הפניה לפי מחייג ומחוייג, לא נמצא מספר מפנה.
-
אני מגדיר במערכת הפניה לפי מחייג ומחויג כך
check_did_and_go_to_folder=yes did_directed_check=yes
עד אתמול הכל עבד תקין, פתאום מאתמול אני שומע הודעה "שלום המנוי חסום לחיוג ליעד המבוקש" בבדיקה מהירה בלוג אני רואה ש "לא נמצא מספר מפנה"
פניתי לחברת התקשורת הוט מובייל והם טענו לי שמצידם אין שום תקלה והכל עובד תקין
בדקתי בחברה החברת ושמה ההפניה עובדת תקין, ככל הנראה זה הגדרה בהפניה של חברת הוט מובייל שמשום מה מאתמול לא מפנה עם המספר מחייג.
אגב עוד דבר מוזר שכשאני מפנה למספר מערכת אחר זה כן נותן לי לעבור ורק למספר הנוכחי לא, כמוכן בחיוג ישיר למספר מערכת שאליו אני מפנה את השיחה אני יכול לחייג ואין חסימה כל שהיא
אשמח לפתרונים.
תודה רבה. -
@פישל כתב בהפניה לפי מחייג ומחוייג, לא נמצא מספר מפנה.:
אני מגדיר במערכת הפניה לפי מחייג ומחויג כך
check_did_and_go_to_folder=yes did_directed_check=yes
עד אתמול הכל עבד תקין, פתאום מאתמול אני שומע הודעה "שלום המנוי חסום לחיוג ליעד המבוקש" בבדיקה מהירה בלוג אני רואה ש "לא נמצא מספר מפנה"
פניתי לחברת התקשורת הוט מובייל והם טענו לי שמצידם אין שום תקלה והכל עובד תקין
בדקתי בחברה החברת ושמה ההפניה עובדת תקין, ככל הנראה זה הגדרה בהפניה של חברת הוט מובייל שמשום מה מאתמול לא מפנה עם המספר מחייג.
אגב עוד דבר מוזר שכשאני מפנה למספר מערכת אחר זה כן נותן לי לעבור ורק למספר הנוכחי לא, כמוכן בחיוג ישיר למספר מערכת שאליו אני מפנה את השיחה אני יכול לחייג ואין חסימה כל שהיא
אשמח לפתרונים.
תודה רבה. -
@פישל כתב בהפניה לפי מחייג ומחוייג, לא נמצא מספר מפנה.:
"שלום המנוי חסום לחיוג ליעד המבוקש"
נראה לי זה הנוסח כשזה חסום בקומה הכשרה.
-
@אליהושש יתכן, ולכן הדגשתי שבחיוג ישיר אין כל חסימה למספר שאליו מופנית השיחה.
-
@פישל הנוסח הזה שומעים גם כאשר המספר הוא מספר סוללרי לא כשר כלומר לא בקומה הכשרה
כי אי אפשר לעשות הפניה מכשר ללא כשר
לכן אין ראיה שאפשר לחייג בחייוג ישיר
השאלה היא מה קרה עכשיו
המספר של המערכת השניה נייד?
וגם, מה הקשר למספר המפנה?
יכול להיות שאם אין מספר מפנה הוא מגיע לשלוחה אחרת?
ומה מוגדר שם? -
@מתעניין אכן לא הדגשתי את הפרט הזה
המספר המערכת שאליו מופנים הוא מספר בזק עם קידמות 08 כך שאין לזה כל קשר למספר לא כשר גם מספר הנייד שאליו מחייגים הוא כשר.
לגבי מה קורה בעת החיוג בדקתי ואין בכלל כניסה למערכת לשלוחה כל שהיא אלא פשוט הוא לא נותן למספר להכנס. -
@פישל
לא הבנתי
פלוני מחייג למספר נייד כשר בהוט מובייל
והוא הפעיל הפניה למערכת,
ואז השיחה מגיע למערכת, או לא?
הוא מגיע למערכת ואז נתקע
או בשלב ההפניה?
אם זה במערכת זה קשור לימות
וא בהפניה זה אצל הוט מובייל -
@מתעניין לפי איך שאני מבין ורואה במערכת זה קשור להוט מובייל מכיון שבמערכת של ימות מוגדר הפניה לפי מספר מפנה, ומה שקורה זה שלמערכת לא מגיע מספר המפנה ולכן המערכת לא יודעת לאן להפנות את המחייג.
תכלס כשאני מדבר עם נציג של הוט מובייל הם אומרים לי, במערכת אנחנו רואים שהכל תקין וההפניות שיחות עובדת.
אך ככל הנראה זה מגיע בלי זיהוי.
מה שמוזר פה שלמספר משני שיש לי במערכת גם עם קידמות של 08 זה כן מגיע עם זיהוי.
ניסיתי להסביר לנציג את הבעיה והוא לא בדיוק הבין או לא רצה להבין, ולכן אני שואל פה האם עוד מישהו נתקל בזה והאם יש דרך להסביר להם בצורה שיותר ברורה להם מה התקלה. -
@פישל תנסה להגדיר את ההפניה מחדש
בעיקרון זה לא שירות שהם חייבים לספק אותו
וזה גם לא תקלה כללית
בצורה ברורה זה
שכאשר אתה עושה הפניה אתה לא רואה מי המספר המפנה
ופעם כן ראית.
יש מכשירים שרואים על המסך ממי השיחה מופנית.