קו תוכן חדש | המספר איננו מחובר
-
פתחתי קו תוכן חדש לפני כמה שעות, וכשאני מתקשר ממספר שהוא לא המספר שלי אני מקבל הודעה שהקו לא מחובר.
יש מצב שזאת בעיה בהגדרות?
או שזה יותר עמוק מזה? -
@תוכן-ותמיכה כנראה המערכת מוגדרת על רשימה לבנה.
או שתתקשר מהמספר שלך ותפעיל את המערכת, או שתיכנס לאתר הניהול ותגדיר את מדיניות החיוג בקמפיין ברירת מחדל כפתוח -
@eliyahu היכן ממוקם קמפיין ברירת המחדל?
-
@תוכן-ותמיכה בלשונית "שיגור הודעות"
-
@eliyahu ראיתי, תודה רבה.
מעניין לעניין שלא באותו עניין: כל מי שפותח קו חייב למלאות את ההסכם התקשרות מול ימות המשיח שיש בקטגוריית טפסים להורדה?
-
@תוכן-ותמיכה לא.
אם תרצה משהו שקשור להסכם תצטרך -
@eliyahu
גם לי היה אותו סיפור
ואחרי כמה שעות גם מהמספר שלי לא יכלו להיכנס -
לאחר פתיחת מערכת חדשה ולפני שמתחילים להכין אותו דרך האתר יש להיכנס למערכת מהטלפון ולפתוח את המערכת בפעם הראשונה, אחרת היא לא פעילה
[זה מאפס את המערכת מחדש ומפעיל אותה, ולכן לא כדאי לבנות כלום לפני ההפעלה הטלפונית]
-
@מנסה תודה רבה
אכן עשיתי את זה ולאחר מכן הפסיק לעבוד -
@לעזור-לכולם עובד לך או לא?
-
-
@לעזור-לכולם שלח מייל לשרות הלקוחות
או אליי ננסה לעזור 4256302@GMAIL.COM -
@שרות-פלוס-ivr
תודה רבה
פשוט פתחתי מספר אחר וזהו -
@מנסה אמר בקו תוכן חדש | המספר איננו מחובר:
[זה מאפס את המערכת מחדש ומפעיל אותה, ולכן לא כדאי לבנות כלום לפני ההפעלה הטלפונית]
אין אפשרות לפתוח שלוחה בקו שעדין לא הופעל