ימות המשיח ביטלו את גישת ftp??
-
בשירות לקוחות טוענים שכיום אין גישת ftp
מישהו יודע מדוע??
-
@צביקה כתב בימות המשיח ביטלו את גישת ftp??:
בשירות לקוחות טוענים שכיום אין גישת ftp
מישהו יודע מדוע??
מוזר לי כן יש גישה
-
@כבר-כאן אולי הם לא פותחים גישות חדשות אבל לא נראה לי שביטלו את הקיימות
-
@כבר-כאן
אכן, הם לא פותחים גישות חדשות, חבל מאוד.
-
@כבר-כאן ו @צביקה כבר דובר בפורום שהם לא מגדירים חיבורים חדשים אבל החיבורים הישנים עדיין עובדים
-
זה כ''כ נצרך
חבל מאוד
מה הסיבה?? -
@צביקה צודק 100%
-
@צביקה לא ידוע.
כנראה היה פרצות אבטחה או שמילאו להם את השרתים -
@צביקה
ייתכן מאוד שאם תיתן להם סיבה מוצדקת הם כן יתנו לך גישה
teletop770@gmail.com -
@פיסטוק-פרווה כתב בימות המשיח ביטלו את גישת ftp??:
@צביקה
ייתכן מאוד שאם תיתן להם סיבה מוצדקת הם כן יתנו לך גישה
teletop770@gmail.comמה קשור המייל שלך לבקשה שהוא צריך לבקש מימות המשיח?
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות