חיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת
-
@מנסה אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
כי זה לא מוגדר כאילו הטלפון שלי מתקשר למערכת אלא החברה מפנה את השיחה במקום אלי, אל המערכת [זה לא יורד מהדקות שיחה שיש לי בחבילה מהחברה].
ממש לא,
כאשר אתה עושה הפניית שיחה הדקות יורדות מהחבילה שלך -
@אהרן-שובקס אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@מנסה אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
כי זה לא מוגדר כאילו הטלפון שלי מתקשר למערכת אלא החברה מפנה את השיחה במקום אלי, אל המערכת [זה לא יורד מהדקות שיחה שיש לי בחבילה מהחברה].
ממש לא,
כאשר אתה עושה הפניית שיחה הדקות יורדות מהחבילה שלךרק כדי לאמת את זה, תחייג למיספר שפתוח לקומה ה"כשירה" בחברה שלך ותחייג מחברה אחרת ששם זה חסום ותעשה מהטלפון שלך הפניה למספר הזה ותראה שגם הוא שזה חסום אצלו יכול לחייג דרך המספר שלך
-
@אבוב אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@liy אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
במודול שיחות שלא נענו אני עושה הפניה בעת שהטלפון אינו זמין למספר של המערכת, מה קורה אם מישהו מתקשר אלי בשבת? מבחינת החברה נחשב שחייגתי בשבת ויחייבו אותי 10 ש"ח לדקה?
מערכות הטלפוניה של ימות המשיח סגורות בשבת למיטב ידיעתי...
פעם היה ככה...
או לפחות פעם אמרו ככה...זה גם היום.
-
@avrham אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@אבוב אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@liy אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
במודול שיחות שלא נענו אני עושה הפניה בעת שהטלפון אינו זמין למספר של המערכת, מה קורה אם מישהו מתקשר אלי בשבת? מבחינת החברה נחשב שחייגתי בשבת ויחייבו אותי 10 ש"ח לדקה?
מערכות הטלפוניה של ימות המשיח סגורות בשבת למיטב ידיעתי...
פעם היה ככה...
או לפחות פעם אמרו ככה...זה גם היום.
או ש... לא
כלומר לא
-
@אבוב אני התקשרתי במוצ"ש, לקו חו''ל שלי, (במוצ"ש אצלינו עדיין שבת בחול) וזה אמר לי המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אנא התקשרו לאחר צאת השבת או החג.
-
@avrham אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@אבוב אני התקשרתי במוצ"ש, לקו חו''ל שלי, (במוצ"ש אצלינו עדיין שבת בחול) וזה אמר לי המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אנא התקשרו לאחר צאת השבת או החג.
לא יודע מה היה לך,
אולי זה תלוי ובחלק כן ובחלק לא אבל המספר שלי נמצא במודל ראוטינג במערכת שמפורסמת גם במקומות שלא כולם זכן לשמור שבת והגיעו אליי שיחות בשבת, כלומר שהם חייגו למערכת בשבת
אולי ממספרים כשרים אי אפשר ואולי זה תלוי באיזה מערכת -
@לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@אבוב
מבחינת הזמן של אורך ההודעהאאל"ט בשביל חברת הטלפונים פחות מדקה נחשב כדקה, אז זה לא משנה לי אם זה שניה אחת או 12 שניות
(ואולי אפילו עדיף את ההודעה כי אז אולי הוא לא ינסה להתקשר שוב בניגוד לאם זה יתנתק שהוא כן ינסה להתקשר שוב וכל נסיון ייחשב כדקה) -
@מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@אבוב
מבחינת הזמן של אורך ההודעהאאל"ט בשביל חברת הטלפונים פחות מדקה נחשב כדקה, אז זה לא משנה לי אם זה שניה אחת או 12 שניות
(ואולי אפילו עדיף את ההודעה כי אז אולי הוא לא ינסה להתקשר שוב בניגוד לאם זה יתנתק שהוא כן ינסה להתקשר שוב וכל נסיון ייחשב כדקה)אולי זה נכון חלקית...
בגולן פלאפון ופרטנר לדוגמא יחידת החיוב היא לפי שניות ולא לפי דקות
#### (בימות זה לפי דקות...) -
@אבוב אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
(בימות זה לפי דקות...)
מה פתאום בימות זה לפי שניות [בראוטינג ועוד] רק בשליחת קמפיין זה לפי דקות שלימות
-
@מנסה אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
מה פתאום בימות זה לפי שניות [בראוטינג ועוד] רק בשליחת קמפיין זה לפי דקות שלימות
למיטב ידיעתי בקמפיין המינימום זה דקה ואח"כ לפי שניות (בהודעה ארוכה יותר)
בניתוב לפי שניות (אגב התצוגה בכרטיסייה יחידות לא מדוייקת לגמרי, זה מעגל לעשיריות אגורה. -
@מנסה אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@אבוב אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
(בימות זה לפי דקות...)
מה פתאום בימות זה לפי שניות [בראוטינג ועוד] רק בשליחת קמפיין זה לפי דקות שלימות
צודק, טעות שלי
-
@לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
יש אפשרות להגדיר במערכת שתהיה מנותקת בשבתות? אני מתכוון שהמערכת לא תענה ותגיד: המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אלא שהמערכת >לא תענה בכלל, ואז לא יהיה חיוב מחברת הטלפונים כי לא היתה שיחה בפועל אלא רק נסיון לחיוג
כן יש אפשרות
תגדירenter_if_time=*.sun-fri.*.* enter_if_time_close_goto=hangup
ההגדרות מכאן
לאחר מחשבה שניה, זה לא יעזור כי הימים מתחלפים ב 12 בלילה
זאת אומרת שבלילשבת עדיין יוכלו להתקשר ובמוצ"ש לא יוכלו להתקשר -
@לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@לעזור-לכולם אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
@מוישי_767 אמר בחיוב מחיר גבוה בהפניה למערכת בשבת:
יש אפשרות להגדיר במערכת שתהיה מנותקת בשבתות? אני מתכוון שהמערכת לא תענה ותגיד: המערכת סגורה בשבתות ובחגים, אלא שהמערכת >לא תענה בכלל, ואז לא יהיה חיוב מחברת הטלפונים כי לא היתה שיחה בפועל אלא רק נסיון לחיוג
כן יש אפשרות
תגדירenter_if_time=*.sun-fri.*.* enter_if_time_close_goto=hangup
ההגדרות מכאן
לאחר מחשבה שניה, זה לא יעזור כי הימים מתחלפים ב 12 בלילה
זאת אומרת שבלילשבת עדיין יוכלו להתקשר ובמוצ"ש לא יוכלו להתקשרתסתכל כאן נראה לי שיש גם ימים ושעות למשל שישי 12 בצהריים עד שבת 8 בערב
-
למה שלא יעשו הגדרה שבשבת המערכת לא עונה בכלל או שיש הודעה ללא מענה