שינוי מהירות השמעה והנמחת והגברת הווליום
-
פעם האזנתי לאיזה קו ושם כאשר הקשתי אל מקש אחד נכנסתי לתפריט האם להגביה או להנמיך את הווליום וכן בשינוי המהירות, אשמח אם משהו יראה לי איפה ההגדרות לזה.
-
ש שמואל מאיר סימן נושא זה כשאלה ב
-
@שמואל-מאיר
ברגיל (אם לא משנים את זה)
בהשמעת קבצים כאשר לוחצים על כוכבית
אפשר לשנות את זה !
כגון :
בלחיצה על 3 בעת השמעת קבצים = 30 שניות קדימהcontrol_play3=seconds_plus
control_play4=minus
control_play5=wait
control_play6=plus
control_play7=admin_options
control_play8=volume_minus -
@יוסי-לנדא לא הבנת אותי נכון, אני מעוניין שהגברת והנמכת השמע אני יקצה לה רק מקש אחד שכשיקישו עליו יהיה תפריט האם להגביה או להנמיך.
-
האם משהו יודע לגבי זה משהו???
-
@שמואל-מאיר זה תפריט אפשרוית נוספות
שבד"כ נמצא ב *
תכתוב כךcontrol_play2=more_optionsA control_play_moreA4=volume_plus control_play_moreA6=volume_minusזה יתן לך אפשרות שלאחר הקשה על 2 יתן תפריט להגברת העוצמה
כמובן צריך לשנות את הודעת המערכת
M1391
אתה יכול להחליט מה עושה כל הקשה.
https://f2.freeivr.co.il/post/69019 -
@מתעניין את התפריט הזה אני צריך לדברים אחרים, אבל אני זוכר שבאיזה מערכת שהקשבתי זה היה במקש 2 כמדומני.
-
@שמואל-מאיר זה מה שהוא עשה, אין הגדרה לתפריט נוסף.
אתה יכול לשחק עם כל האפשרויות ולשים את זה במקש 9 ו7
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות