- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון
-
-
@יהודה-הוצלר-0 אמר ב- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון:
פנה למייל אסביר לך, אם אתה לא רוצה מייל אז תביא לי דרך אחרת ליצור איתך קשר.
-
-
@יהודה-הוצלר-0 אמר ב- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון:
תפנה אתה ל: yossef.s.2117@gmail.com
ואז אני יענה לך. -
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-הוצלר-0 אמר ב- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון:
@יוסף-ח
שלחתייופי, אני יענה מתי שאוכל, כעת אני עסוק.
-
מישהו יכול להגיד לי בקצרה איך אני מגדיר שיגדירו במערכת שלי שלוחת הקלטות
-
@נ-נ זה לא במקום!
תפתח נושא -
זה אומר לי אין מענה משרת...
-
@111
כיצד באמצעות המודל הזה ניתן לבצע פקודות לדוגמא :
בהגדרת שלוחת מעבר לשלוחה אחרת שיהיה ניתן להקיש מספר מערכת להעברת השיחהtype=api api_link=https://teltech.000webhostapp.com/uploadfile.php api_add_0=A=type=routing_yemot api_add_1=B=//routing_yemot_number=שיקיש מערכת להעברה api_add_3=AD=/8 api_add_4=PASS=//0000 -
-
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות