@מנסה לאיזה הגדרה אתה מתכוון מההגדרות הבאות כי אני לא מצאתי
ברירת מחדל מצלצל לכל הנציגים ביחד עד שהראשון עונה
strategy=ringall
יתחיל תמיד מהמספר הראשון ברשימה, יעבור לשני וכן הלאה
strategy=linear
אסטרטגיית מעגל התחלות
strategy=roundrobin
לדוגמא מוגדר 3 סוכנים
אז בשיחה הראשונה יתחיל 1>2>3 , בשיחה השניה 2>3>1 , בשיחה השלישית 3>1>2
שימו לב כאן מתייחסים להתחלות שיחה ולכן אם לדוגמא הלקוח הראשון שצלצל השיחה לא נענתה על ידי הנציג הראשון ועברה לנציג השני ונענתה על ידו
באסטרטגיה זו בפעם השניה נתחיל שוב עם הנציג השני מכיוון שההתחלה בשיחה הראשונה היתה על ידי הנציג הראשון ולכן עכשיו ההתחלה שייכת לנציג השני
אסטרטגיה מעגל שיחות נענות
strategy=rrmemory
לדוגמא אם השיחה הראשונה צלצלה לנציג הראשון ולא נענה ואז צלצלה לנציג השני וכן נענה
אז בפעם הבאה המערכת תצלצל לנציג הבא מהנענות כלומר תתחיל עם הנציג השלישי
שיתחיל דווקא את הנציגים שחייגו אליהם הכי פחות שיחות לאחרונה
strategy=leastrecent
שיתחיל דווקא עם הנציגים שענו הכי פחות שיחות לאחרונה
strategy=fewestcalls
רנדומלי כך שכל פעם יחייג למשהו שונה מהרשימה
strategy=random
או אולי אתה מתכון לזה
ערכים שלא נבדקו לעומק
לא מומלץ להשתמש למערכת חיה אם משהו בודק נשמח שיעדכן מה עלה בבדיקתו
ברירת מחדל נציג שלא ענה לא מושהה מהתור
כלומר בפעם הבאה שינסו לחייג אפילו במהלך אותה המתנה של הלקוח
המערכת תנסה שוב לאותו מספר
אם ברצונכם שלקוח שלא ענה יושהה מהתור הגדירו
autopause=yes