              @mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:

              @שמואל-ש אמר בבעיה בהברת יחידות:

              @mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:

              גלישה רגילה וגלישה בסתר

              דרך אותו אתר-קישור?

              כן

              אז שניהם באותו שרת

              M ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש מנותק
                שמואל ש. @mhl
                נערך לאחרונה על ידי

                @mhl אחד מהם אולי וירטואל פלוס?

                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • M מנותק
                  mhl @שמואל ש.
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שמואל-ש אמר בבעיה בהעברת יחידות:

                  @mhl אחד מהם אולי וירטואל פלוס?

                  לא

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • M מנותק
                    mhl @שמואל ש.
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @שמואל-ש אמר בבעיה בהעברת יחידות:

                    @mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:

                    @שמואל-ש אמר בבעיה בהברת יחידות:

                    @mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:

                    גלישה רגילה וגלישה בסתר

                    דרך אותו אתר-קישור?

                    כן

                    אז שניהם באותו שרת

                    תכל'ס מה אני יכול לעשות?

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש מנותק
                      שמואל ש. @mhl
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:

                      תכל'ס מה אני יכול לעשות?

                      לא יודע, תפנה באמת לשירות הלקוחות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יוסף ח @mhl
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @mhl
                        כמה יחידות אתה מנסה להעביר ?
                        כי אם זה פחות מ 15 תשכח מהעסק.

                        חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • חנון המרבהח מנותק
                          חנון המרבה @יוסף ח
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יוסף-ח לא קשור ליחידות, אם זה פחות יחידות מהמינימום הוא כותב
                          ביאור 2021-07-21 103623.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • מ מנותק
                            מאיר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            תעלה בבקשה שלוש תמונות מכל אחת מהמערכות:
                            a54fb662-5f83-433c-8f48-757857f1e5ec-image.png
                            5510e5fb-bda1-42b9-ae0b-157fa0bea580-image.png
                            ובתחתית הדף:
                            ce93a686-2899-46c2-88d8-97e0dc1a5335-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • I מנותק
                              iva @mhl
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:

                              אגב, איך אפשר לבדוק על איזה שרת הוא?

                              בתחתית הדף

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • א מנותק
                                אנוכי @mhl
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @mhl אולי אחד מהקוים זה מחברת טלטק או מסר וכדו'

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מנותק
                                  אברהם אבנר @mhl
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @mhl האמת שכמה ניסו להעביר לי למערכת של ימות ולא הצליחו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ע מנותק
                                    עץ השדה @שמואל ש.
                                    נערך לאחרונה על ידי עץ השדה

                                    @שמואל-ש אמר בבעיה בהעברת יחידות:

                                    כן

                                    אז שניהם באותו שרת

                                    לא מדויק, האתר הרגיל פועל ב2 שרתים שונים, ymt ו-yemot ואין אפשרות להעביר ביניהם.
                                    הפרייבט גם פועל ב2 שונים, ymta ו-ymtb (ממש לאחרונה עניין היחידות וראוטינג סודר ביניהם כך שזה לא רלוונטי לדיון, סתם לידע)
                                    כמובן אם הקווים בין ריסיילרים אחרים - אין פה שום תקלה

                                    עוד משהו, סתם קטע בהתראות של העברת יחידות, ההודעות שגיאה לא תואמות לסיבה... ז״א יש כמה בעיות עם אותה הודעה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ה מנותק
                                      הפונוביצ'ר @mhl
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @mhl זה חייב ליהיות מערכת של חברה אחרת כמו מסר טלטק וכ' ולכן זה לא עובד לך.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון