• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שיגור הודעות עם אפשרות לחיצה על שלוחות

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    4
    12
    358
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מישורים נערך לאחרונה על ידי

      שלום וברכה,
      אני מעוניין לשלוח הודעה קולית (לא צינתוק) לרשימת תפוצה, ולאפשר למקבלי ההודעה ללחוץ על מקש 1 (למשל) ואז הם יופנו לשלוחה מסוימת במערכת שלי,
      האם זה שייך ?
      נסיתי לחפש בפורום לא מצאתי בכלל מודול של שיגור הודעות מלבד המובנה במערכת.
      תודה רבה

      oror053 מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • oror053
        oror053 מומחה @מישורים נערך לאחרונה על ידי

        @מישורים זה נקרא קמפיין פתוח
        אתה צריך לפנות לשירות לקוחות שיגדירו לך את זה על הקמפיין
        [נ.ב. שים לב, אם לא תשים הגבלת זמן על השלוחה, המאזין יוכל להישאר על הקו גם כמה שעות ואתה תשלם יחידה על כל דקה עד שהוא ינתק..]

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          מישורים @oror053 נערך לאחרונה על ידי

          @oror053 ראשית תודה רבה על המענה המהיר (מצטער, הוא לא נותן לי לתת מוניטין)
          שנית, שאלה כללית, מדוע כאשר אני מחפש את המילים "קמפיין פתוח" הוא אומר שהוא לא מוצא תוצאות ?
          האם אני טועה בצורת החיפוש שלי
          תודה

          oror053 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • oror053
            oror053 מומחה @מישורים נערך לאחרונה על ידי

            @מישורים כי אין את זה בהגדרות של הפורום. זה קשור לשירות לקוחות

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              מאיר דורי 0 @מישורים נערך לאחרונה על ידי

              @מישורים אתה יכול לעשות בקמפין הרגיל שב1 יופנו למערכת שלך ותעשה את זה ממספר משויך ואז תגדיר הפניה לפי מספר מחייג או מחויג לשלוחה שאת רוצה

              מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ
                מאיר דורי 0 @מאיר דורי 0 נערך לאחרונה על ידי

                @מאיר-דורי-0 אמר בשיגור הודעות עם אפשרות לחיצה על שלוחות:

                שאת

                שאתה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  מישורים @מאיר דורי 0 נערך לאחרונה על ידי

                  @מאיר-דורי-0 תודה, אבל האמת שלא הבנתי, איך אני מגדיר ב-1 יופנו למערכת שלי, אין אפשרות במובנה,

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ח
                    חוויה טלפונית @מישורים נערך לאחרונה על ידי חוויה טלפונית

                    @מישורים
                    @מאיר-דורי-0 הציע לעשות הפניה לקו בהקשה על 1 זה מופיע בהגדרות הקמפיין, החיסרון בזה הוא שזה בעלות כפולה של יחידות
                    ההצעה של @oror053 זה יותר מה שאתה צריך
                    תפנה לשירות לקוחות
                    תוכל לבקש מהם 2 מספרים לקו ולעשות שהקמפיין יפנה לשלוחה שונה כך שזה יגביל את השהות בקו רק כאשר אתה נמצא בהודעה ולא בחיוג רגיל
                    (זה אפשרי גם עם הזיהוי הרגיל)

                    אתה יכול לעשות את זה גם דרכי
                    תוכל לשלוח מייל cs@ivr-havaya.com

                    מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מישורים @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ
                        מאיר דורי 0 @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                        @חוויה-טלפונית אמר בשיגור הודעות עם אפשרות לחיצה על שלוחות:

                        הציע לעשות הפניה לקו בהקשה על 1 זה מופיע בהגדרות הקמפיין, החיסרון בזה הוא שזה בעלות כפולה של יחידות

                        אם הוא לא רוצה לפנות לשרות לקוחות שיעשה את זה
                        אבל ברור שעדיך שיפנה לשרות לקוחות
                        למרות שגם בשרות לקוחות זה יקח לו יחידה לדקה אז לא ניראה לי שיש אבדל ביניהם

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          מישורים @מאיר דורי 0 נערך לאחרונה על ידי

                          @מאיר-דורי-0 תודה רבה לכל המגיבים,
                          לאחר מספר נסיונות עלה בידי לעשות את מה שהציעו כאן (לקח לי קצת זמן), במקביל פניתי לשרות לקוחות, ואבדוק מולם את העדיפויות ג"כ,
                          תודה לכולם.

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ
                            מאיר דורי 0 @מישורים נערך לאחרונה על ידי

                            @מישורים שמחתי לעזור

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון