צינתוק בעלות של 0.1
-
@שמואל תודה רבה לא ידעתי שאפשר לעשות את זה
-
@שמואל אמר בצינתוק בעלות של 0.1:
@נ-נ לא יודע מה בדיוק אתה רוצה שיסבירו לך להגדיר, אבל יש לך ליד כל קמפיין אפשרות להפעיל אותו כצינתוק - בצורה מסודרת באתר הניהול.

זה אולי אצלך, אצלי אין כזה דבר יש קמפיין ויש SMS אין קמפיין צינתוק

-
@מנסה זה משהו חדש תבדוק שורה מתחת.
-
-
@נ-נ
זה כנראה רק בשרת פרייבט A כי בשאר אין את זה בנתיים
-
@מנסה לי יש בשרת הרגיל גם...

-
נכון
פשוט הקו שבדקתי הוא דרך מבזק, שם כנראה לא מצנתקים
-
@מנסה לא נראה לי קשור, אמור גם להיות לך שם אופציה.
-
מציאות במערכות שלי בימות יש במערכות במבזק אין
[במבזק רישמית אסור לצנתק, חוץ מרשימות צינתוקים חינמיות למי שנרשם]
גם בפרייבט וגם ברגיל זה ככה
-
@מנסה מעניין. אולי תלוי בעוד משהו. https://nbs-app.net/
-
תודה לימות המשיח שעשו את האפשרות הזו של צינתוק בעלות של 0.1 יחידות, וחסכו לנו הרבה כאב ראש

-
@שמואל-מאיר
אשמח להבין
אפשר לשלוח הודעת קמפיין רגילה, בעלות של 0.1 יחידות? -
@מתמחה-בקווים לא אפשר לשלוח צינתוק בעלות של 0.1 לרשימת תפוצה
-
@שמואל חדש?? ממתי?
-
@נ-נ אמר בצינתוק בעלות של 0.1:
@מתמחה-בקווים לא אפשר לשלוח צינתוק בעלות של 0.1 לרשימת תפוצה
לא הבנתי
כתבת לא, אפשר וכו'
או כתבת לא אפשר וכו'(היית צריך לכתוב אי אפשר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות