• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    ביטול הודעה אוטומטית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    18 פוסטים 5 כותבים 522 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב מנותק
      ברוקר
      נערך לאחרונה על ידי

      שלום
      הגדרתי מודול תור וכן כניסה לשלוחה לפי זמנים שיפנה את מודול התור לפי זמנים הבעיה בזמן שאין שעות פעילות - המערכת בברירת מחדל אומרת ההגדרות לא הושלמו איך אפשר לשנות את זה להודעה אחרת
      תודה רבה!!

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שמחה - זו הסיסמא @ברוקר
        נערך לאחרונה על ידי

        @ברוקר
        את הצריך להגדיר ברירת מחדל שיעבור לשלוחה אחרת

        ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב מנותק
          ברוקר @שמחה - זו הסיסמא
          נערך לאחרונה על ידי

          @שמחה-זו-הסיסמא איך עושים את זה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב מנותק
            ברוקר @שמחה - זו הסיסמא
            נערך לאחרונה על ידי

            @שמחה-זו-הסיסמא עשיתי את ההגדרה הזאת: enter_if_time_close_goto=/5/8 והוא משאיר את אותו הודעת שגיאה
            פתחתי הרבה שלוחות מודול תור וניתבתי לפי זמנים כל שלוחה
            מה הפתרון להחלפת ההודעה הזאת?

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש מנותק
              שמחה - זו הסיסמא @ברוקר
              נערך לאחרונה על ידי

              @ברוקר תנסה להוסיף הודעה M1449 של שניה שקט

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ב מנותק
                ברוקר @שמחה - זו הסיסמא
                נערך לאחרונה על ידי

                @שמחה-זו-הסיסמא אין... לא עובד עדיין אומר ההגדרות לא הושלמו.

                ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ב מנותק
                  ברוקר @ברוקר
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @ברוקר @שמחה-זו-הסיסמא אם אני ינתב בלי הגדרת זמן כלומר כל הזמן לשלוחה אחרת ושם אני יכניס הקלטה שאני רוצה זה יעבוד טוב??

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה מנותק
                    הפקות בע"מ 0 @ברוקר
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ברוקר תנסה להוסיף הודעה M1114 או לעשות שניה של שקט או להקליט המענה האנושי סגור כרגע וכו'

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ב מנותק
                      ברוקר @הפקות בע"מ 0
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @הפקות-בע-מ-0 ניסיתי....
                      שמתי את הקבצים האלה בשלוחה של ה queue ועדיין אותה שגיאה...

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה מנותק
                        הפקות בע"מ 0 @ברוקר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @ברוקר מה הטל' שלך?

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ב מנותק
                          ברוקר @הפקות בע"מ 0
                          נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ה מנותק
                            הפקות בע"מ 0 @ברוקר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @ברוקר
                            type=queue
                            queue_end_continue_goto=hangup
                            queue_timeout=5
                            queue_end_timeout_goto=/6/2
                            enter_if_time=10:00-14:15.....
                            enter_if_time_check_again=yes
                            check_again_enter_if_time=14:35-23:15.....
                            enter_if_time_close_goto=/6/3
                            queue_your_id_add=7575

                            א פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א מנותק
                              אט @הפקות בע"מ 0
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @הפקות-בע-מ-0 כתב בביטול הודעה אוטומטית:

                              @ברוקר
                              type=queue
                              queue_end_continue_goto=hangup
                              queue_timeout=5
                              queue_end_timeout_goto=/6/2
                              enter_if_time=10:00-14:15.....
                              enter_if_time_check_again=yes
                              check_again_enter_if_time=14:35-23:15.....
                              enter_if_time_close_goto=/6/3
                              queue_your_id_add=7575

                              תעלה את ההגדרות בצורה שיוכלו להעתיק אותה.
                              ככה: e3a9136a-b6f2-4929-8770-95841d8400b8-image.png

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ה מנותק
                                הפקות בע"מ 0 @אט
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @אט
                                איפה זה נמצא באתר הרגיל? אני עובד עם האתר הרגיל והקדום.

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מנותק
                                  אט @הפקות בע"מ 0
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @הפקות-בע-מ-0 כתב בביטול הודעה אוטומטית:

                                  @אט
                                  איפה זה נמצא באתר הרגיל? אני עובד עם האתר הרגיל והקדום.

                                  מה זאת אומרת??

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ה מנותק
                                    הפקות בע"מ 0 @אט
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @אט
                                    מה הטל' שלך?

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אט @הפקות בע"מ 0
                                      נערך לאחרונה על ידי אט

                                      @הפקות-בע-מ-0 כתב בביטול הודעה אוטומטית:
                                      אני עובד עם האתר החדש הזה:
                                      79806f05-8693-465b-80a2-f834f1e35346-2023-01-19-19-16-27-https-f2-freeivr-co-il-topic-2729-d7-90-d7-99-d7-a0-d7-93-d7-a7-d7-a1-d7-a7-d7-99-d7-a9-d7-95-d7-a8-d7-99-d7-9d-1674155711423.png
                                      תוכל לפנות אלי במייל:

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פ מנותק
                                        פיסטוק פרווה @הפקות בע"מ 0
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @הפקות-בע-מ-0 כתב בביטול הודעה אוטומטית:

                                        @ברוקר
                                        type=queue
                                        queue_end_continue_goto=hangup
                                        queue_timeout=5
                                        queue_end_timeout_goto=/6/2
                                        enter_if_time=10:00-14:15.....
                                        enter_if_time_check_again=yes
                                        check_again_enter_if_time=14:35-23:15.....
                                        enter_if_time_close_goto=/6/3
                                        queue_your_id_add=7575

                                        מתי שלא ניתן לעבור כגון בדוגמא שלך לפני 10 בבוקר ואחרי 2 ורבע בצהרים
                                        זה משמיע את ההודעה 2766 ואח"כ עובר לשלוחה שהגדרת.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון