סגירת קווי התוכן והמידע
-
@אבו
א. צודק, יש ברשותי 2 קווים מ 2 חברות, ומהראשונה שאינה בימות קבלנו פחות,
ב. לפי איך שאני יודע (בכמעט ברור, אחר שדברתי עם מנהל קו בימות עם למעלה מ6 מליון דק'), זה חל חודש שעבר.
אגב, מניין המידע שלך? -
@פלוס כתב בסגירת קווי התוכן והמידע:
@אבו
א. צודק, יש ברשותי 2 קווים מ 2 חברות, ומהראשונה שאינה בימות קבלנו פחות,לא מכיר, לא יודע.
ב. לפי איך שאני יודע (בכמעט ברור, אחר שדברתי עם מנהל קו בימות עם למעלה מ6 מליון דק'), זה חל חודש שעבר.
אולי ימות דיברו איתו ואמרו לו ככה ולכן הוא מקבל חות, אל לכאו' כל מי שחתם ויש לו הסכם חתום והם לא שינו זה אמור להישאר אותו דבר...
אגב, מניין המידע שלך?
איזה מידע?
-
פוסט זה נמחק! -
-
@פלוס כתב בסגירת קווי התוכן והמידע:
@פלוס
בכל מקרה, @אבו, מגיע לך
,
(ומה לעשות ועדיין איני רשאי לעשות לך לינק?)עכשיו עשיתי שתוכל לעשות... (רק אל תנקום בי...)
-
פוסט זה נמחק! -
מה המצב?
-
-
@בוס כתב בסגירת קווי התוכן והמידע:
@י-שווארץ
@י-שווארץ כתב בסגירת קווי התוכן והמידע:
מה המצב?
מצב של מה?
גם בענין הדמי הקשוריות?...
-
@י-שווארץ תראה כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות