האם אפשרי לעשות בשיגור הודעה, שבהודעה הנכנסת, יהיה ההגדרה של ניהול קבלת נתונים?
-
???????????
-
@זעליג
דבר ראשון תסביר את השאלה.
דבר שני לא שמים שאלה בכותרת וסימני שאלה בפוסט.
כותרת זה כותרת ופוסט זה לשאלה. -
@קובי-י ששהגדרה של ניהול קבלת נתונים ייהיה בשיגור ההודעה
שהנמען יקבל הודעה כלשהוא ובסיום יצטרך להקיש מספר בחירות -
@זעליג זה נקרא קומפיין פתוח, צריכים לבקש את זה בשירות הלקוחות
-
@א-גוטן ממש לא אפשר גם לבד תשנה את הפרטים בקישור הזה https://www.call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?token=0773137730:123456789&ivrPath=ivr2:1111&callsTimeOut=35&phones=0556745645:099626554
0773137770 תשנה למספר מערכת
123456789 לסיסמה
1111 שלוחה שאילה יעבור לאחר שהשיחה נענתה ובה תגדיר קבלת נתונים
35 כמות שניות מקסמילאית לחיוג מקסימום 35 שניות
0556745645 מספרי טלפון עם הפרדה של : בין מספר למספר
בדוגמה שולח למספרים 0556745645 ו 099626554
עם אתה רוצה להפעיל לרשימת תפוצה אז במקום המספרים יש לכתוב tpl:XX כאשר במקום XX יש לכתוב את מספר רשימת התפוצה
לאחר שמילאת את כל הפרטים תריץ את הקישור בדפדפן וכמובן שצריך שיהיה לך יחידות ואז מפעיל את הקמפיין
יום טוב!