חדש! עיוות קול
-
עיוות קול
באפשרות זו ניתן לעוות את הקול של המחייג (שימושי במודולים כמו חדר ועידה, הקלטות, ניתוב שיחה)
שימו לב! כדי למנוע ניצול לרעה, השימוש באפשרות זו מותנית בחתימה על הטופס המצ"ב.
הרשאת שימוש בעיוות קול.pdf
הגדרות בשלוחה
change_pitch=זו ההגדרה שניתן להכניס בכל שלוחה במערכת ובאותה שלוחה יהיה עיוות קול.
אחרי ה=יש לרשום את רמת העיוות
קול נמוך מ1 ומטה (למשל 0.7)
קול גבוה מ1 ומעלה (למשל 1.3)
קול רגיל 1
עודכן גם בשרשור המתאים
בברכה,
אליהו
מפתח @יעקב -
חשבתי שכדאי להוסיף במסמך שחותמים עליו גם שינמקו מדוע צריך את זה וכדו', כי הרי כל בר דעת מבין שמדובר בנושא מסוכן ורגיש ביותר
ואל לה לימות המשיח לשמש כמקור לסכנה גדולה שכזו
ומלאה הארץ דעה ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות