אתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!
-
@אברהם-צבי זה רק כותב כך, אך בפועל כן עושה את הפעולה.
חכה שיגמור. -
@בוס
סגרתי כבר,
אני ינסה שוב,
כמה זמן אני צריך לחכות? -
@אברהם-צבי זה בערך 5-10 דק'
-
@בוס האתר עובד לך כרגע?
-
@אברהם-צבי של טלטק? עובד.
-
@בוס זה נכנס לשנייה ויוצא מיד!
-
@אברהם-צבי עוד לפני ההתחברות? או בשינוי תבנית?
-
@בוס לא,
למערכת אחרת, -
@אברהם-צבי לא הבנתי. באיזה שלב זה נתקע?
-
@בוס 1. רציתי לפתוח מערכת ולא הותקן הקבצים ,
2. יש לי כבר מערכת בחברה וזה נכנס לי לשנייה ויוצא מיד -
@אברהם-צבי מוזר...
@111 -
@בוס יש לך מערכת בחברה?
לך זה נכנס כרגיל? -
@אברהם-צבי כן.
-
@בוס המערכת הראשונה לא הותקן כלום, כבר חצי שעה
יש להם מוקד טלפוני? -
@אברהם-צבי כתב באתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!:
יש להם מוקד טלפוני?
0733637777.
זה חברה אמריקאית, לכן עונים לפי השעות באמריקה, שאצלנו זה מ 16:00 עד 00:00 בלילה.
מייל: 01teltech@gmail.com -
@בוס יש שם מענה גם בעברית?
-
@אברהם-צבי כן, שלוחה 1.
-
@בוס ניסיתי ביום חמישי כמה פעמים ולא עונים שם.
-
@אברהם-צבי תשלח מייל 01teltech@gmail.com
-
@111 האם ידוע לך שלא עונים במספר הזה? 0733637777
אולי יש מספר אחר?!
גם במייל אין תשובה כבר יותר משבוע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות