• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הפניה למערכת אחרת לא עובדת

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    4
    15
    481
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      isi נערך לאחרונה על ידי

      אני מנסה לעשות הפניה מאחת השלוחות שבמערכת אחת אל מערכת אחרת כך:
      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0773137770
      שני המערכות שלי.
      כשאני מתקשר מהנייד שלי אני מופנה למערכת האחרת כפי שהגדרתי.
      אבל כשמתקשרים מטלפונים אחרים, שומעים צליל חיוג עד בלי סוף, וזה לא עובר למערכת האחרת.
      מה יכולה להיות הסיבה?
      (אין בקובץ ivr.ini של המערכת אליה הפניתי, שום הגדרה. הכל מחוק שם).

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י
        ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

        @isi

        יכול להיות שזה מספר אישי ולא מספר ראשי של המערכת
        תבדוק מה רשום באתר של המערכת שאתה מפנה מחובר כ0000000000000 תבדוק אם שמת את המספר שרשום שם למעלה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • I
          isi נערך לאחרונה על ידי

          זה כן המספר הראשי של המערכת.
          מה שחשבתי, שאולי זה בגלל שבמערכת שממנה אני מפנה, שם יש הגדרה בקובץ ivr.ini:
          routing_from_yemot=no
          איני זוכר מה ההגדרה הזו. אבל אולי זו הגדרה שלא יוכלו להפנות מהמערכת הזו למערכות אחרות?
          ובאם אכן זו ההגדרה הזו, אם בכל אופן אני רוצה להשאיר ההגדרה הנ"ל, אבל ששלוחה מסוימת תפנה אל מערכת אחרת,
          איך אני עושה את זה?

          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי ימהר 0

            תנסה לכתוב בשלוחה המסוימת שאתה רוצה

            routing_from_yemot=yes
            

            מה שכתוב מקודם זה שאי אפשר להפנות עכשיו כתבתי במקום הלא כתבתי כן
            תבדוק אם עובד

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • D
              dudu @isi נערך לאחרונה על ידי

              @isi ההגדרה הזו מגדירה שלא יוכלו להפנות למערכת הזו, אבל זה לא קשור להפנות מהמערכת הזו.
              אולי אתה צריך להגדיר במערכת שאליה אתה מפנה את זה:

              routing_from_yemot=yes
              
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • I
                isi @ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                routing_from_yemot=yes

                @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                תנסה לכתוב בשלוחה המסוימת שאתה רוצה

                routing_from_yemot=yes
                

                מה שכתוב מקודם זה שאי אפשר להפנות עכשיו כתבתי במקום הלא כתבתי כן
                תבדוק אם עובד

                לא כ"כ הבנתי היכן אני צריך לשים את ההגדרה הזו. האם במערכת שמפנה, או במערכת שמפנים אליה.
                אבל שמתי את ההגדרה הזו בשניהם. גם בשלוחה במערכת שמפנה, וגם במערכת שמפנים אליה.
                זה לא עזר.
                כשאני מתקשר מהנייד שלי המוגדר כמנהל מלכתחילה אני עובר למערכת המופנית. אולם טלפונים אחרים לא.

                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  isi @isi נערך לאחרונה על ידי isi

                  אגב, כתבתי למעלה שאולי זה בגלל ההגדרה הנ"ל עם NO בקובץ ivr של המערכת שעושה את ההפניה. אז מחקתי את ההגדרה משם בשביל הבדיקה, והבעיה עדיין נותרה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • יפת
                    יפת נערך לאחרונה על ידי

                    בטוח שהכניסה משוחררת למערכת המופנית? אולי רק לך יש הרשאת כניסה אליה?

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • I
                      isi @יפת נערך לאחרונה על ידי

                      @יפת אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                      בטוח שהכניסה משוחררת למערכת המופנית? אולי רק לך יש הרשאת כניסה אליה?

                      מה פתאום שרק לי תהיה הרשאת כניסה אליה?
                      אני מעולם לא הגדרתי שרק לי תהיה הרשאת כניסה אליה, ואין לי אפשרות לבדוק את זה מטלפון אחר, כי המספר הזה חסום.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י
                        ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                        @isi

                        זה מערכת חדשה?
                        אולי מוגדר שרק רשימה לבנה יכולה להיכנס
                        תבדוק תוסיף את המספר השני ברשימת תפוצה שם או תוריד את החיסמה
                        תבדוק
                        יכול להיות שזה הבעיה כי לא אם יש בעיות בהפניית שיחה זה אמור להיות גם לך
                        לכן נראה לי ש @יפת צודק

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • I
                          isi @ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                          @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                          @isi

                          זה מערכת חדשה?
                          אולי מוגדר שרק רשימה לבנה יכולה להיכנס
                          תבדוק תוסיף את המספר השני ברשימת תפוצה שם או תוריד את החיסמה
                          תבדוק
                          יכול להיות שזה הבעיה כי לא אם יש בעיות בהפניית שיחה זה אמור להיות גם לך
                          לכן נראה לי ש @יפת צודק

                          זה מערכת חדשה שקיבלתי. אני לא הגדרתי שם עדיין שום הגדרות מיוחדות, ולא טיפלתי מעולם באגף של רשימות תפוצה כיון שאני לא יודע אפילו היכן הוא. כך שלא מסתבר שזו הבעיה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י
                            ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                            @isi אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                            זה מערכת חדשה שקיבלתי. אני לא הגדרתי שם עדיין שום הגדרות מיוחדות, ולא טיפלתי מעולם באגף של רשימות תפוצה כיון שאני לא יודע אפילו היכן הוא. כך שלא מסתבר שזו הבעיה.

                            נראה לי בכל מערכת חדשה יש בהתחלה חסימה שרק המנהל יכול להיכנס אמרתי לך תסדוק מהמספר השני תיכנס לשיגור הודעות קמפיינים ותוסיף ברשימת תפוצה 1 את המספר השני שאתה מנסה להיכנס איתו תבדוק אם עובד

                            אני לא בטוח שזה הבעיה אבל מאד יתכן

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • I
                              isi @ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                              @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                              @isi אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                              זה מערכת חדשה שקיבלתי. אני לא הגדרתי שם עדיין שום הגדרות מיוחדות, ולא טיפלתי מעולם באגף של רשימות תפוצה כיון שאני לא יודע אפילו היכן הוא. כך שלא מסתבר שזו הבעיה.

                              נראה לי בכל מערכת חדשה יש בהתחלה חסימה שרק המנהל יכול להיכנס אמרתי לך תסדוק מהמספר השני תיכנס לשיגור הודעות קמפיינים ותוסיף ברשימת תפוצה 1 את המספר השני שאתה מנסה להיכנס איתו תבדוק אם עובד

                              אני לא בטוח שזה הבעיה אבל מאד יתכן

                              צדקת. כשאני מכניס שם את המספר הנוסף, אז הוא כן יכול להיכנס. זאת אומרת שהמערכת מוגבל לכניסות ורק אלו שברשימת תפוצה יכולים להיכנס.
                              איך אני מבטל את ההגבלה הזו?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י
                                ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                                @isi

                                תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
                                ‏‏לכידה.PNG

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • I
                                  isi @ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                                  @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                                  @isi

                                  תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
                                  ‏‏לכידה.PNG

                                  תודה רבה! הסתדר.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון