השיחה לא עוברת לתוכנה!
-
הגדרתי שלוחת SIP וחיברתי אותו לתוכנה כמו שכתוב כאן ועובד שם רק שיחות יוצאות, ושיחות נכנסות לא עובד?
-
@אברהם-צבי
תעלה את ההגדרות בשלוחה
וכן את מספר החשבון שלך ב SIP -
-
@אברהם-צבי אמר בהשיחה לא עוברת לתוכנה!:
@שמחה-זו-הסיסמא
ההגדרות בשלוחהtype=sip account_dial_extension=2000 sip_record=yesומספר חשבון =2
מה מוגדר אצלך בשלוחה, 200 או 2000 [אולי לכן זה רק מוציא אבל לא מכניס כי אין אצלך כזה דבר]
תבדוק בשלוחת מרכזיה עסקית, או שתעלה צילו"מ משם. -
@MERS-0
2000

-
@אברהם-צבי אמר בהשיחה לא עוברת לתוכנה!:
@MERS-0
2000

מוציא לך שיחות רגיל לגמרי ורק לא מכניס?
ניסית לבדוק ממס' נוסף?
לכאורה זה רנאה תקין אא"כ יש עוד איזו הגדרה בשלוחה [אולי הגבלת שעות?] -
@MERS-0 אמר בהשיחה לא עוברת לתוכנה!:
@אברהם-צבי אמר בהשיחה לא עוברת לתוכנה!:
@MERS-0
2000

מוציא לך שיחות רגיל לגמרי ורק לא מכניס?
ניסית לבדוק ממס' נוסף?
לכאורה זה רנאה תקין אא"כ יש עוד איזו הגדרה בשלוחה [אולי הגבלת שעות?]לא,
-
@אברהם-צבי אמר בהשיחה לא עוברת לתוכנה!:
@MERS-0 אמר בהשיחה לא עוברת לתוכנה!:
@אברהם-צבי אמר בהשיחה לא עוברת לתוכנה!:
@MERS-0
2000

מוציא לך שיחות רגיל לגמרי ורק לא מכניס?
ניסית לבדוק ממס' נוסף?
לכאורה זה רנאה תקין אא"כ יש עוד איזו הגדרה בשלוחה [אולי הגבלת שעות?]לא,
מה לא?
אשמח אם תענה פלי סדר 3 השאלות. -
@אברהם-צבי
חסר שם שני שורות

-
@מתעניין גם לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות