שירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.
-
רצית להקליט אוטומטי כל השיחות האישיות שלכם?
רצית לקבל אחר-כך את השיחות לאימייל?
כמו כן, רצית, שבאם אתה לא יכול לענות, תהיה אפשרות להשאיר לך תא קולי?
וכמובן, אחר-כך שיהיה לך אפשרות לשמוע בטלפון את התא-קולי, ו/או לקבל אותם באימייל?
וכמובן, אם אתה רוצה להשתמש בשירות לקוחות מתקדמת ללא עלות יחידות.
כל ההגדרות לפניך!!דבר ראשון;
קרדיט ל; @מתעניין, שעזר לי מאוד מאוד!!!.
וכן, קרידט ל @חדר-1, שהכל נלקח מההשראה שלו.
איך זה עובד – בכללי?
1. אתה צריך לעשות הפניית שיחות מהטלפון שלך, למערכת שלך (לא קשור להגדרה כלשהו במערכת, אלא בטלפון האישי שלך).
2. חשוב! ההפניה צריכה להיות, שבאם אין תשובה לאחר 5 שניות הוא מופנה למספר המערכת שלך (כלומר, ב-5 שניות הראשונות, הוא מתקשר רגיל לטלפון האישי שלך, כך, תראה מי המתקשר [וכמו כן, תוכל לקבל צינתוק, כמו שאכתוב להלן]).
3. מגדירים, שכל מי שמתקשר דרך הפניית שיחות מהטלפון שלך, יגיע לשלוחה מסוימת [שנכתוב להלן].
4. מגדירים, שליחת צינתוק, כך - שתדעו שמתקשרים אליך.
5. מגדירים, שרק מתקשר אחד יוכל לדבר איתך, ואם יש שניים שמתקשרים, השני עובר לתא קולי.
6. מגדירים, שאם אין מענה לאחר 40 שניות [לדוגמא], זה עובר לתא-קולי.
7. מגדירים, שלוחת וועידה, ועל ידי זה אתה מדבר עם המתקשר. – וכל השיחות מוקלטות.
8. מגדירים, קבלת אימייל מהשיחות, והתא קולי.
9. מגדירים, שלוחת השמעה, לתא קולי.מתחילים;
שלב ראשון - הפניית שיחות
מגדירים שכל מי שהתקשר באמצעות ההפנייה, יועבר לשלוחה 9000 (לדוגמא) בשלוחה הראשית.
בשלוחה הראשית, יש להגדיר בנוסף להגדרות השלוחה הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה.type=סוג שלוחה ראשית check_did_and_go_to_folder=yes did_directed_check=yes
וכמו כן, יש להוסיף בשלוחה הראשית, גם קובץ בשם
Did_Go_To.ini
.
ולהכניס בתוכו ההגדרה;07777777-Directed-0527666666=/9000
כלומר, כל מי שחייג למערכת
07777777 [החליפו במספר המערכת שלכם]
והופנה מהטלפון0527666666 [החליפו למספר האישי שלכם]
יגיע לשלוחה/9000
.
שימו לב;
ישנם חברות תקשורת שלא ניתן לעשות הפניה הנזכרת, ואם תגדירו רק 'הפניה אם אין תשובה', זה מייצר אוטומטית הפניה כוללת.
שלב שני - הרשמה לקבלת צינתוקים
פותחים שלוחה [זמנית] בשלוחה מסויימת (לא משנה איפוא).
ומגדירים בקובץext.ini
אישור קבלת צינתוקים;type=tzintuk list_tzintuk=123
מתקשרים לקו, ובשלוחה זו יש להוסיף את עצמכם לרשימת הצינתוקים.
לאחר הוספת מספרכם לרשימת צינתוקים, יש למחוק מיד את השלוחה, כדי שאחרים לא יצטרפו לרשימת צינתוקים זו
הערה; אם יש לכם כבר רשימת צינתוקים שמספרו123
, יש להחליףlist_tzintuk=מספר כלשהו
שלב שלישי - שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם
כאמור, המתקשר מגיע מיד לשלוחה /9000.
בשלוחה זו, המתקשר שולח לכם צינתוק התרעה.type=tzintuk tzintuk_admin=yes list_tzintuk=123 tzintuk_end=/9000/1 run_tzintuk_automat=yes tzintuk_timeout=4 title=שליחת צינתוק לטלפון האישי
שים לב: אורך הצינתוק הוא 4 שניות, כדי שתוכלו להתקשר מיד לקו, ושהמתקשר לא יצטרך להמתין מידי הרבה זמן, עד שאתם עונים.
- יש להחליף הודעת
M3338
%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav.
שלב רביעי - שרק מתקשר אחד יוכל לעבור לדבר איתכם, והשאר יועברו לתא קולי
אחרי שהמאזין שלח לכם צינתוק, מגדירים בשלוחה /9000/1
סוג של סינון, שרק מתקשר אחד יכול לעבור לדבר אתכם, והשאר עוברים לתא קולי.type=go_to_folder_count go_to_folder_count=1 go_to_folder=/9000/2 go_to_folder_big=/9000/3 title=פילטר לכניסה רק מתקשר 1
- יש להחליף הודעת
M2526
%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav.
שלב חמישי - הפעלת חדר וועידה
אחרי שהמתקשר עבר את הסינון, הוא מועבר לשלוחה /9000/2.
יש להגדיר את השלוחה כחדר וועידה, שהמתקשר (=מאזין) מושתק עד שהמנהל מפעיל את החדר וועידה, ובינתיים, הוא שומע מוסיקה בהמתנה [אפשר ליצור מוסיקה בהמתנה באופן עצמאי ].
בנוסף, יש להגדיר, שבמידה ואתה לא יכול לענות אחרי 40 שניות, הוא גם כן עובר לתא קולי.type=confbridge conf_bridge_type=speech conf_bridge_exit=yes conf_bridge_folder_to_play=/9/1 limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=40 limit_call_seconds_end_time_go_to=/9000/2/1 confbridge_live_no_goto=wait_live confbridge_music_on_hold=המוסיקה בהמתנה שלכם confbridge_end_goto=hangup title=חדר וועידה של המטלפן email_send=yes email_address=הכניסו את האימייל שלכם@gmail.com email_name=הקלטות מתקשרים email_title=שיחות
שים לב: אנחנו מפעילים את חדר הוועידה, בשלוחה שהמנהל נכנס לשם (ראו להלן). - ולכן, במידה ואתם משנים את שלוחת המנהל, יש לשנות
conf_bridge_folder_to_play=השלוחה שהמנהל נכנס שם
**- יש להחליף הודעות
M1008
,M1815
,M1816
,M1167
%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav.
שלב שישי - המשך השיחה, או העברה לתא קולי
כמו שמוגדר בשלוחה /9000/2, שאחרי דקה הוא יוצא מהשלוחה הנזכרת.
אבל מה עושים, אם כבר עניתם לטלפון ואתם צריכים להמשיך את השיחה? - או לחילופין, עבר 40 שניות, והמתקשר אמור לעבור לשלוחת תא קולי?
בשביל זה אנחנו מגדירים את שלוחה /9000/2/1.type=confbridge conf_bridge_type=speech conf_bridge_exit=yes title=המשך שיחה, או העברה לתא קולי confbridge_live_no_goto=/9000/3 conf_bridge_folder_to_play=/9/1 confbridge_end_goto=hangup
@Evi770 ממליץ להחליף את הודעות
M1815
,M1816
,M1167
וM1008
%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav.
שלב שביעי - תיבת תא קולי
בשלוחה /9000/3 מגדירים
type=record hangup_insert_file=yes say_record_number=no say_record_menu=no record_end_goto=/9000/3/1 folder_move=/9/2 email_send=yes email_address=כתובת האימייל שלכם@gmail.com email_name=הקלטות שיחות email_title=שיחות title=תא קולי
שים לב: כאן מוגדר, שההקלטות מועברות לשלוחת /9/2, ושם יכולים לשמוע את התא קולי, אם ברצונכם להחליף למיקום אחר יש להחליף
folder_move=למיקום אתם רוצים
.
שלב שמיני - הפעלת צינתוק - עבור התרעה להשארת תא קולי
בשלוחה /9000/3/1 מגדירים;
type=tzintuk tzintuk_admin=yes list_tzintuk=123 run_tzintuk_automat=yes tzintuk_end=hangup conf_bridge_exit=yes title=צינתוק
- יש להחליף הודעת
M3338
%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav.
עד כאן ההגדרות מצד המאזין, עכשיו אנחנו צריכים להגדיר את ההגדרות מצד המנהל.
שלב תשיעי - הגדרת תפריט למנהל
המנהל נכנס לשלוחה 9 שבתפריט הראשי.
אנחנו מגדירים בשבילו שתי אופציות;- לענות לטלפון (הפעלת חדר וועידה).
- לשמוע תא-קולי.
בשלוחה 9/ אנחנו מגדירים, שרק מי שנרשם לרשימת הצינתוקים יוכל להיכנס, ומי שלא רשום יצטרך להקיש קוד (הקוד מיועד במידה ותרצה לשמוע את תא קולי מטלפון אחר, או במידה ותרצה להפעיל את הוועידה מטלפון אחר).
type=menu go_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=123 go_to_from_tzintuk_found=in_extension go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension go_to_from_tzintuk_blocked_enter_password=כאן תכתבו את הקוד go_to_from_tzintuk_not_found_enter_password=כאן תכתבו את הקוד go_to_from_tzintuk_blocked_password_error_go_to=/ go_to_from_tzintuk_not_found_password_error_go_to=/ title=סינון כניסה לפי טלפון, או קוד
תוכלו להעלות קובץ
M0000
- לענות לטלפון, הקישו 1. לתא קולי הקישו 2.
שלב עשירי - התקשרות עם המתקשר
בשלוחת /9/1
אנחנו מגדירים הפעלת שידור חי - כלומר, עונים לטלפון.type=confbridge conf_bridge_type=admin conf_bridge_message_start_after_beep=no conf_bridge_beep=no conf_bridge_exit=yes confbridge_end_goto=hangup email_title=שיחות email_send=yes email_address=תכתבו את כתובת האימייל שלכם@gmail.com email_name=הקלטות שיחות
שלב אחד עשר - שמיעת תא קולי
בשלוחת /9/2
אנחנו מגדירם שמיעת התא קולי;type=playfile title=שמיעת הודעות תא קולי
- יש להחליף הודעת
-
@יב וכל הדבר הנפלא הזה לא רלוונטי למי שיש טלפון כשר, כי אי אפשר לעשות הפנייה למספר לא כשר
-
@הגבאי-המוצלח לא נכון, יש אפשרות בחלק מהחברות
-
@הגבאי-המוצלח כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
למספר לא כשר
לא הבנתי איך הגיע לא כשר?
אם יש אפשרות להתקשר למספר הקו עם טלפון כשר, אז אפשר גם לעשות את זה! -
@קו-לקו כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
@הגבאי-המוצלח לא נכון, יש אפשרות בחלק מהחברות
אשמח מאוד לדעת איזה חברות והאם אתה אומר מניסיון ?
-
אין שום בעיה לעשות הפניה למערכת
רק תשימו לב
בגולן טלקום כל הפניה [מכל סוג שתבחרו] מהווה הפניה כוללת
[הדבר הזה עלה לי ביוקר]לדוגמא אם תגדירו הפניה אם תפוס זה יצור גם הפניה באופנים אחרים, לא ניתן לחלק
בסלקום למשל עובד מעולה
ותודה על הפוסט המושקע
-
@מנסה עדכנתי בשרשור.
תודה על ההערה המחכימה. -
@יב
שלב שלישי - שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם
האם פותחים שלוחה חדשה או לא איפה מגדירם את זה ?
