מערכת שננעלת לשרת בגלל טעות אחת או שתיים
-
גם לכם קרה שהשרת נחסם לחצי שעה [בערך] בגלל טעות אחת או שתיים בקובץ הAPI שלכם?
והאם מישהו יודע האם כששולחים שוב טעות [או לא טעות] זה גורם להמתנה ארוכה יותר או שזה כבר לא משנה?
והאם יש דרך לסדר משהו עם זה?
כמו כן האם החסימה היא לשרת / ללינק המסויים/ לאתר המסויים?
האם מישהו יודע על שרת טוב יותר מ000 [אני חושד שהוא גורם את הטעות החוסמת עקב איטיות או משהו]
-
@מנסה אמר במערכת שננעלת לשרת בגלל טעות אחת או שתיים:
והאם יש דרך לסדר משהו עם זה?
שירות לקוחות בלבד
עם הסבר משכנע -
@מנסה אמר במערכת שננעלת לשרת בגלל טעות אחת או שתיים:
גם לכם קרה שהשרת נחסם לחצי שעה [בערך] בגלל טעות אחת או שתיים בקובץ הAPI שלכם?
בדר"כ זה בגלל נסיונות התחברות שגויים - כמו החסימה באתר שמחייבת אימות טלפוני או המתנה. (לגבי בקשות לא טובות לא נראה לי שנחסם, רק נסיונות התחברות)
והאם יש דרך לסדר משהו עם זה?
לא לשלוח נסיונות התחברות שגויים.
כמו כן האם החסימה היא לשרת / ללינק המסויים/ לאתר המסויים?
נראה לי לכתובת ip
האם מישהו יודע על שרת טוב יותר מ000 [אני חושד שהוא גורם את הטעות החוסמת עקב איטיות או משהו]
ב 000 יכול להיות שנחסם לך עקב נסיונות התחברות שגויים של משתמש אחר ב 000, כי הם לא נותנים לך ip ייעודי.
-
@mgm-ivr אתה מכיר מישהו שפתחו לו???
-
@mgm-ivr אמר במערכת שננעלת לשרת בגלל טעות אחת או שתיים:
שירות לקוחות בלבד
איך שירות הלקוחות יכול לעזור?
אין שום אפשרות "להחריג" שרת מהחסימה הזו, אין בכלל אפשרות לזה ברמה טכנית, אין מקום שאפשר להכניס רשימה של שרתים שלא יעברו את הבדיקה הזו.
זה בדיקה וחסימה בסיסית שנועדה להגן על הלקוחות שלנו ואין שום אפשרות להחריג מישהוא כזה או אחר שיוכל לפגוע בלקוחות