אתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!
-
האתר לא עובד!

-
@י-שווארץ
לי עובד מעולה
http://ivr.teltech.info/login -
פוסט זה נמחק! -
@111 פתחתי כרגע מערכת באתר ובתחילת ההתקנה נכתב לי כי הפעולה נכשלה, אבל קיבלתי את את המערכת במייל ואין שם כלום את כל התיקיות, איך אפשר להתקין את זה?
-
@אברהם-צבי תלחץ על זה

ואז שנה תבנית

-
-
@אברהם-צבי זה רק כותב כך, אך בפועל כן עושה את הפעולה.
חכה שיגמור. -
@בוס
סגרתי כבר,
אני ינסה שוב,
כמה זמן אני צריך לחכות? -
@אברהם-צבי זה בערך 5-10 דק'
-
@בוס האתר עובד לך כרגע?
-
@אברהם-צבי של טלטק? עובד.
-
@בוס זה נכנס לשנייה ויוצא מיד!
-
@אברהם-צבי עוד לפני ההתחברות? או בשינוי תבנית?
-
@בוס לא,
למערכת אחרת, -
@אברהם-צבי לא הבנתי. באיזה שלב זה נתקע?
-
@בוס 1. רציתי לפתוח מערכת ולא הותקן הקבצים ,
2. יש לי כבר מערכת בחברה וזה נכנס לי לשנייה ויוצא מיד -
@אברהם-צבי מוזר...
@111 -
@בוס יש לך מערכת בחברה?
לך זה נכנס כרגיל? -
@אברהם-צבי כן.
-
@בוס המערכת הראשונה לא הותקן כלום, כבר חצי שעה
יש להם מוקד טלפוני?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
