הנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?
-
אני עושה בנייד שלי, שאם אין מענה זה יעבור למספר המערכת שלי.
האם שייך לעשות שמי שהופנה מהנייד שלי כאשר לא היה לו מענה, הוא יכנס לשלוחה פנימית ספיציפית מסויימת, ואילו כל השאר יכנסו כרגיל לשלוחה הראשית? -
@isi
תקנה מספר משנה ותפנה אותו לשלוח מסוימת
ואז את העקוב אחראי תעשה למספר המשני -
@isi הפניה לפי מחיוג ומחוייג
https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג -
@לומד-עס אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
@isi הפניה לפי מחיוג ומחוייג
https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויגצריך לשים לב שלא עובד בכל החברות.
@isi אתה מתכוון שכל מישהו חוץ ממך יעבור לשלוחה אחרת או כל מי שלא מופנה מהניייד שלך?
כי אם האופציה הראשונה שכתבתי נכונה יש פתרונות אחרים לזה [כמו שאני מיישם בעצמי במערכת תא קולי שלי] -
@MERS-0 אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
@לומד-עס אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
@isi הפניה לפי מחיוג ומחוייג
https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויגצריך לשים לב שלא עובד בכל החברות.
@isi אתה מתכוון שכל מישהו חוץ ממך יעבור לשלוחה אחרת או כל מי שלא מופנה מהניייד שלך?
כי אם האופציה הראשונה שכתבתי נכונה יש פתרונות אחרים לזה [כמו שאני מיישם בעצמי במערכת תא קולי שלי]אני מתכוון שכל מי שמתקשר ישירות למערכת - ולא מופנה מהנייד שלי - יכנס לשלוחה הראשית כרגיל,
אבל מי שהתקשר לנייד שלי, ובשל חוסר המענה הוא הופנה אל המערכת, הוא יכנס לשלוחת אחרת ולא לשלוחה הראשית.
שייך? -
-
@isi אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
@MERS-0 אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
@לומד-עס אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
@isi הפניה לפי מחיוג ומחוייג
https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויגצריך לשים לב שלא עובד בכל החברות.
@isi אתה מתכוון שכל מישהו חוץ ממך יעבור לשלוחה אחרת או כל מי שלא מופנה מהניייד שלך?
כי אם האופציה הראשונה שכתבתי נכונה יש פתרונות אחרים לזה [כמו שאני מיישם בעצמי במערכת תא קולי שלי]אני מתכוון שכל מי שמתקשר ישירות למערכת - ולא מופנה מהנייד שלי - יכנס לשלוחה הראשית כרגיל,
אבל מי שהתקשר לנייד שלי, ובשל חוסר המענה הוא הופנה אל המערכת, הוא יכנס לשלוחת אחרת ולא לשלוחה הראשית.
שייך?כן
וכמו שענה לך כבר @Evi770 . -
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
@isi
זה תלוי בחברת התקשורת בה המערכת נמצאת
אתה יכול לנסות להגדיר ולראות
אם לא, תוכל לרכוש מספר נוסף למערכת ולשייך אותו לשלוחה פנימית
ההגדרות במודול הזהכוונתך כנראה שזה תלו בחברת התקשרות בו הנייד נמצא.
תודה לכל המשיבים. אין לי מוניטין לסמן תודה לכל אחד בפני עצמו.
-
@isi אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
כוונתך כנראה שזה תלו בחברת התקשרות בו הנייד נמצא.
לא, זה קשור לחברת התקשורת בה נמצא הקו שלך בימות המשיח
-
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
@isi אמר בהנייד שלי מפנה למערכת מסוימת, אפשר לעשות שיפנה לשלוחה ספציפית?:
כוונתך כנראה שזה תלו בחברת התקשרות בו הנייד נמצא.
לא, זה קשור לחברת התקשורת בה נמצא הקו שלך בימות המשיח
כוונתך לשרת? כתוב לי למטה ymta
וזה נמצא בשרת Privata -
@isi
לא, תבדוק אם זה עובד.
אם לא אז לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות