• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מודל צינתוקים לא חוזר שלב אחד אחורה

    באגים במערכת
    5
    14
    205
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אבוב נערך לאחרונה על ידי אבוב

      @שמואל אמר בצינתוקים במערכת תוכן (IVR) ללא עלות יחידות

      בסיום, ברירת מחדל חוזר אחורה, אם רוצים שילך לשלוחה מסוימת ניתן להגדיר

      tzintuk_end=/2/8
      

      כאן בדוגמה ילך לשלוחה 2>8.
      או ניתוק

      tzintuk_end=hangup
      

      וזה לא חוזר שלב אחד אחורה
      63190c81-ed49-4ce9-97f2-aac8a0b1ec6f-image.png עריכה: אלא השיחה מתנתקת

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ק
        קול הקווים @אבוב נערך לאחרונה על ידי

        @אבוב אצלי הוא גם לא מעביר לשלוחה אחרת שמוגדרת לוtzintuk_end=/2/8
        וזה תוקע לי את המערכת

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א
          אבוב נערך לאחרונה על ידי אבוב

          שכחתי לציין שהשיחה מתנתקת במקום לחזור שלב אחד אחורה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ק
            קול הקווים @קול הקווים נערך לאחרונה על ידי

            @אבוב לי השיחה לא מתנתקת אלה ממשיכה ואז נשלח כל 10 שנייות צינתוק חדש
            זה ההגדרות יכול להיות שיצא לי טעות ולכן זה חוזר על עצמו:

            `type=tzintuk
            list_tzintuk=1
            tzintuk_end=44/1
            tzintuk_admin=yes
            run_tzintuk_automat=yes`
            
            מ י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              מנסה מומחה @קול הקווים נערך לאחרונה על ידי מנסה

              @קול-הקווים

              יש לך שלוחה פנימית בתוך שלוחת הצינתוקים שהא 44/1

              כי אם לא אז כנראה שכחת לשים / לפני השלוחה

              תכתוב ככה

              tzintuk_end=/44/1

              י ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יוסף יצחק כהן מורחק @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                @מנסה בדיוק!
                אותו דבר:אבוב

                ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ק
                  קול הקווים @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                  @מנסה
                  אכן יש לי שלוחה כזאת
                  אני מביא לכם קוד ששיניתי והורדתי ממנהו את ה/ כי זה לא עבד
                  ניסיתי לבדוק אם אין / אם מצליח לעבוד ולא עבד 😞

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק
                    קול הקווים @יוסף יצחק כהן נערך לאחרונה על ידי

                    @יוסף-יצחק-כהן ?

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י
                      יוסף יצחק כהן מורחק @קול הקווים נערך לאחרונה על ידי יוסף יצחק כהן

                      @קול-הקווים אמר במודל צינתוקים לא חוזר שלב אחד אחורה:

                      @יוסף-יצחק-כהן ?

                      מה הקוד?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י
                        יוסף יצחק כהן מורחק @קול הקווים נערך לאחרונה על ידי

                        @קול-הקווים אמר במודל צינתוקים לא חוזר שלב אחד אחורה:

                        @אבוב לי השיחה לא מתנתקת אלה ממשיכה ואז נשלח כל 10 שנייות צינתוק חדש
                        זה ההגדרות יכול להיות שיצא לי טעות ולכן זה חוזר על עצמו:

                        `type=tzintuk
                        list_tzintuk=1
                        tzintuk_end=44/1
                        tzintuk_admin=yes
                        run_tzintuk_automat=yes`
                        

                        תנסה להוריד את המקף בהתחלה ובסוף

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ק
                          קול הקווים @יוסף יצחק כהן נערך לאחרונה על ידי

                          @יוסף-יצחק-כהן זה רק כאן בפורום יש אתל המקפפים במערכת אין

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • E
                            eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי

                            נא לפנות עם כל הדוגמאות לשירות הלקוחות במייל cs@yemot.co.il
                            בפנייה יש לציין את הפרטים הבאים

                            1. מספר מערכת
                            2. סיסמה
                            3. שלוחה
                            4. פרטי שיחה למערכת מהיום (שהיה את התקלה) - יש לציין מספר מחייג, ושעה מדויקת.

                            בהצלחה

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ק
                              קול הקווים @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                              @eliyahu תודה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אבוב נערך לאחרונה על ידי

                                עכשיו זה כן חוזר לשלוחה קודמת
                                זה טופל או שזה תקלה נוספת...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון