פוסט זה נמחק
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@ivrפון כתב בתמיד חלמתם להקים מערכת הגדרות??? הנה זה הפיתרון!!!:
@Ykingsmart
כמו שיש כאן פורום אז יש גם פורום טלפוני ומערכת הגדרות מתקדמות בטלפון [אומנם לא רשמי של ימות] אז זה שלוחות למערכת הגדרות מתקדמותתודה על ההסבר

-
@Ykingsmart המספר שלו זה 0795083410 [מתמחים פון] שלוחה 1 פורום הגדרות שלוחה 2 פורום מפתחים שלוחה 3 פורום טלפונים בתוך שלוחה 1 אז 0 מעבר למערכת ההגדרות מתמחים פון 1-6 זה שלוחות של הפורום הקלטה הקלדה וכו' 7 הקשת מספר הודעת מערכת ושמיעתה 8 הדרכות 9 ניתוב בתוך 9 [1 ניתוב ל9 מערכות הגדרות 2 ניתוב להגדרומט החדש {גם קו כזה} ניתוב לקו של מספרי ההודעות מערכת לפי נושאים ניתוב לשני קווים עם צלילים לשיתוף חזרה ל1/9 3 ניתוב לחברות בת של ימות המשיח 4 ניתוב למערכות פתיחת קווים של ימות המשיח 5 שיתוף של קרייניות כגון יווצפון החדש ועוד 6 ניתוב למערכת התקנת תא קולי של @דוד_מלך_ישראל] שלוחה 2 פורום מפתחים שלוחה 0 ניתוב למערכת שמיעת המדרכים של פרידמן המערכת שייכת ל @121244 שלוחה 3 פורום טלפוניה זה פורום בלבד
בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!! -
-
@ivrפון מה קרה למודול? לא עובד.
-
@בוס בעקבות שידרוגים נתקע לי המודול [מה שאומר שכרגע אין שידרוגים] יצרתי לינק חדש מעדכן בפוסט המקורי
נ.ב. מומלץ לשים את הלינק בקובץivr.iniבהצלחה!!!!!!!!!!!!!!
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@ivrפון מטורף תודה רבה
-
@השפן-הקטן תודה!
אבל תגיד עם המודול החדש עובד?
עריכה: בדקתי ובהקשת מספר השלוחה הוא נתקע.
יסודר בעזרת השם תוך כמה דקות -
@ivrפון סדרתי את זה
אשמח עם מישהו יעדכן עם עובד
בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות