• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    כמה נכנסים להגדרה שלי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
    39 פוסטים 7 כותבים 1.9k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 6 מנותק
      613 @avrham
      נערך לאחרונה על ידי

      @avrham ומה קורה כשאני יוצא מהקובץ הוא לא מתאפס?

      A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • A מנותק
        avrhco @613
        נערך לאחרונה על ידי

        @613 צודק... נראה לי שהוא מתאפס... שניה אני יבדוק עוד אופציה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • A מנותק
          avrhco @613
          נערך לאחרונה על ידי

          @613 תוכל לעשות עם file_get_contents שיכיל את המספר שורות בקובץ, ואז יש משתמה שמכיל את מספר השורות, וכל שורה זה משתמש אחד...

          6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • 6 מנותק
            613 @avrhco
            נערך לאחרונה על ידי

            @avrhco אם כל שימוש תופס שורה אני לא צריך את זה כל העניין שלי הוא שאני רוצה שיהיה בכמה שורות

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              avrhco @613
              נערך לאחרונה על ידי avrhco

              @613 אבל בקוד של @MGM-IVR הוא עשה שזה יכתוב טקסט וירד שורה ככה שכל משתמש זה שורה.

              6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • 6 מנותק
                613 @avrhco
                נערך לאחרונה על ידי 613

                @avrhco אני שיניתי את הקוד

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A מנותק
                  avrhco @613
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @613 למה שינת אותו?

                  6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 6 מנותק
                    613 @avrhco
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @avrhco רציתי להוסיף כמה ערכים של GET שמתקבלים ויותר נח בעיין שכל ערך תופס שורה

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A מנותק
                      avrhco @613
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @613 נו בסדר, אז תעשה שיכתוב גם בסוף הטקסט n\

                      6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 6 מנותק
                        613 @avrhco
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @avrhco מה אני ירוויח?

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          avrhco @613
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @613 שהוא יכתוב את הטקסט וירד שורה.
                          הפקודה n\ יורדת שורה.

                          6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 6 מנותק
                            613 @avrhco
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @avrhco את זה אני עושה על זה דיברתי

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A מנותק
                              avrhco @613
                              נערך לאחרונה על ידי avrhco

                              @613 נו, אז הוא אמור לרדת שורה אחרי שכתב את מה שרצית בקובץ.
                              אם לא עובד תביא את הקוד ונראה, זה אמור לעבוד!

                              6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 6 מנותק
                                613 @avrhco
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @avrhco

                                @613 אמר בכמה נכנסים להגדרה שלי:

                                @avrhco אם כל שימוש תופס שורה אני לא צריך את זה כל העניין שלי הוא שאני רוצה שיהיה בכמה שורות

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • A מנותק
                                  avrhco @613
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @613 נו, בסדר אז זה עבד לך שזה יורד שורה. מקווה שעזרתי.

                                  6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • 6 מנותק
                                    613 @avrhco
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @avrhco לא הבנת אני כבר מוריד שורה וזה כל הבעיה כי עכשיו אני לא יכול לבדוק ע"פ מספר השורה

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • A מנותק
                                      avrhco @613
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @613 אמרתי לך! בדיקה בקובץ נעשת עם file_get_contents דרך הפונקציה הזו תוכל לעזות שעבדוק את מספר השורות.

                                      6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • 6 מנותק
                                        613 @avrhco
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @avrhco עכשיו אני מבין אני פשוט כותב לו שייחלק את מספר השורות ב - 8 ןזה יהיה המספר של השימוש
                                        תודה רבה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • אהרן שובקסא מנותק
                                          אהרן שובקס ניהול @613
                                          נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                                          @613 אמר בכמה נכנסים להגדרה שלי:

                                          @avrham אני רוצה שבפעם הראשונה שהמודל נפתח ייכתב גם הספרה 1 ובשנייה ייכתב 2 וכו'

                                          יש לך בשרת מסד נתונים?
                                          למה לך לעבוד עקום?

                                          6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • 6 מנותק
                                            613 @אהרן שובקס
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @אהרן-שובקס אני לא יודע מה זה בדיוק
                                            אני משתמש ב - 000webhost.com

                                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון