וואטסאפ פון
-
-
@יאיר-32
זה רק וואטספ פון
או גם קבוצה חברתית וכ''ו ?? -
@קו-כשר-מערכות-טל כתב בוואטסאפ פון:
@אנחנו-ננצח כתב בוואטסאפ פון:
בגדול לא
מה לא?
בגדול אי אפשר לעשות את זה
-
@יאיר-32 כתב בוואטסאפ פון:
השאלה שלי האם אפשר לצרף חברים דרך שם
אם זה כמות גדולה אפשר לצרף דרך שירות לקוחות
-
-
@WIZNITZ כן
-
@eliyahu
למערכת תוכן רגיל גם? -
יש למישהו את הקוד להריץ על ivr2 רגיל ואז זה יהפוך לוואטספ פון החדש ??
-
@SHINPRODUCTIONS1 כתב בוואטסאפ פון:
יש למישהו את הקוד להריץ על ivr2 רגיל ואז זה יהפוך לוואטספ פון החדש ??
דבר ראשון, זה לא הנושא שעליו מדובר כאן, כדאי שתפתח לזה נושא חדש...
דבר שני, תנא היכא קאי דקתני מאימתי? מי אמר שיש כזה 'קוד' בכלל?
-
@אביי-ורבא אנושא הוא וואטספ פון אז זה כן הנושא

דבר נוסף. זה קוד שצריך להעתיק לכל תיקייה כמו מערכת תכנים רגילה..
דבר אחרון. אם אתה אביי ורבא של המייל טוק אז יישר כוח גדול. אין עליך.
שבוע טוב. -
@SHINPRODUCTIONS1 כתב בוואטסאפ פון:
@אביי-ורבא אנושא הוא וואטספ פון אז זה כן הנושא
ממש לא, הנושא של השרשור הוא מה שכתוב בפוסט הראשון, והוא צירף חברים מהאתר לווטסאפ פון החדש, השם שלו הוא מה שכתוב בכותרת..
ויש לי מה להגיב על השורה השניה, אבל אני לא אעשה את זה כאן...
על השורה השלישית, תודה, (אולי יהיה שדרוג בקרוב..)
על השורה הרביעית, גם לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות