חסימת יציאה משלוחה
-
יש לי שלוחה שהגדרתי לה מספר טלפון שמפנה אליה ישירות. אני מעוניין שמי שהגיע אליה דרך המספר המיוחד לא יוכל לצאת החוצה לתפריט הראשי בכלל.
יש אופציה כזאת? -
@תוכן-ותמיכה תעשה הפניה לפי רשימת תפוצה
-
@זעליג כתב בחסימת יציאה משלוחה:
@תוכן-ותמיכה תעשה הפניה לפי רשימת תפוצה
אני מדבר על שלוחת תפריט.
איך אני יכול למנוע חזרה אחורה על ידי הקשה על #? -
@תוכן-ותמיכה
הפעולה לחזור שלב אחורה נקראת root
ולכן אם תגדיר למשל כך:root=999אז שינית את ההקשה מ # ל 999, ואז אם זו שלוחת תפריט שניתן להקיש בה רק ספרה אחת, הוא לעולם לא יגיע לשלב אחורה
-
@shz כתב בחסימת יציאה משלוחה:
@תוכן-ותמיכה
הפעולה לחזור שלב אחורה נקראת root
ולכן אם תגדיר למשל כך:root=999אז שינית את ההקשה מ # ל 999, ואז אם זו שלוחת תפריט שניתן להקיש בה רק ספרה אחת, הוא לעולם לא יגיע לשלב אחורה
תודה, אבל הכנסתי את ההגדרה ועדיין בלחיצה על # הוא חוזר שלב אחורה.
מה חסר כאן? -
@תוכן-ותמיכה
א. תוסיף גם את ההדגרה הזוup=990ב. בנוסף אתה יכול להוסיף עוד 2 הגדרות ושלוחות כדלהלן:
תוסיף את ההגדרותhash_extension=yes star_extension=yesתיצור בשלוחה שלוש תתי שלוחות הראשון בשם Hash (עם H גדולה), השני בשם Star (עם S גדולה), והשלישי שלוחה 9
בתוך שלוחות אלו תגדיר:type=hangupעכשיו 100% סגור הרמטי.
בהצלחה
-
@shz כתב בחסימת יציאה משלוחה:
@תוכן-ותמיכה
א. תוסיף גם את ההדגרה הזוup=990ב. בנוסף אתה יכול להוסיף עוד 2 הגדרות ושלוחות כדלהלן:
תוסיף את ההגדרותhash_extension=yes star_extension=yesתיצור בשלוחה שלוש תתי שלוחות הראשון בשם Hash (עם H גדולה), השני בשם Star (עם S גדולה), והשלישי שלוחה 9
בתוך שלוחות אלו תגדיר:type=hangupעכשיו 100% סגור הרמטי.
בהצלחה
חייב שלוחה 9?
כי שלוחה 9 כבר בשימוש שם בעיקרון -
@תוכן-ותמיכה מיותר לגמרי תכתוב רק
hash_extension=yes
star_extension=yes -
@תוכן-ותמיכה תוכל גם לעשות שיגיע לשלוחה אחת למעלה, ותגדיר את שלוחה הזאת שישלח אותו בחזרה לשלוחה הנוכחית.
לדוגמא;
אם מוגדר כעת שמספר הטלפון מגיע לשלוחה 1000. - תוסיף בתוך שלוחה 1000 עוד שלוחה חדשה 1.
ותשנה שמספר הטלפון יגיע לשלוחה /1000/1. - וכמו כן תגדיר את שלוחה 1000, שישלח לשלוחה 1000/1.
כך, שהמתקשר מגיע ל 1000/1, ואם עולה שלב אחד למעלה, השלוחה (1000) מחזירה אותו בחזרה לשלב אחד יותר למטה... -
@יב
רעיון חמוד
ההבדל ביניהם זה האם אתה רוצה לנתק לו את השיחה או להחזיר אותו כאילו לתחילת הקו -
@תוכן-ותמיכה עוד צורה מאוד פשוטה.
ליצור שלוחה ולשנות את השם שלה לאותיות בעברית למשל 'מעבר' ותחת השלוחה הזאת ליצור שלוחה 1 שהיא תהיה התפריט. במצב כזה מי שלוחץ סולמית שומע את ההודעה

ניתן כמובן להשתיק אותה או לשנות להודעה אחרת.
בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות