שיגור הודעות עם אפשרות לחיצה על שלוחות
-
שלום וברכה,
אני מעוניין לשלוח הודעה קולית (לא צינתוק) לרשימת תפוצה, ולאפשר למקבלי ההודעה ללחוץ על מקש 1 (למשל) ואז הם יופנו לשלוחה מסוימת במערכת שלי,
האם זה שייך ?
נסיתי לחפש בפורום לא מצאתי בכלל מודול של שיגור הודעות מלבד המובנה במערכת.
תודה רבה -
@מישורים זה נקרא קמפיין פתוח
אתה צריך לפנות לשירות לקוחות שיגדירו לך את זה על הקמפיין
[נ.ב. שים לב, אם לא תשים הגבלת זמן על השלוחה, המאזין יוכל להישאר על הקו גם כמה שעות ואתה תשלם יחידה על כל דקה עד שהוא ינתק..] -
@oror053 ראשית תודה רבה על המענה המהיר (מצטער, הוא לא נותן לי לתת מוניטין)
שנית, שאלה כללית, מדוע כאשר אני מחפש את המילים "קמפיין פתוח" הוא אומר שהוא לא מוצא תוצאות ?
האם אני טועה בצורת החיפוש שלי
תודה -
@מישורים כי אין את זה בהגדרות של הפורום. זה קשור לשירות לקוחות
-
@מישורים אתה יכול לעשות בקמפין הרגיל שב1 יופנו למערכת שלך ותעשה את זה ממספר משויך ואז תגדיר הפניה לפי מספר מחייג או מחויג לשלוחה שאת רוצה
-
-
@מאיר-דורי-0 תודה, אבל האמת שלא הבנתי, איך אני מגדיר ב-1 יופנו למערכת שלי, אין אפשרות במובנה,
-
@מישורים
@מאיר-דורי-0 הציע לעשות הפניה לקו בהקשה על 1 זה מופיע בהגדרות הקמפיין, החיסרון בזה הוא שזה בעלות כפולה של יחידות
ההצעה של @oror053 זה יותר מה שאתה צריך
תפנה לשירות לקוחות
תוכל לבקש מהם 2 מספרים לקו ולעשות שהקמפיין יפנה לשלוחה שונה כך שזה יגביל את השהות בקו רק כאשר אתה נמצא בהודעה ולא בחיוג רגיל
(זה אפשרי גם עם הזיהוי הרגיל)אתה יכול לעשות את זה גם דרכי
תוכל לשלוח מייל cs@ivr-havaya.com -
פוסט זה נמחק! -
@חוויה-טלפונית אמר בשיגור הודעות עם אפשרות לחיצה על שלוחות:
הציע לעשות הפניה לקו בהקשה על 1 זה מופיע בהגדרות הקמפיין, החיסרון בזה הוא שזה בעלות כפולה של יחידות
אם הוא לא רוצה לפנות לשרות לקוחות שיעשה את זה
אבל ברור שעדיך שיפנה לשרות לקוחות
למרות שגם בשרות לקוחות זה יקח לו יחידה לדקה אז לא ניראה לי שיש אבדל ביניהם -
@מאיר-דורי-0 תודה רבה לכל המגיבים,
לאחר מספר נסיונות עלה בידי לעשות את מה שהציעו כאן (לקח לי קצת זמן), במקביל פניתי לשרות לקוחות, ואבדוק מולם את העדיפויות ג"כ,
תודה לכולם. -
@מישורים שמחתי לעזור