גישה לקובץ 'PhonesName.ini'
-

איפה אני מוצא את הקובץ הזה?
אין בתיקייה הראשית כלום. -
@liy
צריך ליצור אותו -
-
@nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@liy
צריך ליצור אותויצרתי כך:
# PhonesName.ini 0512233445=nameכך צריך?
הוא לא עשה כלום. -
@liy
צריך מספר שהוא באמת רשום! או שתנסה שם שווה מספר -
-
@liy אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@liy
צריך מספר שהוא באמת רשום!מספר שנרשם דרך הטלפון?
כן. מספר שרשום ברשימת הצינתוקים החינמיים
-
@nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@liy אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@liy
צריך מספר שהוא באמת רשום!מספר שנרשם דרך הטלפון?
כן. מספר שרשום ברשימת הצינתוקים החינמיים
אוקיי
-
@liy וכן צריך ששם הקובץ יהיה PhonesName, והסיומת שלו תהיה ini, ואת הקובץ צריך להכניס בתיקייה EnterID בשלוחה הראשית.
בהצלחה. -
@שמואל-ש חשבתי שאפשר דרכו להכניס מספרים לרשימת תפוצה, ומדבריך אני מבין שהוא רק מוסיף שם למספר טלפון?
-
@צבי-10 אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@שמואל-ש חשבתי שאפשר דרכו להכניס מספרים לרשימת תפוצה, ומדבריך אני מבין שהוא רק מוסיף שם למספר טלפון?
נכון מאוד.
לרשימת תפוצה מוסיפים בלשונית שיגור הודעות -
@שמואל-ש סליחה, התכוונתי לרשימת הצינתוקים החינמיים. הנז' למעלה, אני מעוניין להוסיף מספרים מבלי שהם ירשמו, יש כזה דבר?
-
@שמואל-ש אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
ואת הקובץ צריך להכניס בתיקייה EnterID
ממש לא.
הוא צריך להיות בשלוחה הראשית -
@שמואל אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@שמואל-ש אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
ואת הקובץ צריך להכניס בתיקייה EnterID
ממש לא.
הוא צריך להיות בשלוחה הראשיתנכון.
I'm sorry -
הגדרתי ככה ולא עבד לי...


-
@nyh
אם מי???????? -
@משתמש-מתחיל
את המספרים בלי "-" כלומר 0773137770 -
-
@nyh
אמרו לצור קשר שאלתי אם מי לצור קשר???????????? -
@אברהם-גיל אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@nyh
אמרו לצור קשר שאלתי אם מי לצור קשר????????????אני אמרתי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות