פיתרון בעיה בהפניית שיחות
-
@קינג-קומפיוטר אפשר לפתוח חשבון SIP, לחבר אותו לטלפון ולהעביר אליו את השיחות
-
@eliyahu תודה על התגובה אבל אני תקוע כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/8606/תקלה-ביצירת-חשבון-sip
-
@קינג-קומפיוטר תפתח חשבון SIP בימות המשיח
-
@eliyahu איך אני עושה את זה? (בשירות לקוחות אמרו לי דרך שלוחה 3 אבל אני לא שומע שם אופציה לפתיחת מערכת SIP)
-
@קינג-קומפיוטר תפתח מערכת רגילה ואחר כך באתר הניהול תגדיר אותה כחשבון SIP
-
@eliyahu אחרי שיש לי מערכת איפה אני מגדיר את זה

-
@קינג-קומפיוטר במערכת החדשה
-
@eliyahu לא הבנתי אני צריך לפתוח מערכת נוספת ואותה להגדיר כSIP?
כי את המערכת הזו פתחתי לפני כמה ימים אז בשביל מה אני צריך לפתוח מערכת חדשה?
תודה על העזרה -
@קינג-קומפיוטר פתחת בשלוחה 3?
-
@eliyahu קניתי קו פתוח לקומה הכשרה בשלוחה 11
לפתוח בשלוחה 3? -
@קינג-קומפיוטר לפתוח בשלוחה 3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות