• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    22
    1497
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • E
      Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי

      @יב
      תודה רבה
      צריך לציין שבשלוחה הראשית צריך לכתוב כך
      type=menu
      check_did_and_go_to_folder=yes
      did_directed_check=yes

      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • י
        יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי

        @Evi770 בשלוחה הראשית לפעמים יש הגדרות אחרות.
        אבל בכל אופן תיקנתי בשרשור.

        E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • הוזכר על-ידי  י יב 
        • E
          Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי

          @יב
          יש אפשרות לעשות את השירות לקוחות כשלוחה ללא הפניה ממספר טלפון
          במקום ההגדרה ששולח לשלוחה 9000 רק מי שמופנה ממספר מסויים

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי

            @Evi770 לא הבנתי. אם אתה רוצה שיוכלו להקיש על מספר 1 (לדוגמא), וזה יהיה שירות לקוחות, בוודאי שאפשר.
            תתחיל משלב שני.

            כמובן, תעשה גם הפנייה משלוחה 1 לשלוחה 9000

            E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • E
              Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי

              @יב
              יש שתי הודעות שמושמעות באמצע שאני באמצע השיחה

              1 הינך מעובר לחדר הועידה
              2 הוצאת מחדר הועידה
              ההודעה הראשונה מגיעה אחרי שיחה של דקה
              ההודעה השניה מגיעה אחרי שאני מנתק את הלקוח

              נשמח לדעת מה מספר ההודעה שצריך להחליף בהודעה שקטה

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי

                @Evi770
                M1816 הנך מועבר לחדר הועידה.
                M1815 הוצאתם מחדר הועידה.

                E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • E
                  Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי Evi770

                  @יב
                  לאחר בדיקה היה צריך להוסיף בשלב השישי IMG_2859.jpeg

                  תודה רבה אני משתמש בזה יום יום
                  יש לך רעיון איך לדעת את המספר של מי שחייג אלי ולא הספקתי לענות והוא גם לא השאיר הודעה לא דרך המערכת אלא שיופיע על הצג ?

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י
                    יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי

                    @Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏:

                    לאחר בדיקה היה צריך להוסיף בשלב השישי

                    לא הבנתי, מה להוסיף? להשקיט את ההודעות?
                    אם כן, עודכן!

                    יש לך רעיון איך לדעת את המספר של מי שחייג אלי ולא הספקתי לענות והוא גם לא השאיר הודעה לא דרך המערכת אלא שיופיע על הצג ?

                    חשבתי על רעיון, אבל לא ביצעתי את זה עדיין. - הרעיון הוא, אם יש לך יחידות, המערכת תתקשר אליך דרך ראוטינג, ואתה מגדיר שיתקשר רק 5 שניות, כך שאתה לא עונה, ואתה לא מתחייב על היחידות כלל, ושם אתה יכול להגדיר לראות על הצג מי התקשר.
                    כמובן, זה לא שייך לכאן, כיון שאני מתייחס גם למי שאין לו יחידות בכלל.

                    E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • E
                      Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי Evi770

                      @יב
                      IMG_3377.jpeg
                      זה מה שעשיתי
                      וזה עובד מעולה אפילו שיש לי 5 יחידות כבר המון זמן
                      ויש לזה שתי יתרונות
                      1 רואים את המספר
                      2 בשיחה ממתינה הלקוח היה משאיר הודעה , והיום לא כולם אוהבים להשאיר הודעה אבל כאשר זה כבר מחייג זה עושה לך ממתינה ואחכ שומעים להשאיר הודעה
                      כך שלפחות אתה יודע מה המספר של הלקוח
                      אשמח לקבל עצתך בעוד נושא שאנשים שהקליטו הודעה אם הם לא לוחצים # ואחכ מאשרים את ההודעה זה לא מצנתק
                      מה נראה לך אפשר לעשות ?

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • י
                        יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי יב

                        @Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏:

                        וזה עובד מעולה אפילו שיש לי 5 יחידות כבר המון זמן

                        נכון. זה היה כוונתי

                        אם יש לך יחידות, המערכת תתקשר אליך דרך ראוטינג, ואתה מגדיר שיתקשר רק 5 שניות, כך שאתה לא עונה, ואתה לא מתחייב על היחידות כלל.

                        אבל כאמור, זה כבר רעיון אחר, שלדעתי חייב נושא כשלעצמו, עם כל הפרטים...

                        ומה שכתבת

                        אשמח לקבל עצתך בעוד נושא שאנשים שהקליטו הודעה אם הם לא לוחצים # ואחכ מאשרים את ההודעה זה לא מצנתק

                        אפשר להגדיר צינתוק על כל אישור הקלטה

                        record_end_run_tzintuk=yes
                        hangup_send_tzintuk=yes
                        list_tzintuk=רשימת צינתוק
                        
                        E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • E
                          Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי

                          @יב
                          איפה להכניס את זה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י
                            יב @יב נערך לאחרונה על ידי יב

                            @Evi770 שלב שביעי | תיבת תא קולי;
                            בשלוחה /9000/3 מגדירים
                            תמחוק שם את ההגדרה הזו

                             record_end_goto=/9000/3/1
                            

                            תוסיף גם

                             tzintuk_end=hangup
                            
                            E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • E
                              Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי

                              @יב
                              האם יש לך כבר אחרי שנה רעיון אחר מה לעשות כאשר אני על הקו עם לקוח במקום שילך לתא קולי
                              אולי באיזה דרך להשאיר אותו בהמתנה במערכת כעין מודל תור?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון