כמה נכנסים להגדרה שלי
-
@avrham אבל כשזה יוצא מהקובץ זה אמור לחזור לסיפרה 1
או שלא הבנתי מה אתה אומר -
@613 כל פעם המשתנה מכיל מספר אחד יותר, לדוגמא עכשיו הוא 1 בפעם הבאה הוא 2 ובפעם הבאה 3 וכו'
-
@avrham ומה קורה כשאני יוצא מהקובץ הוא לא מתאפס?
-
@613 צודק... נראה לי שהוא מתאפס... שניה אני יבדוק עוד אופציה...
-
@613 תוכל לעשות עם file_get_contents שיכיל את המספר שורות בקובץ, ואז יש משתמה שמכיל את מספר השורות, וכל שורה זה משתמש אחד...
-
@avrhco אם כל שימוש תופס שורה אני לא צריך את זה כל העניין שלי הוא שאני רוצה שיהיה בכמה שורות
-
-
@avrhco אני שיניתי את הקוד
-
@613 למה שינת אותו?
-
@avrhco רציתי להוסיף כמה ערכים של GET שמתקבלים ויותר נח בעיין שכל ערך תופס שורה
-
@613 נו בסדר, אז תעשה שיכתוב גם בסוף הטקסט n\
-
@avrhco מה אני ירוויח?
-
@613 שהוא יכתוב את הטקסט וירד שורה.
הפקודה n\ יורדת שורה. -
@avrhco את זה אני עושה על זה דיברתי
-
@613 נו, אז הוא אמור לרדת שורה אחרי שכתב את מה שרצית בקובץ.
אם לא עובד תביא את הקוד ונראה, זה אמור לעבוד! -
@613 אמר בכמה נכנסים להגדרה שלי:
@avrhco אם כל שימוש תופס שורה אני לא צריך את זה כל העניין שלי הוא שאני רוצה שיהיה בכמה שורות
-
@613 נו, בסדר אז זה עבד לך שזה יורד שורה. מקווה שעזרתי.
-
@avrhco לא הבנת אני כבר מוריד שורה וזה כל הבעיה כי עכשיו אני לא יכול לבדוק ע"פ מספר השורה
-
@613 אמרתי לך! בדיקה בקובץ נעשת עם file_get_contents דרך הפונקציה הזו תוכל לעזות שעבדוק את מספר השורות.
-
@avrhco עכשיו אני מבין אני פשוט כותב לו שייחלק את מספר השורות ב - 8 ןזה יהיה המספר של השימוש
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות