• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    12
    31
    923
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ל
      לעזור לכולם מומחה @מוישי_767 נערך לאחרונה על ידי

      @מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

      יש אפשרות להגדיר במערכת שתהיה מנותקת בשבתות? אני מתכוון שהמערכת לא תענה ותגיד: המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אלא שהמערכת >לא תענה בכלל, ואז לא יהיה חיוב מחברת הטלפונים כי לא היתה שיחה בפועל אלא רק נסיון לחיוג

      כן יש אפשרות
      תגדיר

      enter_if_time=*.sun-fri.*.*
      enter_if_time_close_goto=hangup
      

      ההגדרות מכאן

      א ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • א
        אבוב @Liy נערך לאחרונה על ידי

        @liy אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

        @מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

        במודול שיחות שלא נענו אני עושה הפניה בעת שהטלפון אינו זמין למספר של המערכת, מה קורה אם מישהו מתקשר אלי בשבת? מבחינת החברה נחשב שחייגתי בשבת ויחייבו אותי 10 ש"ח לדקה?

        מערכות הטלפוניה של ימות המשיח סגורות בשבת למיטב ידיעתי...

        פעם היה ככה...
        או לפחות פעם אמרו ככה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
        • א
          אבוב @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

          @לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

          @מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

          יש אפשרות להגדיר במערכת שתהיה מנותקת בשבתות? אני מתכוון שהמערכת לא תענה ותגיד: המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אלא שהמערכת >לא תענה בכלל, ואז לא יהיה חיוב מחברת הטלפונים כי לא היתה שיחה בפועל אלא רק נסיון לחיוג

          כן יש אפשרות
          תגדיר

          enter_if_time=*.sun-fri.*.*
          enter_if_time_close_goto=hangup
          

          ההגדרות מכאן

          זה כמעט עוזר כי עדיין זה מחייג ורק אח"כ מנתק והוא לא שומע שום הודעה אז הוא יחייג כמה פעמים וכל פעם זה יכול להיות גם כמה שניות

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ל
            לעזור לכולם מומחה @אבוב נערך לאחרונה על ידי לעזור לכולם

            @אבוב
            זה עדיף מ-ממערכת זו סגורה על פי ההלכה וכו'
            וגם זה מה שהוא ביקש

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א
              אבוב @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

              @לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

              @אבוב
              זה עדיף מ-ממערכת זו סגורה על פי ההלכה וכו'

              למה כוונתך בזה שזה עדיף מבחינה חוקית/משפטית וכו' או מבחינה שאם הוא ישים הודעה כזאת יעלה לו יותר מבחינת הזמן
              אבל אולי ימות יכולים לתת אפשרות להגדיר (אולי בIVR.INI) שלא יהיה ניתן לחייג למערכת בשבת וישמעו שם הודעה שהמערכת סגורה בשבת

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
              • ל
                לעזור לכולם מומחה @אבוב נערך לאחרונה על ידי לעזור לכולם

                @אבוב
                מבחינת הזמן של אורך ההודעה

                א מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אבוב @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                  @לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                  @אבוב
                  מבחינת הזמן של אורך ההודעה

                  אז לכן כתבתי את זה:

                  @אבוב אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                  אבל אולי ימות יכולים לתת אפשרות להגדיר (אולי בIVR.INI) שלא יהיה ניתן לחייג למערכת בשבת וישמעו שם הודעה שהמערכת סגורה בשבת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • אהרן שובקס
                    אהרן שובקס ניהול @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                    @מנסה אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                    כי זה לא מוגדר כאילו הטלפון שלי מתקשר למערכת אלא החברה מפנה את השיחה במקום אלי, אל המערכת [זה לא יורד מהדקות שיחה שיש לי בחבילה מהחברה].

                    ממש לא,
                    כאשר אתה עושה הפניית שיחה הדקות יורדות מהחבילה שלך

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • א
                      אבוב @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

                      @אהרן-שובקס אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                      @מנסה אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                      כי זה לא מוגדר כאילו הטלפון שלי מתקשר למערכת אלא החברה מפנה את השיחה במקום אלי, אל המערכת [זה לא יורד מהדקות שיחה שיש לי בחבילה מהחברה].

                      ממש לא,
                      כאשר אתה עושה הפניית שיחה הדקות יורדות מהחבילה שלך

                      רק כדי לאמת את זה, תחייג למיספר שפתוח לקומה ה"כשירה" בחברה שלך ותחייג מחברה אחרת ששם זה חסום ותעשה מהטלפון שלך הפניה למספר הזה ותראה שגם הוא שזה חסום אצלו יכול לחייג דרך המספר שלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A
                        avrham ניהול נערך לאחרונה על ידי

                        @אבוב אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                        @liy אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                        @מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                        במודול שיחות שלא נענו אני עושה הפניה בעת שהטלפון אינו זמין למספר של המערכת, מה קורה אם מישהו מתקשר אלי בשבת? מבחינת החברה נחשב שחייגתי בשבת ויחייבו אותי 10 ש"ח לדקה?

                        מערכות הטלפוניה של ימות המשיח סגורות בשבת למיטב ידיעתי...

                        פעם היה ככה...
                        או לפחות פעם אמרו ככה...

                        זה גם היום.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          אבוב @avrham נערך לאחרונה על ידי

                          @avrham אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                          @אבוב אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                          @liy אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                          @מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                          במודול שיחות שלא נענו אני עושה הפניה בעת שהטלפון אינו זמין למספר של המערכת, מה קורה אם מישהו מתקשר אלי בשבת? מבחינת החברה נחשב שחייגתי בשבת ויחייבו אותי 10 ש"ח לדקה?

                          מערכות הטלפוניה של ימות המשיח סגורות בשבת למיטב ידיעתי...

                          פעם היה ככה...
                          או לפחות פעם אמרו ככה...

                          זה גם היום.

                          או ש... לא

                          כלומר לא

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                          • A
                            avrham ניהול @אבוב נערך לאחרונה על ידי

                            @אבוב אני התקשרתי במוצ"ש, לקו חו''ל שלי, (במוצ"ש אצלינו עדיין שבת בחול) וזה אמר לי המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אנא התקשרו לאחר צאת השבת או החג.

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • א
                              אבוב @avrham נערך לאחרונה על ידי

                              @avrham אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                              @אבוב אני התקשרתי במוצ"ש, לקו חו''ל שלי, (במוצ"ש אצלינו עדיין שבת בחול) וזה אמר לי המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אנא התקשרו לאחר צאת השבת או החג.

                              לא יודע מה היה לך,
                              אולי זה תלוי ובחלק כן ובחלק לא אבל המספר שלי נמצא במודל ראוטינג במערכת שמפורסמת גם במקומות שלא כולם זכן לשמור שבת והגיעו אליי שיחות בשבת, כלומר שהם חייגו למערכת בשבת
                              אולי ממספרים כשרים אי אפשר ואולי זה תלוי באיזה מערכת

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ
                                מוישי_767 @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                                @לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                @אבוב
                                מבחינת הזמן של אורך ההודעה

                                אאל"ט בשביל חברת הטלפונים פחות מדקה נחשב כדקה, אז זה לא משנה לי אם זה שניה אחת או 12 שניות
                                (ואולי אפילו עדיף את ההודעה כי אז אולי הוא לא ינסה להתקשר שוב בניגוד לאם זה יתנתק שהוא כן ינסה להתקשר שוב וכל נסיון ייחשב כדקה)

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אבוב @מוישי_767 נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                                  @מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                  @לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                  @אבוב
                                  מבחינת הזמן של אורך ההודעה

                                  אאל"ט בשביל חברת הטלפונים פחות מדקה נחשב כדקה, אז זה לא משנה לי אם זה שניה אחת או 12 שניות
                                  (ואולי אפילו עדיף את ההודעה כי אז אולי הוא לא ינסה להתקשר שוב בניגוד לאם זה יתנתק שהוא כן ינסה להתקשר שוב וכל נסיון ייחשב כדקה)

                                  אולי זה נכון חלקית...
                                  בגולן פלאפון ופרטנר לדוגמא יחידת החיוב היא לפי שניות ולא לפי דקות
                                  #### (בימות זה לפי דקות😂...)

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ
                                    מנסה מומחה @אבוב נערך לאחרונה על ידי

                                    @אבוב אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                    (בימות זה לפי דקות😂...)

                                    מה פתאום בימות זה לפי שניות [בראוטינג ועוד] רק בשליחת קמפיין זה לפי דקות שלימות

                                    ש א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • ש
                                      שמחה - זו הסיסמא @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                                      @מנסה אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                      מה פתאום בימות זה לפי שניות [בראוטינג ועוד] רק בשליחת קמפיין זה לפי דקות שלימות

                                      למיטב ידיעתי בקמפיין המינימום זה דקה ואח"כ לפי שניות (בהודעה ארוכה יותר)
                                      בניתוב לפי שניות (אגב התצוגה בכרטיסייה יחידות לא מדוייקת לגמרי, זה מעגל לעשיריות אגורה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        אבוב @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                                        @מנסה אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                        @אבוב אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                        (בימות זה לפי דקות😂...)

                                        מה פתאום בימות זה לפי שניות [בראוטינג ועוד] רק בשליחת קמפיין זה לפי דקות שלימות

                                        צודק, טעות שלי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ל
                                          לעזור לכולם מומחה @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                                          @לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                          @מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                          יש אפשרות להגדיר במערכת שתהיה מנותקת בשבתות? אני מתכוון שהמערכת לא תענה ותגיד: המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אלא שהמערכת >לא תענה בכלל, ואז לא יהיה חיוב מחברת הטלפונים כי לא היתה שיחה בפועל אלא רק נסיון לחיוג

                                          כן יש אפשרות
                                          תגדיר

                                          enter_if_time=*.sun-fri.*.*
                                          enter_if_time_close_goto=hangup
                                          

                                          ההגדרות מכאן

                                          לאחר מחשבה שניה, זה לא יעזור כי הימים מתחלפים ב 12 בלילה
                                          זאת אומרת שבלילשבת עדיין יוכלו להתקשר ובמוצ"ש לא יוכלו להתקשר

                                          7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • 7
                                            795069962 @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                                            @לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                            @לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                            @מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:

                                            יש אפשרות להגדיר במערכת שתהיה מנותקת בשבתות? אני מתכוון שהמערכת לא תענה ותגיד: המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אלא שהמערכת >לא תענה בכלל, ואז לא יהיה חיוב מחברת הטלפונים כי לא היתה שיחה בפועל אלא רק נסיון לחיוג

                                            כן יש אפשרות
                                            תגדיר

                                            enter_if_time=*.sun-fri.*.*
                                            enter_if_time_close_goto=hangup
                                            

                                            ההגדרות מכאן

                                            לאחר מחשבה שניה, זה לא יעזור כי הימים מתחלפים ב 12 בלילה
                                            זאת אומרת שבלילשבת עדיין יוכלו להתקשר ובמוצ"ש לא יוכלו להתקשר

                                            תסתכל כאן נראה לי שיש גם ימים ושעות למשל שישי 12 בצהריים עד שבת 8 בערב

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון