נפתר חסימת החיוג לימות המשיח
-
אני מאזין שנים לימות המשיח.
הערב פתאום אני לא מצליח לחייג לשום מערכת בימות!מישהו מכיר את התופעה הזו?
-
כל מי שהיה בקו מסויים, נחסם בגלל שהיה בקו חדר ועידה פתוח ומאזינים למאזינים פתוח ללא שום סינון,ף וזה דבר הנוגד את תקנון ימות המשיח, ימות המשיח מתייחסים לנושאים אלה בחומרה רבה, לכן כל מאזיני הקו נחסמו, במידה ואתה מעוניין לשחרר את החסימה יש לשלוח מייל לשרות הלקוחות בכתובת המייל: cs@yemot.co.il ולציין בנושא המייל: "עבור מחלקת הביטחון".
הקו היה ב ריסיילר MGM (אצלי.)
הקו היה של אחד הלקוחות שלנו.
והיה בו שלוחות ממש אסורות כשרותית (ואולי אף חוקית),
זה היה קו כללי, של עוד כמה קווים כגון קו העבודות ועוד.
מכיוון שאותו לקוח הפר את כללי ימות המשיח הקו כולו נמחק לצערי.
אנחנו בבדיקה מול ימות המשיח האם נוכל להמשיך ולהפעיל את הקווים האחרים שבהם לא היה בעיה.
כרגע לצערי נראה שכל מי שנרשם לרשימת התפוצה של אותו קו נחסם לחיוג לקווים ימות המשיח.ובנימה אישית.
אל תביאו לאף אחד סיסמה של המערכת שלכם,
אל תעשו קווים שחורגים מהתקנון, התקנון הוא לא לרעתכם.
חבל שיחסמו לכם עבודה של שנים... -
@מזל-טוב
גם למערכות וקווים שפתוחים מהקומה הכשירה! -
@מזל-טוב
בבקשה!!!!כבר כמה שעות שאני לא מצליח לחייג לשום מערכת תוכן!!!
-
@מזל-טוב כנראה שאתה חסום לימות
-
@מזל-טוב
אני מנהל כמה מערכת
וקבלתי הרבה פניות ממאזינם שלי באישי
שהם לא מצליחים לחייג לכל המערכות -
@WIZNITZ קיבלת הערב פניות?
-
@yosef-avitan מה הכוונה "חסום לימות"? יש כזה דבר?
איך זה ניהיה? -
פוסט זה נמחק! -
@yosef-avitan איזה פורום?
אני מצליח להתקשר... -
@yosef-avitan איך אני פונה כעת לשרות לקוחות?
-
@yosef-avitan על איזה פורום מדובר?
אני לא מחובר לשום פורום!!
-
@מזל-טוב במייל cs@yemot.co.il
-
@yosef-avitan זה לא קשור לשום פורום, בדקתי במספר שאני חושב שזה הפעם הראשונה שלו שהוא מתקשר למערכת תכנים - וגם לא עבד.
-
@אורי-ש אולי כי התקשרת למספר שחסום לכשרים
-
@yosef-avitan הם עונים בשעות האלו?
יש לך אולי מייל פרטי או מספר של מישהו למקרים דחופים?
-
@מזל-טוב
זה קשור לחברה תקשורת מסויימת? -
-
@מזל-טוב זה בגלל קו העבודות, אם היית שומע שם אז נחסמת, כל מי שהיה בקו נחסם בגלל שהיה בקו חדר ועידה פתוח ומאזינים למאזינים פתוח ללא שום סינון,ף וזה דבר הנוגד את תקנון ימות המשיח, ימות המשיח מתייחסים לנושאים אלה בחומרה רבה, לכן כל מאזיני הקו נחסמו, במידה ואתה מעוניין לשחרר את החסימה יש לשלוח מייל לשרות הלקוחות בכתובת המייל: cs@yemot.co.il ולציין בנושא המייל: "עבור מחלקת הביטחון".
בהצלחה. -
@avrham
מי אמר לך את כל זה? -
@WIZNITZ דיברתי עם גורמים המעורבים בעניין.
-
@avrham האם חסמו כל מי שהתקשר למערכת או רק מי שהיה בחדר ועידה?