• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    22
    1497
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י
      יב נערך לאחרונה על ידי יב

      רצית להקליט אוטומטי כל השיחות האישיות שלכם?‏
      רצית לקבל אחר-כך את השיחות לאימייל?‏
      ‏כמו כן, רצית, שבאם אתה לא יכול לענות, תהיה אפשרות להשאיר לך תא קולי?‏
      וכמובן, אחר-כך שיהיה לך אפשרות לשמוע בטלפון את התא-קולי, ו/או לקבל אותם באימייל?‏
      וכמובן, אם אתה רוצה להשתמש בשירות לקוחות מתקדמת ללא עלות יחידות.
      ‏כל ההגדרות לפניך!!

      דבר ראשון;‏
      קרדיט ל; @מתעניין, שעזר לי מאוד מאוד!!!.‏
      וכן, קרידט ל @חדר-1, שהכל נלקח מההשראה שלו.‏


      איך זה עובד – בכללי?‏

      ‎1‎‏. אתה צריך לעשות הפניית שיחות מהטלפון שלך, למערכת שלך (לא קשור להגדרה כלשהו במערכת, אלא בטלפון האישי שלך).‏
      ‎2‎‏. חשוב! ההפניה צריכה להיות, שבאם אין תשובה לאחר 5 שניות הוא מופנה למספר המערכת ‏שלך (כלומר, ב-5 שניות הראשונות, הוא מתקשר רגיל לטלפון האישי שלך, כך, תראה מי ‏המתקשר [וכמו כן, תוכל לקבל צינתוק, כמו שאכתוב להלן]).‏
      ‎3‎‏. מגדירים, שכל מי שמתקשר דרך הפניית שיחות מהטלפון שלך, יגיע לשלוחה מסוימת ‏‏[שנכתוב להלן].‏
      ‎4‎‏. מגדירים, שליחת צינתוק, כך - שתדעו שמתקשרים אליך.‏
      ‎5‎‏. מגדירים, שרק מתקשר אחד יוכל לדבר איתך, ואם יש שניים שמתקשרים, השני עובר לתא קולי.‏
      ‎6‎‏. מגדירים, שאם אין מענה לאחר 40 שניות [לדוגמא], זה עובר לתא-קולי.‏
      ‏7. מגדירים, שלוחת וועידה, ועל ידי זה אתה מדבר עם המתקשר. – וכל השיחות מוקלטות.‏
      ‏8. מגדירים, קבלת אימייל מהשיחות, והתא קולי.‏
      ‏9. מגדירים, שלוחת השמעה, לתא קולי.‏

      מתחילים;


      שלב ראשון - הפניית שיחות


      מגדירים שכל מי שהתקשר באמצעות ההפנייה, יועבר לשלוחה 9000 (לדוגמא) בשלוחה הראשית.
      בשלוחה הראשית, יש להגדיר בנוסף להגדרות השלוחה הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה.

      type=סוג שלוחה ראשית
      check_did_and_go_to_folder=yes
      did_directed_check=yes
      

      וכמו כן, יש להוסיף בשלוחה הראשית, גם קובץ בשם Did_Go_To.ini.
      ולהכניס בתוכו ההגדרה;

      07777777-Directed-0527666666=/9000
      

      כלומר, כל מי שחייג למערכת 07777777 [החליפו במספר המערכת שלכם] והופנה מהטלפון 0527666666 [החליפו למספר האישי שלכם] יגיע לשלוחה /9000.
      שימו לב;
      ישנם חברות תקשורת שלא ניתן לעשות הפניה הנזכרת, ואם תגדירו רק 'הפניה אם אין תשובה', זה מייצר אוטומטית הפניה כוללת.


      שלב שני - הרשמה לקבלת צינתוקים


      פותחים שלוחה [זמנית] בשלוחה מסויימת (לא משנה איפוא).
      ומגדירים בקובץ ext.ini אישור קבלת צינתוקים;

      type=tzintuk
      list_tzintuk=123
      

      מתקשרים לקו, ובשלוחה זו יש להוסיף את עצמכם לרשימת הצינתוקים.
      לאחר הוספת מספרכם לרשימת צינתוקים, יש למחוק מיד את השלוחה, כדי שאחרים לא יצטרפו לרשימת צינתוקים זו
      הערה; אם יש לכם כבר רשימת צינתוקים שמספרו 123, יש להחליף list_tzintuk=מספר כלשהו


      שלב שלישי - שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם


      כאמור, המתקשר מגיע מיד לשלוחה /9000.
      בשלוחה זו, המתקשר שולח לכם צינתוק התרעה.

      type=tzintuk
      tzintuk_admin=yes
      list_tzintuk=123
      tzintuk_end=/9000/1
      run_tzintuk_automat=yes
      tzintuk_timeout=4
      title=שליחת צינתוק לטלפון האישי
      

      שים לב: אורך הצינתוק הוא 4 שניות, כדי שתוכלו להתקשר מיד לקו, ושהמתקשר לא יצטרך להמתין מידי הרבה זמן, עד שאתם עונים.

      • יש להחליף הודעת M3338
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      שלב רביעי - שרק מתקשר אחד יוכל לעבור לדבר איתכם, והשאר יועברו לתא קולי


      אחרי שהמאזין שלח לכם צינתוק, מגדירים בשלוחה /9000/1
      סוג של סינון, שרק מתקשר אחד יכול לעבור לדבר אתכם, והשאר עוברים לתא קולי.

      type=go_to_folder_count
      go_to_folder_count=1
      go_to_folder=/9000/2
      go_to_folder_big=/9000/3
      title=פילטר לכניסה רק מתקשר 1
      
      • יש להחליף הודעת M2526
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      שלב חמישי - הפעלת חדר וועידה


      אחרי שהמתקשר עבר את הסינון, הוא מועבר לשלוחה /9000/2.
      יש להגדיר את השלוחה כחדר וועידה, שהמתקשר (=מאזין) מושתק עד שהמנהל מפעיל את החדר וועידה, ובינתיים, הוא שומע מוסיקה בהמתנה [אפשר ליצור מוסיקה בהמתנה באופן עצמאי ].
      בנוסף, יש להגדיר, שבמידה ואתה לא יכול לענות אחרי 40 שניות, הוא גם כן עובר לתא קולי.

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      conf_bridge_exit=yes
      conf_bridge_folder_to_play=/9/1
      limit_call_seconds=yes
      limit_call_seconds_disconnect_time=40
      limit_call_seconds_end_time_go_to=/9000/2/1
      confbridge_live_no_goto=wait_live
      confbridge_music_on_hold=המוסיקה בהמתנה שלכם
      confbridge_end_goto=hangup
      title=חדר וועידה של המטלפן
      email_send=yes
      email_address=הכניסו את האימייל שלכם@gmail.com
      email_name=הקלטות מתקשרים
      email_title=שיחות
      

      שים לב: אנחנו מפעילים את חדר הוועידה, בשלוחה שהמנהל נכנס לשם (ראו להלן). - ולכן, במידה ואתם משנים את שלוחת המנהל, יש לשנות conf_bridge_folder_to_play=השלוחה שהמנהל נכנס שם**

      • יש להחליף הודעות M1008, M1815,M1816, M1167
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      שלב שישי - המשך השיחה, או העברה לתא קולי


      כמו שמוגדר בשלוחה /9000/2, שאחרי דקה הוא יוצא מהשלוחה הנזכרת.
      אבל מה עושים, אם כבר עניתם לטלפון ואתם צריכים להמשיך את השיחה? - או לחילופין, עבר 40 שניות, והמתקשר אמור לעבור לשלוחת תא קולי?
      בשביל זה אנחנו מגדירים את שלוחה /9000/2/1.

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      conf_bridge_exit=yes
      title=המשך שיחה, או העברה לתא קולי
      confbridge_live_no_goto=/9000/3
      conf_bridge_folder_to_play=/9/1
      confbridge_end_goto=hangup
      

      @Evi770 ממליץ להחליף את הודעות M1815, M1816, M1167 ו M1008

        %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
      .


      שלב שביעי - תיבת תא קולי


      בשלוחה /9000/3 מגדירים

      type=record
      hangup_insert_file=yes
      say_record_number=no
      say_record_menu=no
      record_end_goto=/9000/3/1
      folder_move=/9/2
      email_send=yes
      email_address=כתובת האימייל שלכם@gmail.com
      email_name=הקלטות שיחות
      email_title=שיחות
      title=תא קולי
      

      שים לב: כאן מוגדר, שההקלטות מועברות לשלוחת /9/2, ושם יכולים לשמוע את התא קולי, אם ברצונכם להחליף למיקום אחר יש להחליף folder_move=למיקום אתם רוצים.


      שלב שמיני - הפעלת צינתוק - עבור התרעה להשארת תא קולי


      בשלוחה /9000/3/1 מגדירים;

      type=tzintuk
      tzintuk_admin=yes
      list_tzintuk=123
      run_tzintuk_automat=yes
      tzintuk_end=hangup
      conf_bridge_exit=yes
      title=צינתוק
      
      • יש להחליף הודעת M3338
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      עד כאן ההגדרות מצד המאזין, עכשיו אנחנו צריכים להגדיר את ההגדרות מצד המנהל.


      שלב תשיעי - הגדרת תפריט למנהל


      המנהל נכנס לשלוחה 9 שבתפריט הראשי.
      אנחנו מגדירים בשבילו שתי אופציות;

      1. לענות לטלפון (הפעלת חדר וועידה).
      2. לשמוע תא-קולי.

      בשלוחה 9/ אנחנו מגדירים, שרק מי שנרשם לרשימת הצינתוקים יוכל להיכנס, ומי שלא רשום יצטרך להקיש קוד (הקוד מיועד במידה ותרצה לשמוע את תא קולי מטלפון אחר, או במידה ותרצה להפעיל את הוועידה מטלפון אחר).

      type=menu
      go_to_from_tzintuk=yes
      check_list_tzintuk=123
      go_to_from_tzintuk_found=in_extension
      go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
      go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension
      go_to_from_tzintuk_blocked_enter_password=כאן תכתבו את הקוד
      go_to_from_tzintuk_not_found_enter_password=כאן תכתבו את הקוד
      go_to_from_tzintuk_blocked_password_error_go_to=/
      go_to_from_tzintuk_not_found_password_error_go_to=/
      title=סינון כניסה לפי טלפון, או קוד
      

      תוכלו להעלות קובץ M0000 - לענות לטלפון, הקישו 1. לתא קולי הקישו 2.


      שלב עשירי - התקשרות עם המתקשר


      בשלוחת /9/1
      אנחנו מגדירים הפעלת שידור חי - כלומר, עונים לטלפון.

      type=confbridge
      conf_bridge_type=admin
      conf_bridge_message_start_after_beep=no
      conf_bridge_beep=no
      conf_bridge_exit=yes
      confbridge_end_goto=hangup
      email_title=שיחות
      email_send=yes
      email_address=תכתבו את כתובת האימייל שלכם@gmail.com
      email_name=הקלטות שיחות
      

      שלב אחד עשר - שמיעת תא קולי


      בשלוחת /9/2
      אנחנו מגדירם שמיעת התא קולי;

      type=playfile
      title=שמיעת הודעות תא קולי
      
      ה י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
      • ה
        הגבאי המוצלח @יב נערך לאחרונה על ידי

        @יב וכל הדבר הנפלא הזה לא רלוונטי למי שיש טלפון כשר, כי אי אפשר לעשות הפנייה למספר לא כשר

        ק י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ק
          קו לקו @הגבאי המוצלח נערך לאחרונה על ידי

          @הגבאי-המוצלח לא נכון, יש אפשרות בחלק מהחברות

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            יב @הגבאי המוצלח נערך לאחרונה על ידי

            @הגבאי-המוצלח כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏:

            למספר לא כשר

            לא הבנתי איך הגיע לא כשר?
            אם יש אפשרות להתקשר למספר הקו עם טלפון כשר, אז אפשר גם לעשות את זה!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ה
              הגבאי המוצלח @קו לקו נערך לאחרונה על ידי

              @קו-לקו כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏:

              @הגבאי-המוצלח לא נכון, יש אפשרות בחלק מהחברות

              אשמח מאוד לדעת איזה חברות והאם אתה אומר מניסיון ?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מנסה מומחה @הגבאי המוצלח נערך לאחרונה על ידי

                @הגבאי-המוצלח

                אין שום בעיה לעשות הפניה למערכת

                רק תשימו לב
                בגולן טלקום כל הפניה [מכל סוג שתבחרו] מהווה הפניה כוללת
                [הדבר הזה עלה לי ביוקר]

                לדוגמא אם תגדירו הפניה אם תפוס זה יצור גם הפניה באופנים אחרים, לא ניתן לחלק

                בסלקום למשל עובד מעולה

                ותודה על הפוסט המושקע

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י
                  יב @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                  @מנסה עדכנתי בשרשור.
                  תודה על ההערה המחכימה.

                  E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • E
                    Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי Evi770

                    @יב
                    שלב שלישי - שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם
                    האם פותחים שלוחה חדשה או לא איפה מגדירם את זה ?
                    נראה לי שאפשר לעשות הפניה של הקלטות לטלגרם במקום למייל

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י
                      יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי יב

                      @Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏:

                      שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם
                      האם פותחים שלוחה חדשה או לא איפה מגדירם את זה ?

                      שלב שלישי מגדירים בשלוחה /9000

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • E
                        Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי

                        @יב
                        תודה רבה
                        צריך לציין שבשלוחה הראשית צריך לכתוב כך
                        type=menu
                        check_did_and_go_to_folder=yes
                        did_directed_check=yes

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • י
                          יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי

                          @Evi770 בשלוחה הראשית לפעמים יש הגדרות אחרות.
                          אבל בכל אופן תיקנתי בשרשור.

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • הוזכר על-ידי  י יב 
                          • E
                            Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי

                            @יב
                            יש אפשרות לעשות את השירות לקוחות כשלוחה ללא הפניה ממספר טלפון
                            במקום ההגדרה ששולח לשלוחה 9000 רק מי שמופנה ממספר מסויים

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • י
                              יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי

                              @Evi770 לא הבנתי. אם אתה רוצה שיוכלו להקיש על מספר 1 (לדוגמא), וזה יהיה שירות לקוחות, בוודאי שאפשר.
                              תתחיל משלב שני.

                              כמובן, תעשה גם הפנייה משלוחה 1 לשלוחה 9000

                              E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • E
                                Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי

                                @יב
                                יש שתי הודעות שמושמעות באמצע שאני באמצע השיחה

                                1 הינך מעובר לחדר הועידה
                                2 הוצאת מחדר הועידה
                                ההודעה הראשונה מגיעה אחרי שיחה של דקה
                                ההודעה השניה מגיעה אחרי שאני מנתק את הלקוח

                                נשמח לדעת מה מספר ההודעה שצריך להחליף בהודעה שקטה

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • י
                                  יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי

                                  @Evi770
                                  M1816 הנך מועבר לחדר הועידה.
                                  M1815 הוצאתם מחדר הועידה.

                                  E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • E
                                    Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי Evi770

                                    @יב
                                    לאחר בדיקה היה צריך להוסיף בשלב השישי IMG_2859.jpeg

                                    תודה רבה אני משתמש בזה יום יום
                                    יש לך רעיון איך לדעת את המספר של מי שחייג אלי ולא הספקתי לענות והוא גם לא השאיר הודעה לא דרך המערכת אלא שיופיע על הצג ?

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י
                                      יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי

                                      @Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏:

                                      לאחר בדיקה היה צריך להוסיף בשלב השישי

                                      לא הבנתי, מה להוסיף? להשקיט את ההודעות?
                                      אם כן, עודכן!

                                      יש לך רעיון איך לדעת את המספר של מי שחייג אלי ולא הספקתי לענות והוא גם לא השאיר הודעה לא דרך המערכת אלא שיופיע על הצג ?

                                      חשבתי על רעיון, אבל לא ביצעתי את זה עדיין. - הרעיון הוא, אם יש לך יחידות, המערכת תתקשר אליך דרך ראוטינג, ואתה מגדיר שיתקשר רק 5 שניות, כך שאתה לא עונה, ואתה לא מתחייב על היחידות כלל, ושם אתה יכול להגדיר לראות על הצג מי התקשר.
                                      כמובן, זה לא שייך לכאן, כיון שאני מתייחס גם למי שאין לו יחידות בכלל.

                                      E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • E
                                        Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי Evi770

                                        @יב
                                        IMG_3377.jpeg
                                        זה מה שעשיתי
                                        וזה עובד מעולה אפילו שיש לי 5 יחידות כבר המון זמן
                                        ויש לזה שתי יתרונות
                                        1 רואים את המספר
                                        2 בשיחה ממתינה הלקוח היה משאיר הודעה , והיום לא כולם אוהבים להשאיר הודעה אבל כאשר זה כבר מחייג זה עושה לך ממתינה ואחכ שומעים להשאיר הודעה
                                        כך שלפחות אתה יודע מה המספר של הלקוח
                                        אשמח לקבל עצתך בעוד נושא שאנשים שהקליטו הודעה אם הם לא לוחצים # ואחכ מאשרים את ההודעה זה לא מצנתק
                                        מה נראה לך אפשר לעשות ?

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • י
                                          יב @Evi770 נערך לאחרונה על ידי יב

                                          @Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏:

                                          וזה עובד מעולה אפילו שיש לי 5 יחידות כבר המון זמן

                                          נכון. זה היה כוונתי

                                          אם יש לך יחידות, המערכת תתקשר אליך דרך ראוטינג, ואתה מגדיר שיתקשר רק 5 שניות, כך שאתה לא עונה, ואתה לא מתחייב על היחידות כלל.

                                          אבל כאמור, זה כבר רעיון אחר, שלדעתי חייב נושא כשלעצמו, עם כל הפרטים...

                                          ומה שכתבת

                                          אשמח לקבל עצתך בעוד נושא שאנשים שהקליטו הודעה אם הם לא לוחצים # ואחכ מאשרים את ההודעה זה לא מצנתק

                                          אפשר להגדיר צינתוק על כל אישור הקלטה

                                          record_end_run_tzintuk=yes
                                          hangup_send_tzintuk=yes
                                          list_tzintuk=רשימת צינתוק
                                          
                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • E
                                            Evi770 @יב נערך לאחרונה על ידי

                                            @יב
                                            איפה להכניס את זה

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון