אמירת טקסט לפי מספר טלפון
-
@Liy ראיתי את זה
הבעיה היא שאני לא רוצה שמשתמש חדש יצטרך להקליט את שמו אלא מיד יועבר להודעה
ושגם המערכת לא תאמר "שלום ל..." ואז ההודעה -
@אני-ואני אמר באמירת טקסט לפי מספר טלפון:
@Liy ראיתי את זה
הבעיה היא שאני לא רוצה שמשתמש חדש יצטרך להקליט את שמו אלא מיד יועבר להודעה
ושגם המערכת לא תאמר "שלום ל..." ואז ההודעה -
@Liy יש אפשרות שאני כותב טקסט ולא שאני צריך להקליט?
-
@אני-ואני אמר באמירת טקסט לפי מספר טלפון:
@Liy יש אפשרות שאני כותב טקסט ולא שאני צריך להקליט?
תנסה להכניס קובץ tts, לא בדקתי.
-
@Liy ראיתי את זה
הבעיה היא שאני לא רוצה שמשתמש חדש יצטרך להקליט את שמו אלא מיד יועבר להודעה
ושגם המערכת לא תאמר "שלום ל..." ואז ההודעהתגדיר
record_name=no say_name=no -
@אני-ואני אמר באמירת טקסט לפי מספר טלפון:
@Liy יש אפשרות שאני כותב טקסט ולא שאני צריך להקליט?
-
פוסט זה נמחק! -
@חוויה-טלפונית תודה רבה זה עובד
אבל יש לי עוד בעיה 1...
אני רוצה לשים את הקוד הזה בשלוחת התפריט...type=id_list_message record_name=no say_name=noוהבעיה שכבר מוגדר TYPE...(הMENU)
-
@אני-ואני
זה חייב להיות שלוחה נפרדת מתפריט, לא ניתן להקיש מקשים במודול הזה
או שתוותר על התפריט או שתגדיר את זה בשלוחה אחרת -
@שמחה-זו-הסיסמא אין לי בעיה שלא יהיה תפריט אבל אם אני מבטל את הTYPE=MENU אז הוא אומר בכניסה למערכת שיש שגיאה
-
@אני-ואני
תעשה את השלוחה הראשית כ"מעבר לשלוחה אחרת" -
@יוסי-לנדא מה הקוד?
-
@אני-ואני
type=go_to_folder
go_to_folder=/02/1 -
@יוסי-לנדא אם אני מכניס את זה בראשי הוא אומר שגיאה
-
@אני-ואני
בשלוחה שאליו אתה מעביר, תעשה את כל מה שרצית לעשות, בשלוחה הראשית, -
@יוסי-לנדא להעביר את שלוחה 1(במקרה שלי) לMENU?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות