חיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה
-
כמו בשלוחת הניהול שלוחה 0, מה הם ההגדרות של שלוחה זו.
שהשלוחה תוגדר כשיחות יוצאות type=routing שיקישו את המספר שאליו רוצים לחייג routing_any_phone=yes עם איזה זיהוי יצאו השיחות routing_your_id=special.0773137777 לאיזה מייל ישלח את ההקלטות שיחה routing_email_address=aaaa@gmail.com מספר לחיוג מקוצר 1 routing1=0501111111 מספר לחיוג מקוצר 2 routing2=0523333333 מה השם שיופיע במייל routing_email_name=שלמה
וגם אני רוצה שנוכל להפעיל חייגן שמתקשר לטלפונים אוטומטית אחד אחרי השני מיד כשהמזכיר נכנס לשלוחה זו ומדבר מיד עם מי שענה כמו חייגן של טלפניות. ואני יכניס דרך האתר מספרים האם יש דבר כזה?
אם אני מבין אותך נכון אז אתה רוצה שנציג שלך יתקשר לכמה אנשים קבועים וידבר עם כל אחד מהם אחד אחרי השיני
אם כן תגדיר ככה
בשלוחה אחת תגדירמעבר לשלוחה אחרת type=go_to_folder לאיזה שלוחה יעבור go_to_folder=/1/2 title=שם השלוחה פילטר לפי כמות כניסות check_access_filter=yes כמות כניסות לכל מספר access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.6.1h
ובשלוחה 2 שבתוך שלוחה 1 תגדיר
שהשלוחה תוגדר כשיחות יוצאות type=routing שאחרי בסיום שיחה יחזרו לשלוחה הקודמת routing_end_next=yes ניתוב לפי סדר מסויים routing_count=yes מספר 1 routing1=0501111111 כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 1 routing_count_1=1 מספר 2 routing2=0523333333 כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 2 routing_count_2=1 מספר 3 routing3=0533133333 כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 3 routing_count_3=1 מספר 4 routing4=0548444444 כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 4 routing_count_4=1 מספר 5 routing5=+447365123456 כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 5 routing_count_5=1 מספר 6 routing6=+13479991234 כמות השיחות שהמערכת תפנה למספר 6 routing_count_6=1 עם איזה זיהוי יצאו השיחות routing_your_id=special.0773137777 לאיזה מייל ישלח את ההקלטות שיחה routing_email_address=aaaa@gmail.com מה השם שיופיע במייל routing_email_name=שלמה
שים שכדי שאחרי כל שיחה יחזרו לחיוג למספר הבא השלוחה של החיוג חיבת להיות בתוך השלוחה של ההפניה לשלוחה
כמו כן בשלוחה שמפנה לחיוג למספרים מוגדר הגבלת כניסות לכל מספר (כדי שאחרי שחייגו לכל המספרים זה לא יחייג עוד פעם לראשון) תשנה את הספרה 6 לכמות מספרים שהכנסת בשלוחה ההגבלה מוסרת פעם בשעה אם אתה רוצה לשנות תראה את הפרטים המדויקים כאן -
@הרב אבל אם אני רוצה לשנות את הרשימה, או להכניס עשרות או אלפי מספרים לא קבועים - למתרימים שידברו עם אנשים אחד אחרי השני. אין דבר כזה? וכמה יעלה לפתח דבר כזה?
-
@שלומל-ה אמר בחיוג עם זיהוי המערכת:
@הרב אבל אם אני רוצה לשנות את הרשימה, או להכניס עשרות או אלפי מספרים לא קבועים - למתרימים שידברו עם אנשים אחד אחרי השני. אין דבר כזה? וכמה יעלה לפתח דבר כזה?
אתה יכול לעשות שלוחה שהם נכנסים אליה, מקישים את המספר לחיוג וזה מחייג עם הזיהוי של המערכת.
-
@שלומל-ה לא בדקתי אבל לכוראה אין בעיה לעשות את זה גם לאלפי מספרים אני לא לוקח אחריות אבל אולי תברר לפני זה במייל של השירות לקוחות
-
@הרב אבל איך אני יכניס את כל המספרים בהגדרות הרי אני צריך הגדרה מיוחדת לכל מספר וזה הרי הרבה מספרים?
-
@שלומל-ה באקסל זה לא בעיה להכין את זה
-
@שלומל-ה אמר בחיוג עם זיהוי המערכת:
@הרב אבל אם אני רוצה לשנות את הרשימה, או להכניס עשרות או אלפי מספרים לא קבועים - למתרימים שידברו עם אנשים אחד אחרי השני. אין דבר כזה? וכמה יעלה לפתח דבר כזה?
למה?
אתה יכול להכניס את כולם למודל תור, ולהגדיר שיתקשר אחד אחרי השני, שלא יחזור שוב למי שלא ענה [או שכן יחזור כרצונך]
וגם בהתקשרות נוספת יתקשר לנציג [הלקוח בעצם] שעדיין לא ענהיש את האופציות האלו מובנות במודל תור הרגיל [החדש, זה שיש בו 2 קבצי הגדרות]
-
@מנסה
תודה רבה! חשבתי שיש דבר כזה כבר מובנה, אבל אם אני רוצה שעוד כמה מתרימים יכנסו לשלוחה הזאת והמערכת תחייג בו זמנית לכמה אנשים לפי כמות המתרימים, ושכל אחד יקבל שיחה אחד אחרי השיני עד שנעבור על רשימה של עשרות אלפים, האם זה יעבור במדול תור? -
כן
-
@מנסה איך אתה מגדיר שלא יחייג למי שכבר ענה במודל תור?
-
יש שם בהגדרות שיתחיל תמיד מהנציג שעדיין לא קיבל שיחה
-
@מנסה לאיזה הגדרה אתה מתכוון מההגדרות הבאות כי אני לא מצאתי
ברירת מחדל מצלצל לכל הנציגים ביחד עד שהראשון עונה
strategy=ringall
יתחיל תמיד מהמספר הראשון ברשימה, יעבור לשני וכן הלאה
strategy=linear
אסטרטגיית מעגל התחלות
strategy=roundrobin
לדוגמא מוגדר 3 סוכנים
אז בשיחה הראשונה יתחיל 1>2>3 , בשיחה השניה 2>3>1 , בשיחה השלישית 3>1>2
שימו לב כאן מתייחסים להתחלות שיחה ולכן אם לדוגמא הלקוח הראשון שצלצל השיחה לא נענתה על ידי הנציג הראשון ועברה לנציג השני ונענתה על ידו
באסטרטגיה זו בפעם השניה נתחיל שוב עם הנציג השני מכיוון שההתחלה בשיחה הראשונה היתה על ידי הנציג הראשון ולכן עכשיו ההתחלה שייכת לנציג השני
אסטרטגיה מעגל שיחות נענות
strategy=rrmemory
לדוגמא אם השיחה הראשונה צלצלה לנציג הראשון ולא נענה ואז צלצלה לנציג השני וכן נענה
אז בפעם הבאה המערכת תצלצל לנציג הבא מהנענות כלומר תתחיל עם הנציג השלישי
שיתחיל דווקא את הנציגים שחייגו אליהם הכי פחות שיחות לאחרונה
strategy=leastrecent
שיתחיל דווקא עם הנציגים שענו הכי פחות שיחות לאחרונה
strategy=fewestcalls
רנדומלי כך שכל פעם יחייג למשהו שונה מהרשימה
strategy=random
או אולי אתה מתכון לזה
ערכים שלא נבדקו לעומק
לא מומלץ להשתמש למערכת חיה אם משהו בודק נשמח שיעדכן מה עלה בבדיקתו
ברירת מחדל נציג שלא ענה לא מושהה מהתור
כלומר בפעם הבאה שינסו לחייג אפילו במהלך אותה המתנה של הלקוח
המערכת תנסה שוב לאותו מספר
אם ברצונכם שלקוח שלא ענה יושהה מהתור הגדירו
autopause=yes
-
@מנסה @Liy
@הרב אמר בחיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה:שיתחיל דווקא את הנציגים שחייגו אליהם הכי פחות שיחות לאחרונה
strategy=leastrecent
שיתחיל דווקא עם הנציגים שענו הכי פחות שיחות לאחרונה
strategy=fewestcallsהאם אפשר גם וגם, דהיינו קודם למי שלא חייגו אליו ואח"כ למי שלא ענה
@הרב אמר בחיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה:לא מומלץ להשתמש למערכת חיה
אם ברצונכם שלקוח שלא ענה יושהה מהתור הגדירו
autopause=yesזה באמת ההגדרה וזה עובד, משהוא ניסה?
-
@מנסה אמר בחיוג למספרים רבים דרך המערכת לצורך התרמה:
יש שם בהגדרות שיתחיל תמיד מהנציג שעדיין לא קיבל שיחה
ואם כולם כבר ענו?
-
@מנסה גם אם הוא לא ענה בפעם הראשונה שחייגו עליו זה לא יחזור אליו שוב מה שאין כן בראוטינג