• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    גישה לקובץ 'PhonesName.ini'

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    23 פוסטים 8 כותבים 2.4k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • N מנותק
      nyh @Liy
      נערך לאחרונה על ידי

      @liy
      צריך ליצור אותו

      L א 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • L מנותק
        Liy @nyh
        נערך לאחרונה על ידי

        @nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

        @liy
        צריך ליצור אותו

        אוקיי. אנסה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • L מנותק
          Liy @nyh
          נערך לאחרונה על ידי

          @nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

          @liy
          צריך ליצור אותו

          יצרתי כך:

          # PhonesName.ini
          
          0512233445=name
          

          כך צריך?
          הוא לא עשה כלום.

          N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • N מנותק
            nyh @Liy
            נערך לאחרונה על ידי

            @liy
            צריך מספר שהוא באמת רשום! או שתנסה שם שווה מספר

            L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • L מנותק
              Liy @nyh
              נערך לאחרונה על ידי

              @nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

              @liy
              צריך מספר שהוא באמת רשום!

              מספר שנרשם דרך הטלפון?

              N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • N מנותק
                nyh @Liy
                נערך לאחרונה על ידי

                @liy אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                @nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                @liy
                צריך מספר שהוא באמת רשום!

                מספר שנרשם דרך הטלפון?

                כן. מספר שרשום ברשימת הצינתוקים החינמיים

                L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • L מנותק
                  Liy @nyh
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                  @liy אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                  @nyh אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                  @liy
                  צריך מספר שהוא באמת רשום!

                  מספר שנרשם דרך הטלפון?

                  כן. מספר שרשום ברשימת הצינתוקים החינמיים

                  אוקיי

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שמואל ש. @Liy
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @liy וכן צריך ששם הקובץ יהיה PhonesName, והסיומת שלו תהיה ini, ואת הקובץ צריך להכניס בתיקייה EnterID בשלוחה הראשית.
                    בהצלחה.

                    צ שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • צ מנותק
                      צבי 10 @שמואל ש.
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שמואל-ש חשבתי שאפשר דרכו להכניס מספרים לרשימת תפוצה, ומדבריך אני מבין שהוא רק מוסיף שם למספר טלפון?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שמואל ש. @צבי 10
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @צבי-10 אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                        @שמואל-ש חשבתי שאפשר דרכו להכניס מספרים לרשימת תפוצה, ומדבריך אני מבין שהוא רק מוסיף שם למספר טלפון?

                        נכון מאוד.
                        לרשימת תפוצה מוסיפים בלשונית שיגור הודעות

                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • צ מנותק
                          צבי 10 @שמואל ש.
                          נערך לאחרונה על ידי צבי 10

                          @שמואל-ש סליחה, התכוונתי לרשימת הצינתוקים החינמיים. הנז' למעלה, אני מעוניין להוסיף מספרים מבלי שהם ירשמו, יש כזה דבר?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • שמואלש מנותק
                            שמואל @שמואל ש.
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל-ש אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                            ואת הקובץ צריך להכניס בתיקייה EnterID

                            ממש לא.
                            הוא צריך להיות בשלוחה הראשית

                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש מנותק
                              שמואל ש. @שמואל
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @שמואל אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                              @שמואל-ש אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                              ואת הקובץ צריך להכניס בתיקייה EnterID

                              ממש לא.
                              הוא צריך להיות בשלוחה הראשית

                              נכון.
                              I'm sorry

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                משתמש מתחיל
                                נערך לאחרונה על ידי

                                הגדרתי ככה ולא עבד לי...
                                f417bffd-e954-4999-800d-37ce32506102-image.png
                                e6bb8bd4-880a-4007-9d82-6bc6a645c7eb-image.png

                                N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מנותק
                                  אברהם גיל @nyh
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @nyh
                                  אם מי????????

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • N מנותק
                                    nyh @משתמש מתחיל
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @משתמש-מתחיל
                                    את המספרים בלי "-" כלומר 0773137770

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • N מנותק
                                      nyh @אברהם גיל
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אברהם-גיל אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                                      @nyh
                                      אם מי????????

                                      למה אתה מתכוון?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א מנותק
                                        אברהם גיל @nyh
                                        נערך לאחרונה על ידי אברהם גיל

                                        @nyh
                                        אמרו לצור קשר שאלתי אם מי לצור קשר????????????

                                        N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • N מנותק
                                          nyh @אברהם גיל
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @אברהם-גיל אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':

                                          @nyh
                                          אמרו לצור קשר שאלתי אם מי לצור קשר????????????

                                          אני אמרתי?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מנותק
                                            אברהם גיל @nyh
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @nyh

                                            צריך ליצור אותו

                                            כן אתה

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון