• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הפניה למערכת אחרת לא עובדת

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    4
    15
    466
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • D
      dudu @isi נערך לאחרונה על ידי

      @isi ההגדרה הזו מגדירה שלא יוכלו להפנות למערכת הזו, אבל זה לא קשור להפנות מהמערכת הזו.
      אולי אתה צריך להגדיר במערכת שאליה אתה מפנה את זה:

      routing_from_yemot=yes
      
      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • I
        isi @ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

        @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

        routing_from_yemot=yes

        @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

        תנסה לכתוב בשלוחה המסוימת שאתה רוצה

        routing_from_yemot=yes
        

        מה שכתוב מקודם זה שאי אפשר להפנות עכשיו כתבתי במקום הלא כתבתי כן
        תבדוק אם עובד

        לא כ"כ הבנתי היכן אני צריך לשים את ההגדרה הזו. האם במערכת שמפנה, או במערכת שמפנים אליה.
        אבל שמתי את ההגדרה הזו בשניהם. גם בשלוחה במערכת שמפנה, וגם במערכת שמפנים אליה.
        זה לא עזר.
        כשאני מתקשר מהנייד שלי המוגדר כמנהל מלכתחילה אני עובר למערכת המופנית. אולם טלפונים אחרים לא.

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          isi @isi נערך לאחרונה על ידי isi

          אגב, כתבתי למעלה שאולי זה בגלל ההגדרה הנ"ל עם NO בקובץ ivr של המערכת שעושה את ההפניה. אז מחקתי את ההגדרה משם בשביל הבדיקה, והבעיה עדיין נותרה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • יפת
            יפת נערך לאחרונה על ידי

            בטוח שהכניסה משוחררת למערכת המופנית? אולי רק לך יש הרשאת כניסה אליה?

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • I
              isi @יפת נערך לאחרונה על ידי

              @יפת אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

              בטוח שהכניסה משוחררת למערכת המופנית? אולי רק לך יש הרשאת כניסה אליה?

              מה פתאום שרק לי תהיה הרשאת כניסה אליה?
              אני מעולם לא הגדרתי שרק לי תהיה הרשאת כניסה אליה, ואין לי אפשרות לבדוק את זה מטלפון אחר, כי המספר הזה חסום.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                @isi

                זה מערכת חדשה?
                אולי מוגדר שרק רשימה לבנה יכולה להיכנס
                תבדוק תוסיף את המספר השני ברשימת תפוצה שם או תוריד את החיסמה
                תבדוק
                יכול להיות שזה הבעיה כי לא אם יש בעיות בהפניית שיחה זה אמור להיות גם לך
                לכן נראה לי ש @יפת צודק

                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • I
                  isi @ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                  @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                  @isi

                  זה מערכת חדשה?
                  אולי מוגדר שרק רשימה לבנה יכולה להיכנס
                  תבדוק תוסיף את המספר השני ברשימת תפוצה שם או תוריד את החיסמה
                  תבדוק
                  יכול להיות שזה הבעיה כי לא אם יש בעיות בהפניית שיחה זה אמור להיות גם לך
                  לכן נראה לי ש @יפת צודק

                  זה מערכת חדשה שקיבלתי. אני לא הגדרתי שם עדיין שום הגדרות מיוחדות, ולא טיפלתי מעולם באגף של רשימות תפוצה כיון שאני לא יודע אפילו היכן הוא. כך שלא מסתבר שזו הבעיה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י
                    ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                    @isi אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                    זה מערכת חדשה שקיבלתי. אני לא הגדרתי שם עדיין שום הגדרות מיוחדות, ולא טיפלתי מעולם באגף של רשימות תפוצה כיון שאני לא יודע אפילו היכן הוא. כך שלא מסתבר שזו הבעיה.

                    נראה לי בכל מערכת חדשה יש בהתחלה חסימה שרק המנהל יכול להיכנס אמרתי לך תסדוק מהמספר השני תיכנס לשיגור הודעות קמפיינים ותוסיף ברשימת תפוצה 1 את המספר השני שאתה מנסה להיכנס איתו תבדוק אם עובד

                    אני לא בטוח שזה הבעיה אבל מאד יתכן

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • I
                      isi @ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                      @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                      @isi אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                      זה מערכת חדשה שקיבלתי. אני לא הגדרתי שם עדיין שום הגדרות מיוחדות, ולא טיפלתי מעולם באגף של רשימות תפוצה כיון שאני לא יודע אפילו היכן הוא. כך שלא מסתבר שזו הבעיה.

                      נראה לי בכל מערכת חדשה יש בהתחלה חסימה שרק המנהל יכול להיכנס אמרתי לך תסדוק מהמספר השני תיכנס לשיגור הודעות קמפיינים ותוסיף ברשימת תפוצה 1 את המספר השני שאתה מנסה להיכנס איתו תבדוק אם עובד

                      אני לא בטוח שזה הבעיה אבל מאד יתכן

                      צדקת. כשאני מכניס שם את המספר הנוסף, אז הוא כן יכול להיכנס. זאת אומרת שהמערכת מוגבל לכניסות ורק אלו שברשימת תפוצה יכולים להיכנס.
                      איך אני מבטל את ההגבלה הזו?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י
                        ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                        @isi

                        תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
                        ‏‏לכידה.PNG

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • I
                          isi @ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                          @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

                          @isi

                          תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
                          ‏‏לכידה.PNG

                          תודה רבה! הסתדר.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון