• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    17
    367
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      הרב מומחה @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

      @שלומל-ה באקסל זה לא בעיה להכין את זה

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • מ
        מנסה מומחה @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

        @שלומל-ה אמר בחיוג עם זיהוי המערכת:

        @הרב אבל אם אני רוצה לשנות את הרשימה, או להכניס עשרות או אלפי מספרים לא קבועים - למתרימים שידברו עם אנשים אחד אחרי השני. אין דבר כזה? וכמה יעלה לפתח דבר כזה?

        למה?

        אתה יכול להכניס את כולם למודל תור, ולהגדיר שיתקשר אחד אחרי השני, שלא יחזור שוב למי שלא ענה [או שכן יחזור כרצונך]
        וגם בהתקשרות נוספת יתקשר לנציג [הלקוח בעצם] שעדיין לא ענה

        יש את האופציות האלו מובנות במודל תור הרגיל [החדש, זה שיש בו 2 קבצי הגדרות]

        ש ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ש
          שלומל'ה @מנסה נערך לאחרונה על ידי שלומל'ה

          @מנסה
          תודה רבה! חשבתי שיש דבר כזה כבר מובנה, אבל אם אני רוצה שעוד כמה מתרימים יכנסו לשלוחה הזאת והמערכת תחייג בו זמנית לכמה אנשים לפי כמות המתרימים, ושכל אחד יקבל שיחה אחד אחרי השיני עד שנעבור על רשימה של עשרות אלפים, האם זה יעבור במדול תור?

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ
            מנסה מומחה @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

            @שלומל-ה

            כן

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה
              הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

              @מנסה איך אתה מגדיר שלא יחייג למי שכבר ענה במודל תור?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ
                מנסה מומחה @הרב נערך לאחרונה על ידי

                @הרב

                יש שם בהגדרות שיתחיל תמיד מהנציג שעדיין לא קיבל שיחה

                ה ש 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה
                  הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                  @מנסה לאיזה הגדרה אתה מתכוון מההגדרות הבאות כי אני לא מצאתי

                  ברירת מחדל מצלצל לכל הנציגים ביחד עד שהראשון עונה

                  strategy=ringall

                  יתחיל תמיד מהמספר הראשון ברשימה, יעבור לשני וכן הלאה

                  strategy=linear

                  אסטרטגיית מעגל התחלות

                  strategy=roundrobin

                  לדוגמא מוגדר 3 סוכנים

                  אז בשיחה הראשונה יתחיל 1>2>3 , בשיחה השניה 2>3>1 , בשיחה השלישית 3>1>2

                  שימו לב כאן מתייחסים להתחלות שיחה ולכן אם לדוגמא הלקוח הראשון שצלצל השיחה לא נענתה על ידי הנציג הראשון ועברה לנציג השני ונענתה על ידו

                  באסטרטגיה זו בפעם השניה נתחיל שוב עם הנציג השני מכיוון שההתחלה בשיחה הראשונה היתה על ידי הנציג הראשון ולכן עכשיו ההתחלה שייכת לנציג השני

                  אסטרטגיה מעגל שיחות נענות

                  strategy=rrmemory

                  לדוגמא אם השיחה הראשונה צלצלה לנציג הראשון ולא נענה ואז צלצלה לנציג השני וכן נענה

                  אז בפעם הבאה המערכת תצלצל לנציג הבא מהנענות כלומר תתחיל עם הנציג השלישי

                  שיתחיל דווקא את הנציגים שחייגו אליהם הכי פחות שיחות לאחרונה

                  strategy=leastrecent

                  שיתחיל דווקא עם הנציגים שענו הכי פחות שיחות לאחרונה

                  strategy=fewestcalls

                  רנדומלי כך שכל פעם יחייג למשהו שונה מהרשימה

                  strategy=random

                  או אולי אתה מתכון לזה

                  ערכים שלא נבדקו לעומק

                  לא מומלץ להשתמש למערכת חיה אם משהו בודק נשמח שיעדכן מה עלה בבדיקתו

                  ברירת מחדל נציג שלא ענה לא מושהה מהתור

                  כלומר בפעם הבאה שינסו לחייג אפילו במהלך אותה המתנה של הלקוח

                  המערכת תנסה שוב לאותו מספר

                  אם ברצונכם שלקוח שלא ענה יושהה מהתור הגדירו

                  autopause=yes

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ש
                    שלומל'ה @הרב נערך לאחרונה על ידי

                    @מנסה @Liy
                    @הרב אמר בחיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה:

                    שיתחיל דווקא את הנציגים שחייגו אליהם הכי פחות שיחות לאחרונה
                    strategy=leastrecent
                    שיתחיל דווקא עם הנציגים שענו הכי פחות שיחות לאחרונה
                    strategy=fewestcalls

                    האם אפשר גם וגם, דהיינו קודם למי שלא חייגו אליו ואח"כ למי שלא ענה
                    @הרב אמר בחיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה:

                    לא מומלץ להשתמש למערכת חיה

                    אם ברצונכם שלקוח שלא ענה יושהה מהתור הגדירו
                    autopause=yes

                    זה באמת ההגדרה וזה עובד, משהוא ניסה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש
                      שמואל ש. @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                      @מנסה אמר בחיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה:

                      @הרב

                      יש שם בהגדרות שיתחיל תמיד מהנציג שעדיין לא קיבל שיחה

                      ואם כולם כבר ענו?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                        @מנסה גם אם הוא לא ענה בפעם הראשונה שחייגו עליו זה לא יחזור אליו שוב מה שאין כן בראוטינג

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון