אתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!
-
@Liy למה אני לא מצליח?
-
והאם אין שום בעיה להעביר למערכת TELTECH והאם אפשר אח"כ לחזור למערכת הישינה, ואם זה יכול לגרום בעתיד איזה בעיה
-
@שלומל-ה אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
@שואל-ברצינות אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
החסימה של ימות המשיח על נסיונות גישה כושלים היא לכ-30 דקות בדרך כלל
דווקא במערכת הרגילה זה נכנס מיד עם צינתוק ואלו כאן זה לא עובד חצי שעה
זה לא קשור לאשכול הזה בינתיים
-
@שלומל-ה אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
@שואל-ברצינות אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
זה במקרה שבו פתחת מערכת דרך נציג
זה מציג את כמות הנציגים האישיים של המערכות שלךלמה צריך לפתוח דרך נציג? והנציג שלי לא יהא לו גישה למיל שלי והוא יהא הנמהל בעצמו.
אתה לא צריך לפתוח דרך נציג
יש אנשים שזה יותר קל עבורם -
@גבאי אתה חייב אישור ניוד מהמשווק הראשון.
אם יש לך, לוקח שניה להעביר את המספר.
חייב להיות תיעוד במייל של האישור. -
@שלומל-ה אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
@Liy למה אני לא מצליח?
המינימום לסיסמא זה 8 תווים.
-
למה אני לא מצליח להתחבר שמתי מספר מערכת וסיסמא נכונים והוא לא נותן להכנס ולאחר שניסתי כמה פכמים הוא רושם לי נחסמת במערכת, נסה שוב בעוד חצי שעה???
-
@אט אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
למה אני לא מצליח להתחבר שמתי מספר מערכת וסיסמא נכונים והוא לא נותן להכנס ולאחר שניסתי כמה פכמים הוא רושם לי נחסמת במערכת, נסה שוב בעוד חצי שעה???
תשובה:
@111 אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
שים לב הממשק הוא רק למערכת שלנו תחת השם TELTECH מערכת של חברות אחרת לא יעבדו (אפשר לפתוח מערכת כאן, או לחילופין להעביר את המערכת הקיימת שלכם אלינו דרך שירות הלקוחות.)
או שאתה יכול לפתוח מערכת חדשה.
-
@Liy אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
המינימום לסיסמא זה 8 תווים.
אז למה זה לא מצוין במקום וגם לא בפרום???
-
@שואל-ברצינות אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
אתה לא צריך לפתוח דרך נציג
יש אנשים שזה יותר קל עבורםאבל איך א"כ יכולים להיות כמה נציגים למערכת אחת?
-
@שלומל-ה אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
@שואל-ברצינות אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
אתה לא צריך לפתוח דרך נציג
יש אנשים שזה יותר קל עבורםאבל איך א"כ יכולים להיות כמה נציגים למערכת אחת?
איפה כתבתי כזה דבר?
לכל מערכת יכול להיות רק נציג אחד
אבל אם יש לך 2 מערכות ומעלה הגיוני שיש מצב שלכל אחד מהם נציג אחר -
@שלומל-ה אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
שים לב הממשק הוא רק למערכת שלנו תחת השם TELTECH מערכת של חברות אחרת לא יעבדו (אפשר לפתוח מערכת כאן, או לחילופין להעביר את המערכת הקיימת שלכם אלינו דרך שירות הלקוחות.)
או שאתה יכול לפתוח מערכת חדשה.
אז איפה אני יכול לפתוח מערכת??
-
@אט אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
@שלומל-ה אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
שים לב הממשק הוא רק למערכת שלנו תחת השם TELTECH מערכת של חברות אחרת לא יעבדו (אפשר לפתוח מערכת כאן, או לחילופין להעביר את המערכת הקיימת שלכם אלינו דרך שירות הלקוחות.)
או שאתה יכול לפתוח מערכת חדשה.
אז איפה אני יכול לפתוח מערכת??
בלחיצה על המילה ״כאן״
-
@שלומל-ה אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
@Liy אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
המינימום לסיסמא זה 8 תווים.
אז למה זה לא מצוין במקום וגם לא בפרום???
צודק, יטופל.
-
@שואל-ברצינות אתה יש לך נציג לכל מערכת? זה דבר מאוד מוזר ולא נראה לי שמישהו צריך דבר כזה. כי אם הוא פותח את כל המערכות הוא הנציג של עצמו ואם הוא לא פותח, ממילא כל האחריות היא על הנציג הפותח והוא פותח הכל על שמו וקשה מאוד שיהיו כמה אנשים על אותו שם משתמש וכל אחד יהא נציג ומערכת אחרת, וגם א"כ לא צריך לרשום אלא שימות למערכות.
-
@שלומל-ה אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
@שואל-ברצינות אתה יש לך נציג לכל מערכת? זה דבר מאוד מוזר ולא נראה לי שמישהו צריך דבר כזה. כי אם הוא פותח את כל המערכות הוא הנציג של עצמו ואם הוא לא פותח, ממילא כל האחריות היא על הנציג הפותח והוא פותח הכל על שמו וקשה מאוד שיהיו כמה אנשים על אותו שם משתמש וכל אחד יהא נציג ומערכת אחרת, וגם א"כ לא צריך לרשום אלא שימות למערכות.
אף אחד לא הכריח אותך לפתוח את המערכת דרך נציג
אם אתה מסתדר לבד זה מצוין
יש אנשים שמסתדרים רק בצורה אחרת ולהם זה עשויבהצלחה!
-
@111 איך יוצרים איתכם קשר טלפוני?
-
@Liy אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
@אט אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
@שלומל-ה אמר באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
שים לב הממשק הוא רק למערכת שלנו תחת השם TELTECH מערכת של חברות אחרת לא יעבדו (אפשר לפתוח מערכת כאן, או לחילופין להעביר את המערכת הקיימת שלכם אלינו דרך שירות הלקוחות.)
או שאתה יכול לפתוח מערכת חדשה.
אז איפה אני יכול לפתוח מערכת??
בלחיצה על המילה ״כאן״
תודה רבה עזרת לי מאד.
-
לכל אלו שרוצים לראות האתר ניהול חדש שלנו ואין להם מספר בטלטק.
יצרתי בשבילכם "חשבון משתמש מוגבל" באמצעות הממשק, שמאפשר לכם לראות כמעט כל הממשק.
הגדרתי שלמשתמש זה לא יהיה גישה ליצירת, לשנות, או למחוק משתמשים וכן לראות משתמשים אחרים.
תכנסו לממשק http://ivr.teltech.info/login
מספר מערכת (משתמש) - 0733639714
סיסמה - TELTECH123
(יש לסמן את התיבה ״מערכת משתמשים״) -
-
-
המשק חוזר לאחר שסדרנו כמה דברים מול הנהלת ימות המשיח - נא לקריאה שוב ההודעה ראשונה
מקווה בקרוב לפרסם גם פינקציות חדשות