אי אפשר להיכנס לקו
-
פוסט זה נמחק! -
@ישעיה-וייסבורד כתוב לך מפורש
סוג המערכת השתנתה וכו'
פעם הבאה אל תעשה מה שאתה לא מבין -
-
@מתעניין כל התוכן נשמר לי אבל אי אפשר להיכנס,
אפשר להחזיר את זה למערכת תוכן?? -
@ישעיה-וייסבורד תפנה לשירות לקוחות
לא יהיה ניתן להחזיר את המערכת למצב רגיל ללא התערבות שירות הלקוחות.
-
פוסט זה נמחק! -
@בוס תודה על העזרה

אני לא יכול לתת לך לייק. -
@ישעיה-וייסבורד יתכן שתוכל לנסות דרך האתר החדש לשנות את השלוחה הראשית לתפריט אבל לא בטוח שזה יעזור
-
@בוס כתב באי אפשר להיכנס לקו:
@ישעיה-וייסבורד תפנה לשירות לקוחות
לא יהיה ניתן להחזיר את המערכת למצב רגיל ללא התערבות שירות הלקוחות.
דיברתי עם ימות, זה עולה 25 ₪ בשביל להחזיר את המערכת למערכת תכנים,
מישהו יודע על אפשרות להחזיר בחינם או בתשלום יותר זול?? -
@ישעיה-וייסבורד כדי להחזיר את זה למערכת תכנים, אפשר אך ורק דרך השרות לקוחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
