עזרה בהגדרות
-
@שרות-פלוס-ivr
אתה צודק אבל מחובת חברי הפורום להוכיח על כך
שלא יהיה ''מדשתיק שמע מיניה ניחא ליה'' -
-
@יהודה-הוצלר-0
כי הייתי פתוח על הדף הזה
ההתראה היא רק שאתה בדף אחר -
@קנקן-חדש-מלא-ישן אני מדבר על הודעה בפעמון ליד הסמל של החיפוש.
-
@יהודה-הוצלר-0 גם אני
-
@קנקן-חדש-מלא-ישן
מה גם אתה? -
עכשיו זה עובד לי כי הגדרתי במקום זה
api_000=ApiDID,,,,,,,,*/, api_001=PASS,,,,,,,,*/, api_002=AD,,,,,,,,*/,כך
api_000=ApiDID,,no,10,9,7,Digits api_001=PASS,no,0,1,7,Digits api_002=AD,no,0,1,7,Digits,*/,חוץ משלוחה בתוך שלוחה שזה אומר (שבמקום 1* 2 זה יפתח שלוחה חדשה בתפריט הראשי ויקרא לה 2*1 ) וגם שאני מגדיר הגדרה בהגדרה הזאת וזה לא מגדיר אותה.
api_add_1= -
@יהודה-הוצלר-0
שלחתי לך במייל הסבר. -
@יוסף-ח
לא קיבלתי ותודה רבה. -
@יהודה-הוצלר-0
תבדוק שוב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות