הסרה מכלל רשימות הצינתוקים במערכת
-
@zr04787 ???
של liy@liy.ovh :LIY
של קו המכלול: K.h.6565447@gmail.com
שלי: ivr.6130@gmail.com -
@קו-המכלול
יש פיתוח כזה ל @Liy בתשלום סמלי, תפנה איליו,
ובכלל ימות עובדים על זה, ובנתיים מי שהסיר את עצמו מרש"ת דרך הטלפון אחת במערכת לא מקבל יותר שום צינתוק מהמערכת גם אם הוא רשום בכמה רשי"ת אחרים -
@613-0 אין API להסרה
@שלומל-ה כתב בהסרה מכלל רשימות הצינתוקים במערכת:
יש פיתוח כזה ל @Liy בתשלום סמלי, תפנה איליו,
לא יכול להיות
אולי משהו דומה@שלומל-ה כתב בהסרה מכלל רשימות הצינתוקים במערכת:
ובכלל ימות עובדים על זה, ובנתיים מי שהסיר את עצמו מרש"ת דרך הטלפון אחת במערכת לא מקבל יותר שום צינתוק מהמערכת גם אם הוא רשום בכמה רשי"ת אחרים
לא נכון
יש מצב שלא שמת לב שמדובר בצינתוקים חינמיים ולא ברשימת תפוצה?
-
@צדיק-תמים
באמת מה שכתבתי הוא על רש"ת כפי שכתבתי בפירוש, אבל חשבתי שאם ימות חסמו את מי שהסיר את עצמו מהמערכת הזאת לגמרי ברור שגם מהחינמיים? וזכור לי שדובר ע"כ בעבר שיעשו אפשרות להוציא מהצינתוקים החינמיים -
@שלומל-ה אני לא יודע מה דובר, אני יודע מה המצב בפועל ועל פי התיעוד
גם ברש"ת זה נשמע לי מוזר מאוד שזה ככה (הרי כל הרעיון של רשימות תפוצה זה שאפשר לנהל רשימות למטרות שונות, אחרת מספיק רשימה אחת לכל המערכת), אבל אני לא משתמש בה. בחינמי כן. -
@שלומל-ה כתב בהסרה מכלל רשימות הצינתוקים במערכת:
מי שהסיר את עצמו מרש"ת דרך הטלפון אחת במערכת לא מקבל יותר שום צינתוק מהמערכת גם אם הוא רשום בכמה רשי"ת אחרים
נשמח אם תיתן קישור היכן זה כתוב, לא נתקלתי בזה עדיין...
-
@בוס
זה מה שימות שלחו לי כשפניתי אליהם בעינין, אולי זה בתהליך פיתוח ועד לא פרסמו את זה. אבל אתה יכול לבדוק - להסיר את עצמך דרך הטלפון ולשלוח לך צינתוק מקמפיין חדש. (ואל תשכח להחזיר את עצמך דרך הטלפון -
@שלומל-ה מה שאמרו לך בימות המשיח זה מי שמסיר את עצמו דרך המודל החדש הזה
https://f2.freeivr.co.il/topic/10822/מודול-השתקת-קבלת-חיוגים-והתראות-ממערכת-מסויימת
ואגב אם אתה חוסם מספר ברשימת תפוצה (בהרבה מערכות לפעמים משתמשים עם אופציה של הסרה מרשימת תפוצה שקטה אבל חסימה ולא הסרה לגמרי) זה גורם למספר להחסם מקבלת צינתוקים מכלל הרשימות שאליהם הוא נרשם למערכת, כדי לחזור ולקבל את הצינתוקים הוא חייב להכנס למודל הנ"ל ולאשר מחדש את קבלת הצינתוקים באופן כללי מהמערכת ואז הוא חוזר למה שהיה מוגדר לו לפני החסימה.
אני חושב שפרט לא מספיק יודע ומודגש, לאחרונה לקוח התלונן שהפסיקו לקבל צינתוקים ולקח לנו זמן לעלות על הסיבה. -
@פישל שוב, מאיפה אתה אומר זאת?
-
-
@פישל כתב בהסרה מכלל רשימות הצינתוקים במערכת:
ואגב אם אתה חוסם מספר ברשימת תפוצה (בהרבה מערכות לפעמים משתמשים עם אופציה של הסרה מרשימת תפוצה שקטה אבל חסימה ולא הסרה לגמרי) זה גורם למספר להחסם מקבלת צינתוקים מכלל הרשימות שאליהם הוא נרשם למערכת,
זה בדיוק מה שהתכוונתי, וכמו שאמרת מהניסיון, שמי ששחסם את הצינתוקים מהמערכת דרך הטלפון לא מקבל צינתוקים כלל מהמערכת. ונראה לי שזה דווקא ברשימת תפוצה ברירת מחדל.
@פישל כתב בהסרה מכלל רשימות הצינתוקים במערכת:
כדי לחזור ולקבל את הצינתוקים הוא חייב להכנס למודל הנ"ל ולאשר מחדש את קבלת הצינתוקים באופן כללי מהמערכת ואז הוא חוזר למה שהיה מוגדר לו לפני החסימה.
מניין לך שצריך דווקא דרך המודול הנ"ל? אם הוא מוסיף את עצמו מחדש לרשימת תפוצה במערכת אחרת זכור לי שזה גם מחזיר אותו לקבל צינתוקים היכן שהוא רשום.
-
@שלומל-ה גם מהנסיון...
אם יש לך ידיעה אחרת מהנסיון אבדוק זאת שוב, אבל עד כמה שבדקתי זה לא עוזר.