נראה לי שאפשר לעשות הפניה של הקלטות לטלגרם במקום למייל -
@Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם
האם פותחים שלוחה חדשה או לא איפה מגדירם את זה ?שלב שלישי מגדירים בשלוחה /9000
-
@יב
תודה רבה
צריך לציין שבשלוחה הראשית צריך לכתוב כך
type=menu
check_did_and_go_to_folder=yes
did_directed_check=yes -
-
-
@יב
יש אפשרות לעשות את השירות לקוחות כשלוחה ללא הפניה ממספר טלפון
במקום ההגדרה ששולח לשלוחה 9000 רק מי שמופנה ממספר מסויים -
@Evi770 לא הבנתי. אם אתה רוצה שיוכלו להקיש על מספר 1 (לדוגמא), וזה יהיה שירות לקוחות, בוודאי שאפשר.
תתחיל משלב שני.כמובן, תעשה גם הפנייה משלוחה 1 לשלוחה 9000 -
@יב
יש שתי הודעות שמושמעות באמצע שאני באמצע השיחה1 הינך מעובר לחדר הועידה
2 הוצאת מחדר הועידה
ההודעה הראשונה מגיעה אחרי שיחה של דקה
ההודעה השניה מגיעה אחרי שאני מנתק את הלקוחנשמח לדעת מה מספר ההודעה שצריך להחליף בהודעה שקטה
-
@Evi770
M1816
הנך מועבר לחדר הועידה.
M1815
הוצאתם מחדר הועידה. -
@יב
לאחר בדיקה היה צריך להוסיף בשלב השישיתודה רבה אני משתמש בזה יום יום
יש לך רעיון איך לדעת את המספר של מי שחייג אלי ולא הספקתי לענות והוא גם לא השאיר הודעה לא דרך המערכת אלא שיופיע על הצג ? -
@Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
לאחר בדיקה היה צריך להוסיף בשלב השישי
לא הבנתי, מה להוסיף? להשקיט את ההודעות?
אם כן, עודכן!יש לך רעיון איך לדעת את המספר של מי שחייג אלי ולא הספקתי לענות והוא גם לא השאיר הודעה לא דרך המערכת אלא שיופיע על הצג ?
חשבתי על רעיון, אבל לא ביצעתי את זה עדיין. - הרעיון הוא, אם יש לך יחידות, המערכת תתקשר אליך דרך ראוטינג, ואתה מגדיר שיתקשר רק 5 שניות, כך שאתה לא עונה, ואתה לא מתחייב על היחידות כלל, ושם אתה יכול להגדיר לראות על הצג מי התקשר.
כמובן, זה לא שייך לכאן, כיון שאני מתייחס גם למי שאין לו יחידות בכלל. -
@יב
זה מה שעשיתי
וזה עובד מעולה אפילו שיש לי 5 יחידות כבר המון זמן
ויש לזה שתי יתרונות
1 רואים את המספר
2 בשיחה ממתינה הלקוח היה משאיר הודעה , והיום לא כולם אוהבים להשאיר הודעה אבל כאשר זה כבר מחייג זה עושה לך ממתינה ואחכ שומעים להשאיר הודעה
כך שלפחות אתה יודע מה המספר של הלקוח
אשמח לקבל עצתך בעוד נושא שאנשים שהקליטו הודעה אם הם לא לוחצים # ואחכ מאשרים את ההודעה זה לא מצנתק
מה נראה לך אפשר לעשות ? -
@Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
וזה עובד מעולה אפילו שיש לי 5 יחידות כבר המון זמן
נכון. זה היה כוונתי
אם יש לך יחידות, המערכת תתקשר אליך דרך ראוטינג, ואתה מגדיר שיתקשר רק 5 שניות, כך שאתה לא עונה, ואתה לא מתחייב על היחידות כלל.
אבל כאמור, זה כבר רעיון אחר, שלדעתי חייב נושא כשלעצמו, עם כל הפרטים...
ומה שכתבת
אשמח לקבל עצתך בעוד נושא שאנשים שהקליטו הודעה אם הם לא לוחצים # ואחכ מאשרים את ההודעה זה לא מצנתק
אפשר להגדיר צינתוק על כל אישור הקלטה
record_end_run_tzintuk=yes hangup_send_tzintuk=yes list_tzintuk=רשימת צינתוק
-
@יב
איפה להכניס את זה