לא נפתר פילטר לפי רשימת צינתוקים בכניסה לפי הקשת מספר טלפון
-
@איל-משולש אין לי ענין בלהתחיל לעקוב אחרי האנשים מתי הם שמעו את ההודעה, מבחינתי אני צריך לדעת שהוא קיבל צינתוק לטלפון.
-
@פישל אז תבדוק בפעם הראשונה במחשב שהוא מחובר לצינתוקים ואח"כ תדע שהוא קיבל צינתוק, אם אתה רוצה אתה יכול לעשות שאחרי שנרשמים לצינתוקים עוברים לשלוחה ששולחת צנתוק אליך וכך תדע שמשהו נרשם (כמובן תשתיק את ההודעה הצינתוק נשלח בהצלחה)
-
@איל-משולש אני מדבר על מערכות עם מאות משתמשים ועם מנהלים שאין להם גישה למחשב או לניהול המערכת במחשב, כך שכל הפתרונות האלו לא רלוונטים.
-
@פישל נראלי שבניהול טלפוני לצינתוקים אפשר לבדוק האם מספר מסוים מחובר, ואם לא אז אם עושים לו הזמנה מסתמא זה אומר שהוא כבר מחובר
-
@איל-משולש אתה חוזר שוב סחור סחור לאותה נקודה ואנו סתם סוטים מהכותרת.
כאן @HMJE22 פיתח את האופציה הזו אבל במודל שלו, @HMJE22 נשמח לדעת האם ההגדרה של המשך הזיהוי לשלוחה אחרת קיים מובנה גם בימות עצמה, זכור לי שבעבר נתקלתי עם הגדרה כזו אך כעת אני לא מוצא זאת. -
@פישל
אולי פשוט תגדיר את הפילטר לא כשלוחה בפני עצמה אלא כהטמעה בכל מודול? יתכן שזה יעזור... -
@אופיר אין קשר.
-
למה? אם בשלוחה עצמה אתה מזוהה כאילו זה המספר של מקבל ההודעה וכל הבעיה זה שכשאתה עובר שלוחה זה משתנה, תכניס את הפילטר בשלוחה עצמה.
-
@פישל כתב בפילטר לפי רשימת צינתוקים בכניסה לפי הקשת מספר טלפון:
הבעיה היא שלמרות שאני נכנס עם זיהוי של המספר של הנמען
אתה מתכוין לכניסה ב-ENTER ID ? (שאתה מקיש מס' טלפון)
אם כן אז כשתעשה את הפילטר לפי רשימת צינתוקים הוא לא יתן לך להקליט אלא אם כן המספר שניסית להיכנס דרכו נמצא ברשימה. וככה תדע מי נמצא ברשימה. -
כמו"כ את הסינון לפי ENTER ID הוא בודק לפני שבודק את הרשימת צינתוקים אז זה אמור לעבוד.