• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    17
    367
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      הרב מומחה @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

      @שלומל-ה

      כמו בשלוחת הניהול שלוחה 0, מה הם ההגדרות של שלוחה זו.

      שהשלוחה תוגדר כשיחות יוצאות
      type=routing
      שיקישו את המספר שאליו רוצים לחייג
      routing_any_phone=yes
      עם איזה זיהוי יצאו השיחות
      routing_your_id=special.0773137777
      לאיזה מייל ישלח את ההקלטות שיחה
      routing_email_address=aaaa@gmail.com
      מספר לחיוג מקוצר 1
      routing1=0501111111
      מספר לחיוג מקוצר 2
      routing2=0523333333
      מה השם שיופיע במייל
      routing_email_name=שלמה
      

      וגם אני רוצה שנוכל להפעיל חייגן שמתקשר לטלפונים אוטומטית אחד אחרי השני מיד כשהמזכיר נכנס לשלוחה זו ומדבר מיד עם מי שענה כמו חייגן של טלפניות. ואני יכניס דרך האתר מספרים האם יש דבר כזה?

      אם אני מבין אותך נכון אז אתה רוצה שנציג שלך יתקשר לכמה אנשים קבועים וידבר עם כל אחד מהם אחד אחרי השיני
      אם כן תגדיר ככה
      בשלוחה אחת תגדיר

      מעבר לשלוחה אחרת
      type=go_to_folder
      לאיזה שלוחה יעבור
      go_to_folder=/1/2
      title=שם השלוחה
      פילטר לפי כמות כניסות
      check_access_filter=yes
      כמות כניסות לכל מספר
      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.6.1h
      

      ובשלוחה 2 שבתוך שלוחה 1 תגדיר

      שהשלוחה תוגדר כשיחות יוצאות
      type=routing
      שאחרי בסיום שיחה יחזרו לשלוחה הקודמת
      routing_end_next=yes
      ניתוב לפי סדר מסויים
      routing_count=yes
      מספר 1
      routing1=0501111111
      כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 1
      routing_count_1=1
      מספר 2
      routing2=0523333333
      כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 2
      routing_count_2=1
      מספר 3
      routing3=0533133333
      כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 3
      routing_count_3=1
      מספר 4
      routing4=0548444444
      כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 4
      routing_count_4=1
      מספר 5
      routing5=+447365123456
      כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 5
      routing_count_5=1
      מספר 6
      routing6=+13479991234
      כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 6
      routing_count_6=1
      עם איזה זיהוי יצאו השיחות
      routing_your_id=special.0773137777
      לאיזה מייל ישלח את ההקלטות שיחה
      routing_email_address=aaaa@gmail.com
      מה השם שיופיע במייל
      routing_email_name=שלמה
      

      שים שכדי שאחרי כל שיחה יחזרו לחיוג למספר הבא השלוחה של החיוג חיבת להיות בתוך השלוחה של ההפניה לשלוחה
      כמו כן בשלוחה שמפנה לחיוג למספרים מוגדר הגבלת כניסות לכל מספר (כדי שאחרי שחייגו לכל המספרים זה לא יחייג עוד פעם לראשון) תשנה את הספרה 6 לכמות מספרים שהכנסת בשלוחה ההגבלה מוסרת פעם בשעה אם אתה רוצה לשנות תראה את הפרטים המדויקים כאן

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • ש
        שלומל'ה @הרב נערך לאחרונה על ידי

        @הרב אבל אם אני רוצה לשנות את הרשימה, או להכניס עשרות או אלפי מספרים לא קבועים - למתרימים שידברו עם אנשים אחד אחרי השני. אין דבר כזה? וכמה יעלה לפתח דבר כזה?

        L ה מ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • L
          Liy @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

          @שלומל-ה אמר בחיוג עם זיהוי המערכת:

          @הרב אבל אם אני רוצה לשנות את הרשימה, או להכניס עשרות או אלפי מספרים לא קבועים - למתרימים שידברו עם אנשים אחד אחרי השני. אין דבר כזה? וכמה יעלה לפתח דבר כזה?

          אתה יכול לעשות שלוחה שהם נכנסים אליה, מקישים את המספר לחיוג וזה מחייג עם הזיהוי של המערכת.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה
            הרב מומחה @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

            @שלומל-ה לא בדקתי אבל לכוראה אין בעיה לעשות את זה גם לאלפי מספרים אני לא לוקח אחריות אבל אולי תברר לפני זה במייל של השירות לקוחות

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש
              שלומל'ה @הרב נערך לאחרונה על ידי

              @הרב אבל איך אני יכניס את כל המספרים בהגדרות הרי אני צריך הגדרה מיוחדת לכל מספר וזה הרי הרבה מספרים?

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה
                הרב מומחה @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                @שלומל-ה באקסל זה לא בעיה להכין את זה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ
                  מנסה מומחה @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                  @שלומל-ה אמר בחיוג עם זיהוי המערכת:

                  @הרב אבל אם אני רוצה לשנות את הרשימה, או להכניס עשרות או אלפי מספרים לא קבועים - למתרימים שידברו עם אנשים אחד אחרי השני. אין דבר כזה? וכמה יעלה לפתח דבר כזה?

                  למה?

                  אתה יכול להכניס את כולם למודל תור, ולהגדיר שיתקשר אחד אחרי השני, שלא יחזור שוב למי שלא ענה [או שכן יחזור כרצונך]
                  וגם בהתקשרות נוספת יתקשר לנציג [הלקוח בעצם] שעדיין לא ענה

                  יש את האופציות האלו מובנות במודל תור הרגיל [החדש, זה שיש בו 2 קבצי הגדרות]

                  ש ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • ש
                    שלומל'ה @מנסה נערך לאחרונה על ידי שלומל'ה

                    @מנסה
                    תודה רבה! חשבתי שיש דבר כזה כבר מובנה, אבל אם אני רוצה שעוד כמה מתרימים יכנסו לשלוחה הזאת והמערכת תחייג בו זמנית לכמה אנשים לפי כמות המתרימים, ושכל אחד יקבל שיחה אחד אחרי השיני עד שנעבור על רשימה של עשרות אלפים, האם זה יעבור במדול תור?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מנסה מומחה @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                      @שלומל-ה

                      כן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                        @מנסה איך אתה מגדיר שלא יחייג למי שכבר ענה במודל תור?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ
                          מנסה מומחה @הרב נערך לאחרונה על ידי

                          @הרב

                          יש שם בהגדרות שיתחיל תמיד מהנציג שעדיין לא קיבל שיחה

                          ה ש 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ה
                            הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                            @מנסה לאיזה הגדרה אתה מתכוון מההגדרות הבאות כי אני לא מצאתי

                            ברירת מחדל מצלצל לכל הנציגים ביחד עד שהראשון עונה

                            strategy=ringall

                            יתחיל תמיד מהמספר הראשון ברשימה, יעבור לשני וכן הלאה

                            strategy=linear

                            אסטרטגיית מעגל התחלות

                            strategy=roundrobin

                            לדוגמא מוגדר 3 סוכנים

                            אז בשיחה הראשונה יתחיל 1>2>3 , בשיחה השניה 2>3>1 , בשיחה השלישית 3>1>2

                            שימו לב כאן מתייחסים להתחלות שיחה ולכן אם לדוגמא הלקוח הראשון שצלצל השיחה לא נענתה על ידי הנציג הראשון ועברה לנציג השני ונענתה על ידו

                            באסטרטגיה זו בפעם השניה נתחיל שוב עם הנציג השני מכיוון שההתחלה בשיחה הראשונה היתה על ידי הנציג הראשון ולכן עכשיו ההתחלה שייכת לנציג השני

                            אסטרטגיה מעגל שיחות נענות

                            strategy=rrmemory

                            לדוגמא אם השיחה הראשונה צלצלה לנציג הראשון ולא נענה ואז צלצלה לנציג השני וכן נענה

                            אז בפעם הבאה המערכת תצלצל לנציג הבא מהנענות כלומר תתחיל עם הנציג השלישי

                            שיתחיל דווקא את הנציגים שחייגו אליהם הכי פחות שיחות לאחרונה

                            strategy=leastrecent

                            שיתחיל דווקא עם הנציגים שענו הכי פחות שיחות לאחרונה

                            strategy=fewestcalls

                            רנדומלי כך שכל פעם יחייג למשהו שונה מהרשימה

                            strategy=random

                            או אולי אתה מתכון לזה

                            ערכים שלא נבדקו לעומק

                            לא מומלץ להשתמש למערכת חיה אם משהו בודק נשמח שיעדכן מה עלה בבדיקתו

                            ברירת מחדל נציג שלא ענה לא מושהה מהתור

                            כלומר בפעם הבאה שינסו לחייג אפילו במהלך אותה המתנה של הלקוח

                            המערכת תנסה שוב לאותו מספר

                            אם ברצונכם שלקוח שלא ענה יושהה מהתור הגדירו

                            autopause=yes

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ש
                              שלומל'ה @הרב נערך לאחרונה על ידי

                              @מנסה @Liy
                              @הרב אמר בחיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה:

                              שיתחיל דווקא את הנציגים שחייגו אליהם הכי פחות שיחות לאחרונה
                              strategy=leastrecent
                              שיתחיל דווקא עם הנציגים שענו הכי פחות שיחות לאחרונה
                              strategy=fewestcalls

                              האם אפשר גם וגם, דהיינו קודם למי שלא חייגו אליו ואח"כ למי שלא ענה
                              @הרב אמר בחיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה:

                              לא מומלץ להשתמש למערכת חיה

                              אם ברצונכם שלקוח שלא ענה יושהה מהתור הגדירו
                              autopause=yes

                              זה באמת ההגדרה וזה עובד, משהוא ניסה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש
                                שמואל ש. @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                                @מנסה אמר בחיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה:

                                @הרב

                                יש שם בהגדרות שיתחיל תמיד מהנציג שעדיין לא קיבל שיחה

                                ואם כולם כבר ענו?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ה
                                  הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                                  @מנסה גם אם הוא לא ענה בפעם הראשונה שחייגו עליו זה לא יחזור אליו שוב מה שאין כן בראוטינג

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון